![]() |
baggy broek
en chinees truitje |
- spijkerbroekkie
- allstars - paul frank shirt - nyc vestje |
Citaat:
|
Citaat:
|
-strakke lichte spijkerbroek
-skateschoentjes -p0rnstar riem -wit strak topje met rooie gitaartjes dr op -donkerblauw puma vestje |
Roze/zwart rokje met pied-du-poule (?) print
Groene panty Zwarte suede afzaklaarzen van de Episode (y) Zwart shirtje met lange mouwen en boothals Geen make up Dreads in staartje. |
niks, ik zit compleet in adams costuum achter de computer.
|
zwarte cowboylaarsjes [mamma's jeugd]
paaarse panty zwarte petticoat achtig iets zwart krijtstreep giletje met toevoeging om et stoerder/ouder te lijke :o rose lint om mn rokje rose strikje in mn haarkes goud/rose armbanden |
Citaat:
ot: - shirtje,energie - wijduitlopende broek,Nudie - zwarte munichs - zwarte riem |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
donkerbruine ribmaillot
beige ribrokje tot iets boven de knie h&m bruine trui met lange mouwen en aan de linkerkant een zijde-achtige bloem met kraaltjes etc, h&m zwart stretchhempje eronder h&m twee parelarmbandjes h&m 'zilver' kettinkje met 1 grote diamant eraan h&m pareloorbellen h&m luchtje: lacoste pour femme haar los in een zijscheiding & nat v/h douchen |
vale eigenlijk niet baggy broekie
oversized adidasjek groen vaag atari shirt omg |
Citaat:
|
een zwarte baggy broek en een radiohead shirt
oh en heel niet bijkleurende blauwe sokken :o |
spijkerbroek met beetje wijde pijpen
vammiddag mn werkpolo nu zwart shirt met een sparta vest en grijze sokken (y) |
donkere spijkerbroek
zwart tshirt :cool: |
Citaat:
|
ik ga zo weg en ik zie er saai uit want mij lievveeelingskleren liggen nog in mijn huissie.
Hempje met kant en decoletototeetototee colberttje krijtspreep vale baggy broekie skoenen |
baggy donkerblauwe spijkerbroek
mn lieve shirtje blauw vest |
Spijkerbroek, kleurtjessokken en een zwart shirt + opdruk van het Waterlooplein.
|
zwarte uggs
zwarte panty zwart kort rokje blauw shirtje met boothals zwart colbert bruine barettt |
Rode hoodie, zwart colbertje, donkere spijkerbroek, rood-zwarte Burlingtons, rode Allstars, zwarte riem, zwart kanten ondergoed, zwarte shawl & een rood-witte schapentas. Ik zie er niet zo leuk uit & mijn Gucci Rush 2 is op. :mad:
|
Surfshort
Hoodie |
blauwgroene rok
groen hemdje grijs glittervest zwarte panties |
- roze hoodie,H&m
- wit t-shirt,Alain red - baggy spijkerbroek,G-star - zwarte munichs |
Citaat:
Nu een pyjamabroek, grote geruite trui van vriendje en hoge sloffen met hartjesprint van de HM <3 |
- zwarte BH
- zwarte onderbroek - zwarte enkelsokjes - paarse broek Overzeas - zwart vestje met rode tribal - zwart mouwloos topje |
Citaat:
hoi ik wil je teder aanraken |
Citaat:
Ik zie er heet uit want ik ga dadelijk naar de mall. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee. :(
|
ik ga kijken overal. Vielen dank.
|
Graag gedaan hoor glory!
|
Un groenachtige spijkerbroek (Replay)
Geel truitje (scapa) zwarte laarsjes (The bronx) |
Citaat:
ot: ik heb nog steeds hetzelfde aan |
replay roze label
een witmetroze onderbr00kie blauw/wit gestreept hemdje met kantrandje wit blousje mutsje |
pyjama en badjas en sloffen
en ik ga me niet omkleden vandaag |
adidastrui :eek:
|
Nette donkergrijze geruite broek
rood truitje met vreemde v-hals lage grijze sokjes wit met roze ondergoed |
harmonie-uniform :rolleyes:
|
spijkerbroek
boxer shirt slobbertrui sokken van de wibra :o |
niks :bloos:
:rolleyes: |
Noé heeft aan:
een zwart fluweren coltruitje met daarop: 2 buttons van de sexpistols en een strassbroche van een elfje en een grijze plooirok een zwarte panty gouden glittersokjes zonder tenen en groene pumps |
Citaat:
|
ska vans
legerbroek ramones longsleeve pet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |