![]() |
100 :o
Citaat:
Dat laatste is bij mij vanzelf over gegaan en ik kreeg wel al m'n punten. :) Welke wensbeloningen gebruiken jullie allemaal? Ik vergeet ze altijd. :o |
Citaat:
En ik gebruik maar heel soms wensbeloningen. àls ik het doe dan is het die hoed (waardoor leren sneller gaat), de boom, of de levenselixer. En gebruiken jullie wel eens carrièrebeloningen? |
Citaat:
Ik gebruik het bubbelbad (maar dat hoef je maar één keer te kopen) en de levenselixer. De rest vergeet ik altijd. (n) Carrierebeloningen heb ik wel eens gebruikt, maar de laatste tijd gaat dat altijd fout. Bijv een man die bij me in ging wonen. Hij was de kostwinnaar en enige met een baan, maar toen ze gingen samen wonen had hij geen beloning er staan. :s Of ik ga verhuizen en ze zijn dat ding kwijt. :mad: |
spoken komen toch alleen als er grafstenen zijn? en komen er geen aliens langs? want daar zit ik ook op te wachten (bij vreemdvoort)
|
Citaat:
En die spoken komen inderdaad alleen maar voorbij als je minstens één grafsteen hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, ik zal dan zo een telescoop kopen. Worden de vrouwtjes ook zwanger van de aliens?? Wel geinig hoor.. Je kan trouwens zelf geen Aliens maken he? (bij familie creeëren)
|
Citaat:
|
ik heb ook een tweeling, nu gaat het nog wel...
de rest van de familie is allemaal al volwassen en het huis uit dus alleen papa en mama en de tweeling zitten er nog |
Citaat:
Ik krijg mijn Sim maar niet ontvoerd door aliens... moet je op een bepaalde tijd naar de sterren turen, ofzo? |
Ik heb al bij 2 huizen een telescoop geplaatst (op de begane grond) en de vrouwelijke sims kijken erdoor heen, maar er duiken geen aliens op! Moeten er nou alleen mannen doorheen kijken? ??
|
Ik probeer een tweede verdieping te bouwen maar hij zegt constant 'plafond is te laag' als ik iets óp die tweede verdieping wil zetten. Wat doe ik fout? :s
|
Citaat:
echt stom...ik weet niet wat er dan mis gaat :S |
Heel fijn. Bij mij in de badkamer staat een kraan open die dus nooit meer dicht gaat.
Continue zo'n stroompje water dus. Zelfs als ik de wasbak verplaats, het water zelf blijft gewoon stug op dezelfde plek verder stromen. :| Hoop niet dat ik nu een torenhoge waterrekening krijg. |
Plafond probleem: Verwijder het dak. Bij de bouwinstellingen op dak klikken en dan staat er ergens een dak met een streep erdoor. Pas als je klaar bent met je huis moet je een dak bouwen. :)
|
oeee slim :D
*gaat gelijk proberen* |
Citaat:
|
Citaat:
@dreen: bedankt! |
Nou ik heb hem ook, snap er alleen geen hol van.
Ik de turturial gevolgd. Maar hoe de hel moet ik het slepen. Ze zeggen steeds click en hold maar dat doet het niet. Snap er geen hol van, sims 1 vond ik makkelijker ...:( Kan zo geen foundations en muren bouwen, moet ik nog een knopje indrukken? |
Citaat:
Een muur? Dan ga je eerst naar het bouw gedeelte, klik je op muren en vervolgens nog een keer op een muur (dat plaatje). Dan kan je door je rechtermuisknop ingedrukt te houden een muur bouwen. Of bedoel je iets anders? |
Heb al gevonden, wat ben ik een oen!
Hendig lachen btw. Ziet er zeer mooi uit en draait lekker chill! :D Zo nu maar eens wat kindjes produceren |
Ik heb een gebouw met 5 verdiepingen gebouwd en de man wordt nog steeds niet ontvoerd!
Wat ik zo irritant vind is dat de tiener (en jonger) sims alleen achter de pc willen, dan heb ik echt zin om ze op te sluiten! Wat kan je het beste doen zodat de sim elke dag 100% zijn huiswerk maakt? |
Citaat:
|
of ff hulp vragen aan een ouder...dan gaat het nog sneller :D
|
Citaat:
Ik heb geen computer btw. Heb je ook dat gezeur niet :p Mijn jongere sim gaat btw elke morgen als ze wakker wordt naar de grenzen van het terrein lopen (dus het gedeelte waar je op kan bouwen) en gaat dan heel het terrein af lopen. Als ik opdrachten geef negeert ze die. Door middel van kleine 'hierheen lopen' opdrachtjes krijg ik d'r dan weer terug het huis in.. :s Iemand die dit al eens gehad heeft? |
Citaat:
Dat geldt ook voor zo'n beroepenbeloning die je bij de wenspunten vindt. Als ik een ouder les wil laten geven blijft het kind staan kijken en de ouder loopt weg :s |
Citaat:
Ik heb het nog nooit gehad... |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb het ook nog nooit gehad |
Dutch PC Geeks | MultiGaming
()wns! =P |
Citaat:
(Als hun plezier balk erg rood is willen ze dat niet, maar hij heeft plezier waarde 10. :cool: ) |
Citaat:
En idd, irritant dat ze geen piano willen spelen als de balk helemaal rood is. Ze vinden het toch leuk?! |
@ Balance & rare kwast: :P
Ik heb wel een keer een kindje gehad dat als peuter niet erg gelukkig was en zo ook niet gelukkig opgroeide naar kind; die deed heel vervelend zo af en toe.. Staan stampen en schreeuwen wanneer hem iets niet beviel, zo af en toe huilen... misschien kunnen ze door een oorzaak in het verleden ook doelloos rond gaan wandelen? |
Citaat:
|
Ik had een zoon, Rijk, die ik op de particuliere school kreeg.. maar toen stierf ik aan één of andere vage ziekte :s
ik had zn haar ook blond geverfd net als de echte Rijk_v oooo |
wha-ha-ha
Ik ga het vanmiddag weer spelen. :cool: |
Ik heb al zo lang niet gespeeld.. dat ga ik nu even inhalen :D
wil kunnen bouwen :( |
Jammer dat je de peuters niet kan schreeuwen, daar erger ik mij soms ook aan als ze net wakker worden en de hele wieg bijna omver duwen!
|
Citaat:
Mijn opa heeft een peuter geadopteerd. :cool: Tis inmiddels al een kindje, erg leuk. :) Strakjes gaat opa dood en hopelijk kan het kind dan alleen wonen... Zie wel hoe dat gaat. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer dat je niet de snuiflijn kan bellen ofzo...
kan je je kindje beetje rustiger laten worden (flesje pakken voor piet...*met beetje stuff dr in*) nou dan hoor je ze ff niet :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |