![]() |
een vriendin terug
fijnheid, blijheid een vriend pijn gedaan sorry nogmaals lootjes getrokken ik stuur haar een liefdesbrief |
Leeg
Passieloos Bah! Ik wil sterk zijn ik wil vrolijk zijn Weinig uit handen Morgen moet het weer over zijn Punt! :| |
kamer
groot fluitvlieg klein ik middel computerhoek ver weg neus klein fruitvlieg dood |
serieus
antwoord geld job kot stom kooi weg huis weg vanavond vluchten bier drinken waarom allé komaan stuur terug |
nostalgiemuziekje
kriebel zenuwachtig vrolijk koude voeten muziek vrienden honger spekjes met suiker ik wil alles tegelijk heel veel |
tentamen
stom wijf haar schuld hoor new times gezellig regen koud thuis gegeten en nu: alleen heel alleen morgen erop uit overmorgen werken kutzooi kutalles kutiedereen zo alleen alleen alleen alleen.. |
:(
wil weg uit huis opnieuw beginnen met of zonder jou ehm het liefst met :) ik hou het niet meer ik wil echt echt echt weg |
boos
verdrietig op jou oneerlijk veranderd zoveel weet het niet wil teveel zeggen doen geven laat maar sorry ... ♥ |
weekend - whoei
alleen helemaal alleen maandag weer mensen lachen praten nu alleen stil problemen niet op te lossen alleen wil een knuffel mensen om me heen weekend bleh alleen verloren huilen alleen |
boos
moe verdrietig alleen vereenzaamd huilen bang slecht geslapen werken oma :( You said when you die that you'd walk with me everyday And I started to cry and said please don't talk that way |
Opgeven
ingestort liegen stress haathaat ongelukkig traan pijn verdriet onzichtbaar snik aansteller |
Nu een jaar geleden
precies op dit moment 2 mannen, donkere kleding pistool in de hand rake klappen vallen en kassa's worden leeggeroofd precies een jaar geleden |
alleen
verlaten huilen ruzie met ouders stomme proefwerkweek leren lieve vriendinnen mezelf blijven leren nog eens huilen vriendje uitgaan k wil lol maken en vrolijk zijn masker voorzetten alles wat me dwarszit vertellen, helaas kan k dat niet ongeluk korfballen mezelf snijden doen wat ik wil en niet wat een ander wil muziek luisteren schreeuwen praten |
moe
buikpijn schijtpil altijd hetzelfde weer andere? hittepit raar woord net zwanger zo *grinnik* gedrag rot heeft 'ie niet verdiend en ik ben zo moe:s And if I could, I would stay... I want to tell you why would I try to |
depressief
haat angst boos waarom pianoleraar hulp zoeken? psycholoog? school nee fout uitgelachen gepest huilen nee niet weer aaaahhh wat doe ik toch waar ben ik mee bezig denk teveel moet afgelopen zijn ik wil weg weg weg weg weg weg uit mijn leven... |
moe
pijn verdriet later laat me, help me woorden muziek kwetsend negeren haten mooi waanbeelden.. |
ga weg
thee walging herinnering kreng niet voelen nooit fout spijt niet zij beste tuurlijk morgen verdwijn |
ik voel me zo brak
oh, zo brak |
paardrijden
daan verliefd jongens en de geur van vanillethee backspace zin in zaterdag bijna jarig horloge 23:17 sleuteltjes aan m'n horloge onzeker jaloers groen kangoeroe nederland 2004 2e prijs 1HV lavalamp zielig zin om te huilen ook wel blij |
*Goed bezig geweest met maatjesproject!
*Samen werken werkt Erg stimulerend, ik heb dat nodig, stimulerende mensen waar ik mij op mijn gemak voel (y) *Ik zie het maatjesproject positief in> Parttime baan 2005:)(y) *Vanaaf goede gesprekken gehad, ik had/heb er wat aan!:) *Een fijne positieve dag gehad, gelukkig maar! |
bah
da ta an a ly se *zucht* |
ze laat me in de steek
dumpt me ergens anders verdriet, pijn alles opnieuw opnieuw opbouwen weer aan die afgrond ze is van me af geef d'r groot gelijk zou ik ook willen.. |
nieuwe periode
weer rust weer slapen morgen wat drinken met hem uitslapen vrijdag A*dam? vrij kan dus wel :) werk school schop onder m'n kont |
mannen
*zucht* ach ja gaat over toch? morgen TMN bang:s? raar moe honger En weet als je het vraagt dat ik verander Omdat ik zo verdomd veel van je hou |
een groep :s
6 uur in de week... kwil nie weg bij haar... :confused: :( |
moe
slapen morgen leeuwarden brief op de post! hulp Red_Hot_Chili_Peppers_-_Californication zonder stem toch zo mooi .. en tranen |
The Sims
P-uitreiking Lezingen Slapen Slapen Wakker worden Tentamens halen Cijfers Onvoldoendes Voldoendes Aanvullen Bus Volle bus Stinkende bus Nog meer stinkende bus Regen Paraplu Paraplu vergeten Zeikmensen Zeuren zonder reden Irriteert mij Onnodige beschuldigingen Lamp Ogen Moe Slapen Werken Douche Bad Zonnebank Film Net 5 The O.C Klok Tijd Eten Appelmoes Banaan Yoghurt Zout Pan Afgieten Vergiet Kruiden Biefstuk Werk Slager Ham Nee mevrouw dat is op Filet American Smeerworst Kip tex-mex Kaas Kaashakker Kaasklant Kaasblok Verhoging Bestellijsten Temperaturen Zo dat waren er wel genoeg |
vanmorgen
blamage komt wel weer goed pesthumeur pokkehumeur blijf uit mn buurt wil geen mensen om me heen haat haat haat laat maar t ligt toch aan andere dingen flikker op converseren als debielen vandaag 1,5 jaar verkering nou, ik ben echt in feeststemming *not* trainen sporten laat maar laat allemaal maar Viva forever live forever, for the moment ever searching for the sun.. |
5,5!! :D
ontw.psych. wat een mazzel! nu 3 studiepunten... vanavond drinken spanning irritant morgen vrij Ik zeg; ''Ik ben niet verliefd maar ik zou het zo worden'' :) Dat is de zin die nu verteld hoe ik me voel. |
samenvatting
dropje shit s. mentor bah weg kwijt beesies dood gauw suf |
school
gaat goed pws veel punten se's gehad benieuwd morgen open dag zaterdag open dag verslagen maken onzin toekomst |
vriendjes?
ja. dat wil ik wel wil zij? soms lijkt het van wel, en soms juist van niet. en hij dan wil hij meer of alleen dit? ik wil niet meer valse hoop geef ik niet maar hij ziet het wel zo ben ik bang |
moe
onzeker blij dat hij morgen komt feesten rare gevoelens bijna nieuwe huis school nieuwe studie contacten afsluiting lukt niet :( gedachtes in de war wat wil ik? overheen zetten foto's te duur jaloezie laat het |
bras
drinken gezellig boek foto lachen regen te laat vroeger thuis bevroren mailtjes morgen weer zien ik word verliefd maar waarom houd niks mij tegen? Ik Wil Dit Niet Namelijk!! |
buikpijn
net wakker HOE prettig feest vanavond HIJ komt ook :s wil 'm niet zien eng... :( |
zusjes
kutmuziek school druk interessant jongen film pizza theater lezing lachen altijd welopgevoed? harmonieus? werken collega's winterefteling roken blowen pubers moeder vriendin vader speculaastaart sinaasappelsap |
zaterdag
uitslapen kruidnoten choco koekjes forum hardstyle bonk bonk geen zin huiswerk vooruit maken eigenlijk... volgende week.....! ZWITSERLAND!! zin in! was het maar zo ver douchen huiswerk:( klompen kettingtje arnhemse meisjes sinterklaas cadeaupapier moe |
filmavond
was ok niet geweldig veel gestress maar het ging iig geen verlies hopelijk de volgende keer ook winst jah ik ben stom om te hopen mn hele avond was enkel daarom verpest mja stom stom stom |
argh
koppijn maar alles komt nu boven kan me niet meer verstoppen i wish i could run.. |
lieve charlotte
:( the music night mooie muziek slecht humeur potver roos gewerkt kado gekocht moe vriend toe. zo snel mogelijk vasthouden nooit meer loslaten nou ja... Want zij gelooft in mij.. |
Alleen
Wil praten Alleen maar praten Vriendjes zijn Niet boos doen Alleen maar Vriendjes zijn Waar ben je? Waar blijf je? Wil praten |
Citaat:
ik heb rust en kracht |
blij
feest gister super! hij romantisch zo lief gedicht weer helemaal goed spelletje gehad verslaving gedachtes zijn weg morgen is hij er weer hou zoveel van hem |
Alles
komt op gang Het enige dat nog op gang moet komen is de liefde. Ik wacht. |
boos
heel verdrietig boos alleen oma geweest liedje laten horen kist dragen moeilijk Empty spaces, what are we living for? En het is vandaag nationale Charlotte-negeer en -ontloopdag. Fijn hé :rolleyes: |
auw
buikpijn school wiskunde misselijk tranen kleurtjes twee weken geleden luisteren afspraken planning |
Citaat:
schaduw weer mis gegaan brief post lief mailtje maar niet voelen morgen bang vluchten paars koud leeg warm veilig knuffelen |
lomp
gaar pijnlijke/vermoeide ogen rood groepen mensen opstapje zijn altijd een opstapje blijven eng idee om voor altijd iets te blijven tevreden niet tevreden moe. bed. :|. |
herinneringmuziekjes
huilende klasgenoten zware sfeer vertraagde trein geen zin om wat te doen |
Wat wil ik?
heeft dit wel zin het leven dan he ALs je vooruitkomt wat je zo weer teruggezet liefde vriendschap gelukkig zijn lachen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |