![]() |
moet dat nou?
|
Citaat:
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
06:45 gaat de wekker
07:00 sta ik op en ga ik douchen 07:15 / 07:20 ben ik klaar met douchen, dan kleed ik me aan en ga ik de krant lezen en wat eten 07:40 fris ik me nog wat op in de badkamer 07:50 ga ik op weg naar school |
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
ligt er aan aan hoe laat is naar school moet, en of het ijzelt en of ik mn haar ga wassen
|
50 minuten :)
Nou ja, ik word om zeven uur wakker, kruip om kwart over zeven uit mijn bed en ga om tien voor acht/ vijf voor acht naar school... Ik hoef niet te douchen (doe ik altijd 's avonds :)) dus dat scheelt. |
Ongeveer 35 minuten.
|
45 minuten ongeveer..tmoet meestal allemaal hartstikke snel, anders mis ik me bus weer enz.
|
Citaat:
|
Zes minuten.
|
Ik ga sporadisch naar schol (wegens redenen geen school meer voorlopig)
Maar ik sta om 08.15 op als ik om 08.45 op mijn werk moet zijn.. En ja, dat red ik altijd..:) |
50 minuten
|
Tussen een uur en een uureenhalf.
|
Ligt eraan hoe laat ik op school moet zijn.
Als ik het eerste uur moet beginnen een uur, als ik later moet beginnen meer want dan ga ik alles heel rustig doen. |
Tussen de 45 en 60 minuten
|
drie kwartier
heb eerst een kwartier nodig om uit mn bed te raken en daarna eten, tanden poetsen etc. Maar ik moet dan ook nog eens een halfuur fietsen eer ik bij mn school ben... :( |
20 minuten als ik niet mn bed uit kom
10 als ik me verslapen heb en 30 als ik optijd mn bed uit ga.. |
5 kwartier(!)
Heb 's morgens geen zin om me te haasten, de dag is al druk genoeg. Moet wel errug me best doen om me mandje uit te komen, maar kan dan wel relax mn dingen doen. |
30 min voordat ik uit bed kom
25 min 5 min fietsen |
1 uur tussen opstaan en naar school.
Naar school, 1 minuut lopen. |
58 minuten en 30 seconden in huis voorbereiden. 13 minuten en 10 seconden op de fiets. En geen seconde later!
|
sta op om 07:00, maak me klaar vertrek met de fiets om 07:30 dat ik tegen 08:00 in school ben
|
Hmm ik heb bijna nooit 's ochtends college, dus meestal een paar uur. :p
Als ik vroeg op moet staan, trek ik er wel een uur voor uit ja. Om te douchen, kleding uit te zoeken, make-uppen, ontbijten, brood smeren, spullen zoeken, etc. |
5 kwartier, haha ik wil 's ochtnds gewoon rustig aan kunnen doen. Kga er om kwart over 6 uit en om half 8 naar de bushalte....
|
Halfuurtje op een goede dag, 10 minuten op een slechte dag :)
|
35/40 minuten als ik normaal opsta
maar ik kan het ook in 10/15 minuten als het echt moet |
anderhalf uur. meestal. lekker rustig aan doen: goed ontbijten, krant lezen, koffie,etc.
|
Nog 8 maande ongeveer :o
|
Hmmz, eigenlijk komt dat in de - te staan,
Ik kom altijd te laat (n) overal voor... |
Citaat:
|
een uurtje heb ik zeker nodig. het moet rustig aan 's ochtends, anders verergert dat mijn ochtendhumeur.
|
ongeveer een half uur tot 3 kwartier. Is maar net wat ik nog moet doen.
|
Ik geniet eerst even van mn twee weken gegeven vakantie, daarna spam ik dit wel vol.
rustig, |
half uur
maar ik heb een uur nodig |
Een uur en vijf minuten.
|
meestal een uur
|
30 minuten zonder douchen en als ik wel douche 60 minuten.
|
50 minuten..
(kleren zoeken, aankleden, eten + brood smeren, tandenpoetsen etc, tas inpakken, soms nog huiswerk afraffelen) ik ben 's morgens erg traag, maar als 't moet kan 't ruim dubbel zo snel. |
10 tot 15
|
Heel wat, ik wil altijd rustig bijkomen en me niet haasten. Ik blijf dan zolang bijkomen dat ik me natuurlijk alsnog moet haasten, maar goed.
|
In het slechte geval is dat zo'n 10min...
|
Slechtste geval zo'n 10 minuten, meestal zijn het er 25 a 30..
|
Citaat:
25 min is echt het maximum dat tussen opstaan en op school toekomen zit. |
Als ik les heb om 8.30 (op maandag alleen), dan sta ik op om 7.30, en vertrek om 8u. (omdat ik dan in een fucking ver gebouw zit waarvoor ik de tram moet nemen, die nooit op tijd is)
Andere dagen sta ik op wanneer ik wakker wordt, en doe eerst huishouden/huiswerk/ed. want dan heb ik pas tegen de avond les. |
Ligt eraan of ik me verslaap of niet, maar meestal lukt het wel in een half uurtje (douchen, aankleden, tv kijken, enz.)
|
meestal 45 min.
|
200 voor Repsaj
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |