![]() |
Anaal Nathrakh gelusiterd !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze was natuurlijk ook bij ons optreden:o |
Ik stiekem ook maar dat is geheim :o
|
Citaat:
|
Snap je nou waarom ik Kontie word genoemd :o
|
Citaat:
|
Ja, ik vond 1 stap per keer genoeg :cool: (y)
|
Ik was vroeg op want we gingen winkelen in antwerpen, en het was er fucking koud. Toen gingen we hasseltse koffie drinken, maar ik niet want eigenlijk was ik nog ziek. We hebben veel gelopen en bijna waren we papa kwijt geraakt, wantttt we gingen ergens lunchen maar daar konden we niet pinnen want ze hadden geen bank contact (ha-ha). En toen moest papa op zoek naar een pinautomaat, maar die was nergens. We waren eigenlijk bang dat hij in het reuzenrad zat maar hij was gewoon de verkeerde straat ingestuurd. Na veel gewinkel gingen we nog even sinterklaaskado's kopen in breda (daarvoor gingen we eigenlijk naar antwerpen maar het kwam er niet van). En toen heb ik mooie schoenen gekocht. (y)
|
joechei ik heb weer precies hetzelfde gedaan als vorige week: poonie gereden, gewerkt, hips gegeten en tv gekeken.
|
Citaat:
|
Yoeeee
Ik heb tv gekeken want dat wilde ik enzo En dus heb ik dat gedaan |
Citaat:
wat? ik ken dat woord niet? :bloos: maar pinnen kon niet, dus bank contact klonk logisch, vond ik. |
Omg ik heb zo een zin om keihard te spammen alleen ik wil niet dat angellena boos word :( :( :( :(
|
Citaat:
|
hee joenge
ik heb net geprobeerd een nickchange aan te vragen je weet wel maar hij doet stom |
Hihi ik was net op tv. :bloos:
|
Je bent er toch nog helemaal geen half jaaaaaaar of wel?
|
jawel TOCH?!
|
|
Citaat:
ja maar ik kan dat niet weten. maar bedankt voor de wijze les heurrrr :):):) |
Ojawel ja ik had geen zin om te kijken he in je profielie.
|
Als je meer dan anderhalf jaar lid bent en meer dan 5000 posts hebt heb je hier je sterrenstatus (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) de volgende keer koop ik een woordenboek, hihihi. |
Die heb ik :cool:
|
Citaat:
Misschien kan je m aan me lenen, of vertellen waar je m gekocht hebt, dan koop ik er ook 1. Dan kunnen we samen over bancontacten praten :o |
Maar ik heb hem op de boekenbeurs gekocht en die is maar 1x per jaar :(
|
Citaat:
oo nee toch. (n) kan je m niet voor me kopieren dannnn? |
Hallo dat zijn superveel blaadjes :eek:
|
Gewerkt. Van 9 tot 6 in een fokking keuken gestaan en nu ben ik gewoon te moe om uit te gaan :(
|
MIJN PAPA GAAT NU BOOS HANGJEUGD WEGJAGEN :mad: (y)
|
een vadsige kamer in utrecht gescoord
|
Hallo, ik verveel me dus ik ga vertellen over gisteren EN vandaag EN morgen. Harrrr.
Gisteren was ik naar school en daarna sm0ken + schilderen + filosoferen met een 'dinnie. Toen kwamen er twee lui langs waaronder een briljant joch. Ik zou 'm bespringen als 'ie ouder was dan 14. :| En hij wordt later homo want hij is verwijfd en giechelig en vrolijk en hipgekleed en als 'ie uit de kast is ga ik winkelen met 'm. Hoe dan ook, we gingen buiten rondlopen en mijn hippe joch had opeens een thermoskan met herfstthee bij zich en koekjes en chocoladewafels. Toen gingen we dus in luxe de hangjongeren uithangen, rr, en daarna ging ik naar huis. Vandaaaaag sliep ik tot vijf uur 's middags en ging daarna brak zitten zijn bij de computer. Rond zeven uur belde een 'din opeens of ik langs kon komen, maar ik had geen zin. Toen belde m'n gristendin en had ik nog steeds geen zin om ergens heen te gaan, dus kwam ze opeens langsgefietst, overhandigde me een chocoladeletter en ontvoerde me naar 'r huis waar we pepernoten gingen bakken en roddelen en weetikhet. Nu ben ik inmiddels al uren thuis en ik zit bij de computer want ik ben klaarwakker en ik drink wijn omdat ik hoop dat ik er slaperig van word. Wat grandioos aan het mislukken is, want ik word alleen maar vrolijker en actiever. Zometeen ga ik alsnog naar boven en de P.I.M.P. uithangen met m'n snes. Dan slaaapen en rond twee uur 's middags word ik wakkergebeld door de gristen, want ik moet dan shag halen en warhammer verven en 's avonds mee naar 'n een of ander gristenfeest. :| Maar er wordt naar het schijnt wel metal gedraaid en er is naar het schijnt niet-gristelijk langharig tuig dat ik kan bespringen. Verder heb je daar ook bier en gristenen die onder invloed van bovengenoemde gaan zitten bidden en daarom extra dicht bij God komen oid dus dan gaan ze op de grond liggen en struiptrekkingen hebben en trillen enzo. Wat ik wil zien, want dan kan ik ze uitlachen. Tot zo ver mijn uiterst boeiende leven. Rrrrr. :cool: |
ik was uit
en mijn email chick was er eindelijk weer eens maar ze blijkt niet verliefd op me dus kut Ik probeer altijd zo hard niet al te emo over te komen maar het lukt nooit :p. |
Citaat:
ziek geworden. zz. |
Citaat:
o :( dan ga ik wel op zoektocht. |
Mijn moeder cadeau's gegeven voor haar verjaardag.
|
ik ben al 1,5 uur pogingen voor gedichten aan het doen, maar het lukt niet, want ik sms de hele tijd met mijn nieuwe lover. <333
vanavond sinterklazen, dus ik mag wel opschieten. |
Ik stond op en toen ging ik douchen en daarna gingen mn ouders me ondervragen over wat ik gisteren nou had gedaan. En toen ging ik een gedicht schrijven en dat is nu wel klaar want 't is een enorm suf gedicht want ik kan ook geen sinterklaasgedichten schrijven. Nu nog een surprise dr bij en dan maar wat lezen in mn marketingboek ofzoo. En ondertussen veel sms-en. En vanavond dus lekker eten en dan heel veel cadeautjes krijgen waaronder echt heel lekkere parrfum <33.
|
Citaat:
|
gister uitgegaan in waterfront met rosa en de posseee. nu brak en moet ik 2 posters maken voor morgen en ik wil niet (n)
|
hoi ik werd wakker met hoofdpijn,en nog steeds buikpijn en een kuthumeur,en toen heb ik wat aan mn suprise geknutseld en nu zit ik hier,ik heb net mn gedicht af dus nu luister ik maar wat muziek ofzo,vanavond iig wat cadeautjes incasseren en morgenheeel vroegg naar school
|
Ik ben vandaag wakker geworden en ik had best vreemd gedroomd. Nou toen heb ik achter de computer gezeten.
En heb me net maar aangekleed en ben een rondje buiten gaan lopen in mn eentje en toen belde een vriendin. Hebben we even geroddeld enzo. En nu ga ik een boek lezen voor school |
lang geslapen en beetje sinterklaas gevierd en ik moet nog aan m'n surprise beginnen die ik morgen moet geven.
en zometeen naar chickje en weer niks eraan doen (y) |
net wakker, beetje opgeruimd en ontbeten
wat een boeiend leven heb ik toch he :rolleyes: |
Umh nieuwe broek gekocht..
Naar de koffieshop geweest.. En nu nix.. En straks weer mijn dosis japanse tekenfilms halen:p.. |
Uitgeslapen, met m'n moeder in Den Haag gewinkeld en verder lekker helemaal niks :)
|
vandaag uitgeslapen en gelezen en keyboard gespeeld en ik kan het niet en mijn moeder heeft doughnuts gebakken en ze waren lekker maar sommigen waren nog niet goed gebakken iewww en nu ga ik een internetcursus keyboardspelen zoeken hihihuhuhuhu
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |