![]() |
ik word soms uitgelachen
ik word soms beflirt nageroepen nooit? Krijg er nooit hoogte van wie op me valt en wie me er niet uit vindt zien. |
Ik word wel eens nageroepen door van die eersteklassertjes zo iets van: hé lekker ding
|
op weg naar huis van school komen er altijd wel sjabben die naar me toeteren langs, maar dat is omdat ik ook langs t kamp moet.:p
ik zwaai gezellig terug, maar als t donker is word ik wel bang.:o zelf roep ik altijd eerst en kijk ik dan pas of diegene in de buurt is, en dat heeft al vaker voor penibele situaties gezorgd. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en wtf doet iedereen hier moeilijk over, alksof jullie nooit je misdragen hebben als je lam was, christemeziele get a life en doe niet zo moeilijk |
Citaat:
Ik ga jou op straat heel hard naroepen en dan met mijn rotan vensterbank eendenjoch heel hard tegen je laarsjes stoten en als ik bijna ga giechelen stop ik mijn paraplu tussen de beentjes van je srilankaanse olifantje :) :) :) |
Citaat:
neee, doe de paraplu bij mij :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HEE ALS JE ZO DOORGAAT , WORDT JE GEBAND HOOR!!!
ontopic: nee :) |
;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Natte lach je tovert met je vingers weer een natte scheet uit mijn reet smeert de poep in een boog onder mijn neus je kietelt ik lach ik schater jouw liefde mijn geluk :) |
ik zit ook te broeden op een mooi nieuw vers :)
|
All the way from Alabama
Been on the road for two days and half an hour and all you do is sing about your Momma a pinup girl is hangin' on the wall of your truck and all you do is sing about your Momma And then you come home and find your girl not alone but making love with another Redneck Motherfucker heelemaal zelluf geschreven en mijn homie heeft er een uncensored versie van gemaakt met veel poep en pies en kuthoeren :o |
hee
hee ga nou mee ga naar goeree overflakkee ik neem je mee ja mee hee hee hee want dat vind ik gaaf en ik ben een laaf |
(L)
I want that yellow baby goddamned NOW :mad: |
Citaat:
holadiejee (y) |
Citaat:
|
dit forum herbergt pure poeten !
|
Citaat:
oohjaa post dat gedichtje van je over die school in russia eeeens! toeoeoe? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
want m'n broer die weet hoe te pissen yoo deze shizzle is te gizzle en nu staan m'n tenen strizzle y'all je weet hoe het gaat die lange fransie en die abnormale gekke maat het is de L tot de E-A-C-E Leace tha peace Yallllll :o |
Citaat:
|
Citaat:
ot: ik ben weleens nageroepen :eek: |
Citaat:
whahaaaaaaa nee jij dan op msnnnnn ja het is dat ik het vergat te bewaren maar... je disste me als een rotte vis een pussy omdat zijn stank alle pussy's overtreft en je ging all the way en nee nee damn mijn inspiratie is op vanavond.... :( (n) |
Citaat:
|
(L)
Hij lijkt op jou Carm Wat een schatje |
hij heeft mijn wangen he Roes :bloos:
|
http://homeopatie.zapisnik.cz/animac...ercing-800.jpg
zo vind ik 'm leuker |
Citaat:
sserieus :bloos: |
Citaat:
http://images.scholieren.com/avatar....ine=1069934411 |
omg overal baby's :(
|
Ik heb de meest geweldige link die ik al maanden wil posten maar ik durf niet... :o
|
dit is de forumbaby van reverend en pinoow :) heb ik gehoord :o
http://www.omroep.nl/nps/sesamstraat...kiemonster.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
;)
|