![]() |
BWHAHAHAHAHAHA
Kmoet werkstuk maken voor school (wat ik dan hier doe? Pff, tis een stom werkstuk, maar hij moet wel morgen af) en ik kwam iets tegen wat ik jullie niet kan onthouden. Klik hier op, dan naar graven, en dan naar "leven na de dood" :p Als je hem niet snapt, jammer dan :p |
ik blijf er overgens bij dat hier te weinig gepost wordt... Op deze manier kan ik net zo goed weg blijven ;)
|
ik zit hier ook te leren, trouwens.
maar die site doet t echt niet bij mij. zwaar gay. |
Citaat:
uche... |
ooh shiiiiiiiiiiiiiiiiiiit nu wel, ff gauw checke dan.
|
:cool: ghehehe
|
Citaat:
|
meer posten?
ok :D *spam* :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En diegenen die er dan posten ^^
But I am a working girl en ik ga niet stoned hier zitten, dat werkt gewoon niet :D. |
Citaat:
Ik merkte dr geen drol van.:( |
Citaat:
http://theoneandonly.freeblog.hu/Files/maoam.jpg uitkijken hoor, gevaarlijk spul :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
*Evil laughter*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hee zeehond , je favo drug was op TV :D.
|
Citaat:
Ontopic :D. En Maoam is goed (Y). |
En toen was het nacht! :)
|
Hehe lol besluit er om half 3 s'nachts nog ff een om hierheen te fietsen om nog een stick te roken :D.
|
Citaat:
Pfff, nog steeds nacht ! |
Citaat:
|
Citaat:
Cheerio, Jojz |
:)
|
^ morn' Erik :)
|
Nacht is leuk, zolang de dag maar aan slapen gespendeerd kan worden :D.
|
Wow ik hoorde laatst iets dammmm
er zijn dus mensen he, mensen zoals jij en ik. En die mensen die gaan dus naar bepaalde winkels en kopen daar gedroogde stukken van een "bepaalde plant" en die roken ze dan. Sommige doen dit in een soort papiertje wat in vaktermen een vloeitje heet (ik ken het jargon). Sommige doen dit in een constructie waar de wet van de communicerende vaten en de zwaartekracht zorgen voor een filter. Voor de kenner een waterpijp, wat natuurkundig trouwens een prachtige uitvinding is. Er zijn dus zelfs van die mensen die het mixen met een andere gedroode plant, ze vinden het lome effect erg lekker. Nou toen ik dit hoorde viel ik dus bijna van m'n stoel, maar het bleek nog veel verder te gaan. Zo drinken sommige mensen ook vloeistof waar een bepaalde stof in zit. Die stof heet ethanol, de stof neemt o.a. bepaalde remmingen weg. Het schijnt dus dat jongeren dit voornamelijk doen terwijl ze naar bepaalde clubs gaan. Deze clubs hebben veel weg van een sauna met het grote verschil dat mensen er niet gezonder uit komen (integendeel ;)). De mensen ademen elkaars rook en zweetdampen in. Tevens luisteren ze over het algemeen naar monotone herhalingen van wat ze beschrijven als beats. Kijk dit soort mensen leven natuurlijk op de rand van de beschaving en kunnen elk moment buiten de boot vallen. Daarom is het belangrijk dat mensen zoals jij en ik gewoon blijven doen. Daarom is het belangrijk dat wij niet overstappen op deze duivelse genotsmiddelen en het gewoon houden op de goede oude heroïne spuit. Die heeft immers nog nooit iemand kwaad gedaan, ook is hij 0,0% verslavend. Ik bijvoorbeeld gebruikt het driemaal daags, maar dat is puur voor mezelf en kan stoppen wanneer ik maar wil..... sorry ik zat me te vervelen, lees het vergeet het doe het! |
Citaat:
@ Mutant: Waarom s'nachts slapen als het ook s'ochtends kan dan heb je veeeeel langer wat aan je avond :P. |
nu met orange bud en honger
|
Citaat:
Bah. Maar wel geld. Het eeuwige dilemma. Dramadrama. |
Citaat:
|
eerst ff naar de media markt 4 cds gekocht, daarna naar huis
cd opgezet, paar hitjes van de bong.. heerlijk :cool: (y) |
Citaat:
nee het was meer gewoon een slechte grap. Kom op ik post hier al jaren, en ik denk dat bijna iedereen wel weet dat ik niet tegen blowen ben nouja anyway d8 misschien ziet een stoner er de humor van in ozow? |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic btw :). |
Citaat:
Maar ja, ook gestopt, dus ik ga weer geld overhouden vanaf nu :D |
Net flesje wijn op want ik heb zodadelijk werkbespreking en het wordt vast en zeker zó saai.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het moet wel jaild zijn want anders rijmt 't niet.
Vrij stoned. Hier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar als het gedoogbeleid nou afgeschaft wordt, werkt dat dan met terugwerkende kracht?
Nog ontopicer dan daarstraks. |
Citaat:
|
ah, net weer 10 gram eigen teelt op de kop geschaft van een goede vriend :cool:
|
ontopic; dronken.
morgen werken om 9 uur. :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |