![]() |
Hoe was de aflevering gisteren?Heb hem gemist, moest weer eens s'avonds werken, en zondag kan ik helemaal niet kijken, ivm kerstmis. :(
|
mathilde is met zwangerschaps verlof..die had het zwaar
die twee koks die ze opleiden deden net of ze vertraging hadden en niet op tijd konden helpen koken voor een diner dus moesten ze alles zelf doen, het viel ze zwaar maar de gasten waren onder de indruk de gast die eerst gezakt was heeft nu wel zn diploma gehaald |
danku vriendelijk :)
|
Nu Mathilda (e?) op zwangerschapsverlof is,...betekent dat dan dat zij er niet bij is als Jamie komt??
Ik was nl een beetje aan het kijken of ik haar er tussen zag staan (in de stukjes die ze lieten zien, van ''volgende week in...'') Maar ik zag d'r niet,...want ik vind haar eigelijk een van de leukste, zou jammer zijn als ze dat zou missen. |
Citaat:
maar ik zag dr ook niet...lijkt me dat ze daar gewoon bij hoort we zullen zien.. |
Citaat:
|
whaha, ik moest echt lachen toen die vader van Cindy zei 'ach, we slikken toch allemaal wel eens een pilletje'.
Hoewel het eigenlijk niet om te lachen is dat een pleegvader zich geen zorgen maakt als z'n kind voor haar onbekende drugs slikt en die nog combineert met andere pillen ook. En dat restaurant zag er wel tof uit (Y) |
Citaat:
|
uh.. geen herhalingen op zondag vandaag en volgende week? :eek: :(
|
Citaat:
maar zou wel leuk zijn als ze ff kwam kijken |
Ik neem toch aan dat ze bij dat soort dingen Mathilde even bellen en vragen of ze er bij wil zitten eventjes? Ze hoort toch bij het project, werken kan nu dan niet, maar bij dat soort dingen hoort ze er gewoon bij.
|
Ik ga er volgende maand eten :D
|
vet leuk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg in Londen was het echt veel duurder! (Wel heeeeel leuk ;) ) Veel plezier, ik zou ook wel eens naar de Amsterdamse fifteen willen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus voor €65,- heb je een menu mét wijn. |
huh? is woensdag al de laatste aflevering of hoorde ik dat nou verkeerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht dat ze na die tijd op school nog veel meer zouden leren en dat er nog veel meer uitgezonden zou worden.. zijn echt maar weinig afleveringen geweest.. jammer :( |
Citaat:
en ik ben er morgen en zondag niet :( :( :( |
Citaat:
oe oe oe volgens mij heb ik haar gezein int voorstukje :D |
Citaat:
|
de aflevering van jamie kitchen in london worden weer uitgezonden (voor de 2e keer ofzo dacht ik)
maar goed, daar zijn veel meer afleveringen van en zie je dus hoe hij kansarme jongeren opleid in engeland.. |
Klopt, wordt dus voor de 2e keer uitgezonden.
Kan me er niet meer zoveel meer van herinneren, behalve 2 meiden en een gozer waar steeds wat mee was (grote bek en zo). |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |