![]() |
Citaat:
|
Ik voel me klote vanwegen dat ik verkouden ben :mad:
|
die stomme ortho :mad:
nu moet ik nog een maand met mn stomme slotjes rondlopen en mn ene voortand zit nu heel irritant tegen mn ondertanden aan waardoor ik niet eens normaal mn kiezen op elkaar kan doen |
katertje
|
Dat die ROT C1000 zonodig moet verbouwen.. en ik woon boven de c1000 dus wordt gezellig rond 8en mijn bed uit geboord. In mijn vakantie!!!!! Ik kreeg dan wel een gratis boodschappen pakket van ze, maar toch! :P Zo! Das eruit!
|
mijn toetsenbord is stom! alle symbolen staan door elkaar en nu kan niet alle leestekens meer gebruiken
|
Ik had vandaag zo veel ergernissen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je inbox is vol joh |
ik moest een toets maken om 8.30. Maar om 8.25 kregen we te horen dat de tassen niet meer voor het lokaal mogen liggen. Moest ik dus weer in mn kluisje gaan gooien. Daarna toen iedereen weer terug was was het 8.29, toen moesten de namen nog opgenomen worden en de toetsen worden uitgedeeld. Het was onderhand al 8.35 voor we met de toets begonnen. Kost me toch weer 5 minuten, die ik hard nodig heb want achteraf mogen we niet langer doorgaan.. kan ik me ontzettend aan ergeren.
|
hij smst niet :|
|
Citaat:
|
De domheid van sommige.
|
Citaat:
|
Het is koud :(
|
Citaat:
|
wij kregen allemaal netjes onze punten van het PW engels terug, heeft die vent een foute norm gebruikt en nu moeten we allemaal 1.2 punt naar beneden! en het was al zo slecht gemaakt... :mad: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij had de proefwerken al nagekeken en teruggegeven.... :eek: |
Citaat:
Ik heb er nog is een hele rel over gemaakt op school, maar wel gewonnen :evil: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
leraar
leerlingen auto's stoplichten smerissen ouders msn huiswerk het weer |
Citaat:
|
Citaat:
neut, ik kruip wel weer onder het bureau... :o :evil: :eek: |
leraar, leerlingen, donner, kou, bus en de overigere dagelijkse frustraties :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Solero
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Domme dozen bij de Swirl die te achterlijk zijn om goede Swirls te maken. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
@Solero: ik deed het alleen maar omdat je het over domme mensen had, zelf maak ik die fout ook altijd :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een bepaald vestje wat ik NERGENS kan vinden, mijn ma maakt ook alles kwijt met die was :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ook vragen helpen niet altijd hoor, ik hoor wel eens dat ze gewoon vergeten te reageren. dan voel je je ook lekker belangrijk |
Ontopic: Mijn werk (of eigenlijk mijn baas)
|
Citaat:
maar toch moet hij mij nu weer smsen.... |
Citaat:
Hij pakt hem ook nog :D:D Je zult het wel niet geloven, maar die was wel express :D :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en jij maar smsen zeker? :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |