![]() |
Citaat:
|
was hij trouwens berbers of arabisch? :)
niet dat dat wat uitmaakt, maar wat lui vroegen dat aan me :o |
hieeeeeeer voor j me bann .. dit zijn nou nederlanders .. se kennen nix trug segge .. dus banne se me .. en t0en die kk van g0gh dood werd gesgoten .. begon iedreen te sijke kksukkelsss
|
Citaat:
puke |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar het zou te mooi om waar te zijn dat we van s.com de eer hebben om 1 zo'n gast tegen te komen :o ;) |
Citaat:
ach,.. natte dromen :P |
Citaat:
|
Negeer hem gewoon, hij wordt zsm gebanned
ben nu weg |
Citaat:
ok, dan heb ik niks gezegd :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het begint nu toch wel te lijken op kraak de marokaan af :rolleyes:
Goed of fout? Discriminatie ja of nee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik ga nog ff verder met tentamens leren
gegroet |
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat je hier jezelf ontzettend mee voor lul zet. trieste zaak |
Citaat:
|
Citaat:
dat is nog triester. |
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
amAr-b schreef op 03-11-2004 @ 20:08 :
hieeeeeeer voor j me bann .. dit zijn nou nederlanders .. se kennen nix trug segge .. dus banne se me .. en t0en die kk van g0gh dood werd gesgoten .. begon iedreen te sijke kksukkelsss (ben er nog niet helemaal achter hoe je dat qoute gedoe doet, maar dat boeit niet) Nee, deze knaap lijkt me niet echt heel erg slim, hij zal wel veel afkijken ofzo. Die moordenaar van van Gogh kon kennelijk ook niet veel commentaar hebben, dus als je consequent blijft dan mogen we jou ook neerschieten, aangezien je de moord rechtvaardigd vindt, en dat alleen maar omdat we jou commentaar niet kunnen weerstaan, Man wat een wereldideeën heb jij zeg! Goof |
"An award-winning filmmaker, television producer and newspaper columnist, Van Gogh was a controversial figure. He once mocked a prominent Dutch Jew, referred to Jesus as "the rotten fish" of Nazareth and called a radical Muslim politician "Allah’s pimp.""
http://www.columbiatribune.com/2004/...103News035.asp zie je? hij beledigde alles wat los en vastzat :o dus |
Citaat:
|
Citaat:
en trouwens jij discrimineerd helemaal ook niet :rolleyes: . En homo's schieten een imam die zei dat alle homo's lager dan honden ook niet neer. Zal wel een cultuur verschil zijn. Nog een leuk citaatje uit de bijbel (weet ik of die ook in de koran staat): Gij zonder zonde werpe de eerste steen. |
Citaat:
sommige mensen schijnen het nog wel es te willen vergeten |
Citaat:
en voor sommige mensen, hij is ook al heel vaak vervolgd voor anti-semitisme. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bedenk me net dat, als hij een paar weken eerder was doodgeschoten, hij vast en zeker hoog in de lijst "grootste Nederlander" zou zijn geëindigd.
Maar misschien is dat al vaker gezegt, ik heb geen zin om 4,5 thread compleet te gaan doorlezen :) |
Citaat:
|
Theo van Gogh was iemand vergelijkbaar met het programma Sex and the City.
Hij zei wat we allemaal denken enzo... hm laat maar. :) |
gosh,
lees eens wat hier gekalkt wordt op een weblog http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=13433 :( |
Nog steeds bezig ?!?!
Damn :eek: Heh dat Amar-B ventje is best grappig , dat sommige mensen zo dom kunnen zijn :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56. |