![]() |
Citaat:
|
Een 4.4.
|
Citaat:
|
7,4
:) |
Van de 49 vragen had u er 45 goed. In totaal zijn er 70 punten te verdienen. U had er 62. Dat betekent dat u als rapportcijfer een 8.8 heeft gehaald voor De Nationale Bijbeltest.
:cool: |
Citaat:
@Tandpasta: Ik dacht dat 'het is volbracht' toch wel erg bekend was, zeker bij de mensen met een goede algemene ontwikkeling, maar misschien was ik te 'optimistisch' ingesteld ;) Maar dan nog zijn er zat andere vragen die je gewoon 'hoort' te weten vind ik. |
Citaat:
Er waren niet veel vragen in die quiz waarvan ik vind dat mensen het echt moeten weten voor hun algemene kennis en ontwikkeling. Maar imo hoor je wel te weten wie z'n handen in onschuld waste en wat een judaskus is. En zo waren er nog een paar vragen. Daar heeft de bijbel hebben gelezen of gelovig zijn, weinig mee te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had 'm overigens ook goed. Maar als het geen multiple choice was geweest had ik het ook niet geweten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whaha, is zeker al geweest? Nouja.. anders had ik toch niet mee gedaan. ik weet echt bijna niks over de bijbel.:p Het boeit me ook niet.
|
3,4. En dat vind ik echt ernstig slecht van mezelf eigenlijk. :o
|
Citaat:
Nu vondt ik hem eigenlijk wel heel makkelijk. :cool: |
ik had m bijna helemaal gedaan en best wel veel goed :cool:
ik was verbaasd. ik snap alleen nog niet wat die bergrede van jezus inhield. ik dacht dat ze mozes bedoelde. Je weet wel - toen ie de 10 geboden van de berg haalde en t volk toesprak over die gouden kalf. njah. |
4.2
Was te verwachten, ik weet er geen hol van. Nou en :D |
Ik had er 27 van de 49 goed :eek:
Meneer Huubje kan trots op me zijn :D |
Citaat:
|
9.1
ik ben gelovig en gelovig opgevoed ja :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
4,8.
Wist ik veel dat ze op het VN-gebouw geen Musketiers-citaat hebben staan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En hoezo valt het tegen. Ik ben atheistisch en heb de bijbel nog nooit gelezen. Wel nog van plan, though. |
Citaat:
|
Ik had een 9!
|
Citaat:
hopelijk komt er ook een nationale korantest |
Citaat:
|
Van de 49 vragen had u er 43 goed. In totaal zijn er 70 punten te verdienen. U had er 60. dat betekent dat u als rapport cijfer een 8,5 heeft gehaald voor de nationale bijbeltest.
|
Te laat :(
|
Ik had iets van een 8,5 ofzo :)
|
ik had een 8,5 :cool:
|
Ik doe hem nog een keer, kijken hoeveel ik nog weet. :cool:
|
Van de 49 vragen had u er 47 goed. In totaal zijn er 70 punten te verdienen. U had er 67. Dat betekent dat u als rapportcijfer een 9,5 heeft gehaald voor de Nationale Bijbeltest.
Wow ik heb er wel van geleerd blijkbaar. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |