![]() |
FFF krijgt wel erg veel credit, he. Natuurlijk ook het meest goedkoop, alhoewel ik niet de impressie heb dat VS nu zo'n dure artiest is. In de Paradox speelde hij welzeker anderhalf uur, Whaxx.
Henk Mul ! |
daar was whaxx zelf ook ;)
|
Citaat:
Henk Mul ! |
hmm, ik geef tijdverdichtingen dmv verdovende middelen de schuld
we waren bijna in een kebabzaak gestrand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat was best puik gisteren.
Bogdan Razcinsky vond ik ook goed |
ik ben vanavond ook aanwezig @ 013 (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in het paard gister was venetian snares ong. 1,5 uur bezig volgens mij
|
FFF is een toffe kerel, howel zijn producties niet echt bomvol kwaliteit zitten, wel enorm energiek.
mm, nog even en dan VS, hij moet net zo tekeer gaan als in Enschede vorig jaar (y) |
enschede valt moeilijk te overtreffen
|
waarheid.
|
Kankerherrie.
(rrrr. <3.) Henk Mul ! |
Net terug, Jezus Gristus wat een achterlijk goede set. Het laatste half uur alleen maar doorstampen :P Echt geniaal, lijpe kerel trouwens ook.. allemaal tegen zijn eigen hoofd slaan enzo. Speedy J was echt kut, btje fckn wckd* gekeken dat kon er wel mee door. Cut_off en Tsasil gezien, nu met een piep in mijn oor slapen.
Je was er trouwens wel als de kippen bij cut_off toen een vriendin van me wou crowdsurfen ;) |
hey ik heb je nog wel gezien geloof ik, streepjespolo right.. en tsasil en ]{ing heb ik ook nog gezien, en rutger ook. ik had zo'n shirt met 'rock' erop aan.
was inderdaad teringvet, eerst die set van FFF, toen bogdan, toen vsnares die nog harder ging, echt absurd ik heb daar een partij staan spacen niet normaal ik dacht echt dat ik op ging stijgen. |
ja was echt een chaotische avond, niet normaal
speedyj was slap fff was vet, bodgdan vetter en vsnares was vet todat onze bob op zn kop viel en ik met em mee moest naar het ziekenhuis godver |
weuheuheuheh!
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
aiai, duidelijk gelijk aan Enschede toen, misschien beter > Bogdan + VS (y)
Maar waar was mijn gebruikelijke hangpaal? Die moeten ze een aanschaffen in de 013. Verder was ik niet meer op de aarde |
ik hoop trouwens dat iemand nog de mensen die vsnares een handje gingen geven geschopt heeft, ik stond te ver weg
|
kut
|
zo'n zweterige hand met zwarte nagels, smegma en wratten met haren (n)
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
waarom is godsnaam? |
Beter dan enschede. Godverdomme hoe lang was het geleden dat ik in zo'n lompe moshpit heb gestaan. Terug naar mijn punkrock tijd! :D
Brute set echtwaar! |
Citaat:
|
Wat was er mis met SPEEDY?
|
ik heb speedy j niet echt in actie gezien, twee of drie keer in de grote zaal geweest maar hij was nog niet echt op gang gekomen. maar de kleine zaal was top (y)
|
Citaat:
Ik heb de eerste twintig minuten van Speedy J gezien, maar er kwam niet echt 'iets' op gang. Ik had liever meteen wat goede techno gehoord; IDM luister ik wel thuis. Henk Mul ! |
tiesto taferelen
|
maar hij hajnal niet gedraaid, de eikel
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was vet, dikke herrie :cool: Alleen jammer dat een bepaald iemand onze drugs was vergeten...
Bij Venetian Snares had ik inderdaad alleen gehoopt op een beeeeeetje meer afwisseling, zoals een mooi klassiek stukje tussen de terror door. Maarja, je kan niet alles hebben natuurlijk. En ik heb Cut_off heel eventjes zien rond huppelen in die uber lompe pit :D |
En dat stelletje handjesnerds kunnen echt geen hints herkennen, meneer Funk douwde ze nog net niet letterlijk het podium af (n)
En Tilburg bij nacht is koud :| |
fuck ik had echt moeten gaan. (n)
|
Citaat:
|
\m/ hand throw \m/
leuke edit (y) |
ik heb uit nieuwsgierigheid een nr gedownload. maar wat een kelere herrie zeg... dit deed me dan ook meteen denken aan merzbow. aaaargh! ik kan me wel voorstellen dat mensen het waarderen, met flink wat zooi achter de kiezen, en een afwisseling met klassieke stukken haha dat lijkt mij ook wel wat.
|
ik zag ook een kerel met een burzum shirt flippen ha
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
slappe hap dus |
Citaat:
Erg jammer dat ik dit moest missen :( |
ik dacht al, waar is die jongen met die wilde krullen
maar hij was er niet! |