![]() |
Mr. Tabasco :cool:
|
Leeeeeeeeeeeeeeeee Tabasco!
|
"Lock 'n lol!!!"
|
'nothing can save the world but, music'
citaat van de drummer(y). |
Citaat:
... |
Citaat:
|
Citaat:
( Ha, ik vond dat briefje vandaag in mijn broekzak, inclusief foto van hem :) (y) ) |
Citaat:
Waarom dat mij gelijk een kneus maakt :| p0ser |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Als je iemand probeert af te zeiken......probeer het dan tenminste nog met enige stijl. (n)
|
Citaat:
over sletten en hoeren gesproken, bevalt het je om jezelf bloot te stellen voor het vermaak van een ander? of is het een chronisch gebrek aan eigenwaarde? |
meisjes plagen,
|
kusjes vragen.
|
8*
|
Hoogtepunten;
- Millionaire - 2 many dj's - BSP - Doves - Patrick Wolf - Lemon Jelly - Gruff Rhys - Wawadadakwa Millionaire was echt subliem, heb me sowieso wel goed vermaakt, afgelopen dagen. LCD gemist door Lemon Jelly en die ellenlange rij, daarlangs geglipt om Riton maar te zien. 2 Many DJ's draaide ook erg relaxt. Little Barrie vond ik wat tegen vallen, jammer genoeg. Zaterdag vooraan bij BSP, the Doves en Millionaire, heel behoorlijke shows. Aangenaam door Gruff Rhys wat ik alleen van naam kende. Stylus DJ's schonk me een onaangename doofheid vanaf zondag. Vr en za tot het bittere end door gegaan, zondag naar 'Alles Dali' en 's avonds wederom uit, net nog wat gewinkeld en nu ben ik moe. |
Hm, ik val tussen het gepeupel. :(
|
Citaat:
|
Beter dan wat de beste heer Barman draaide, ik had beter van 'm verwacht.
|
Antony is lief..
de rest verbleekte erbij. maar Patrick Wolf en Tiga waren ook wel leuk. |
Ohh, ja, Stylus DJ's was echt te hard. (n)
|
Citaat:
Citaat:
Anyway, ik trek het erg slecht als mensen me zonder reden beginnen uit te schelden etc. Krijg al snel de neiging hetzelfde te doen + schepje er boven op (en ja, zeker bij sommige personen). Nevermind. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |