![]() |
up :D & down :(
|
he ik ben hier jarig :D
|
Pfff... die bijwerking van de medicatie....
|
Citaat:
---- Bwaargh, net bij familie geweest, wordt ieder jaar saaier. Moet er van mn ouders verplicht bij zijn, m'n neef kan zo maar wegblijven. Ben beetje 'woordenloos' nu |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil niet meer
|
:(
kort samengevat |
Het uber blije gevoel van vanmorgen is weer een beetje weg :|
Waarom wil ie nou niet gewoon online komen.... Oke het zou duidelijk moeten zijn dat als iemand je een halfjaar niet wil spreken...maar ik ben zo'n stomme trut. toch maar proberen volgende week, ik weet nu iig dat ie mn email ontvangt...ik weet wel zeker dta ie toch niet komt, hoop van wel, dus probeer het toch maar. Ik ben echt tsom, waarom kan ik er niet gewoon afstand van nemen....Ik was vanmiddag echt ubergelukkig, maar hij blijft me toch blocken, dusja :| voel ik me weer als vanouds... |
en toen begon het gezeik weer :s
ik (en nog een andere vriendin (s) ) willen dat ze (j) hulp gaat zoeken.. maar j wil niet........ AAAHHH ik werd echt kwaad van binnen...wilde dingen zeggen maar dat waren de foute en de goede dingen vergat ik te zeggen... wat een doos ben ik toch :( |
Citaat:
Zo, gisteren was leuk, maar tegen het einde werd het wel vervelend. Jongens wilden maar niet naar huis en OV werkt op 1 januari natuurlijk ook niet zo mee. Ben zo duf als een konijn, dus ik ga zo maar lekker naar bed. En toch was het leuk. |
2005 begon iig leuk....
nieuwjaarsduik!!! geweldig :D wel alleen een heel veel slaap te kort heb mn bed niet meer gezien sinds 31-12 op 08.00 (ben nu moe maar toch ook niet :s) en al mn rugspieren zitten vast... maar i'm not complaining about this :D |
En ik héb m'n nieuwe begin! :)
|
het begon goed met een nieuwevriend maar iemand die mij niet wou omdat ie gee ntijd heeft heeft nu met een ander
fucker :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :( :( :( |
Ik mis me blackrose.. :(
|
Wat voel ik mij toch fucking goed.
|
kan niet normaal met hem slapen, of hij kan dat niet, moet keiveel leren nog voor volgende week, proefwerkweek... nog een profielwerkstuk maken, nog een boek uitlezen... en een galaoutfit creeren, me kamer opruimen, en ja, nog steeds hem... *zucht*
|
Hij was zenuwachtig :o
Ik ben verliefd :bloos: |
Ik ben nog steeds een beetje bang. Hoop dat me moeder snel uit het ziekenhuis komt. En dat alles weer goed komt. Ik ben gewoon 3 kilo afgevallen door de hele situatie in 3 dagen tijd. Blah, ik voel me gewoon nog steeds klote.
|
@ Trancegirl: weet je al wat ze heeft? Lijkt me echt schrikken joh! Veel beterschap en sterkte iig!
|
Citaat:
Het was inderdaad heel erg schrikken. Maar heel erg bedankt! :) |
Vandaag moet ik een paper schrijven, maar dan mag ik morgen jarig zijn. :) :p
|
Citaat:
alvast gefeliciteerd dan ;) |
vrienden laten me zitten.
ze bellen niet af. nee de avond tevoren moet ik bellen om te horen dat het niet doorgaat. terwijl ze het allebei wisten/ is het zo moeilijk om mij dat te vertellen "oh ik dacht dat ik het je verteld had" het is niet erg, alleen frustrerend. het is een bepaald type mensen lijkt het wel. |
nou was ik zo moe...kan iknog geen normale nacht slapen :(
|
Citaat:
OT: vandaag lekker nix doen, heb geen zin om naar m'n oma te gaan, ga lekker kamer opruimen denk ik |
*zucht* Ik weet niet meer wat ik wil..
|
Ik dacht dat ik weer beter was, maar ik ben nog zieker geworden dan vorige week:(
Dat is niet bevordelijk voor mijn humeur en ook niet voor mijn profielwerkstuk:o Aan de andere kant ben ik nu wel alleen thuis en kan ik Dido meezingen terwijl ik in de woonkamer zit:D |
Citaat:
|
ik wil huilen in iemand armen, die me troost en zegt dat alles goed komt.
ik wil dat mn vriendin niet zo koppig is en zegt dat ze hulp gaat zoeken. ik wil dat ik nooit geboren was :( |
Citaat:
(zoiets bakte dr phil ervan, toen ik sporadisch een keer keek. en op zich heeft hij daar gelijk in :)) tjop tjop *schouderklopje* kop op :) |
Citaat:
|
weeeeh.. mis m zo... :(
Ben helemaal brak van de vlucht, vandaag... k snap dat niet, waarom voel ik me altijd zo vies na vliegen? :confused: Drukke week, komende week... moet met n hoop mensen afspreken, leren voor tentamens en nog wat meer huiswerk maken (n) |
Citaat:
En er is nog genoeg tijd in de toekomst, probeer die zo goed mogelijk door te komen :) |
*zucht* Ik ben moe, ik heb slecht geslapen en ik doe chagrijnig. Joepie. Leuk man. Vanmorgen eigenlijk te laat uit bed gekomen, want dan ben je gewoon de hele dag duf. Morgen moet ik weer naar mijn opa en ik heb eigenlijk niet zoveel zin. Weer 3 uur in die auto, weer allemaal mensen. En al die mensen word ik zo zat, langzamerhand. Altijd maar mensen om me heen, ik wil gewoon even helemaal niets. En ik vind dat ik burgerlijk word. En gek misschien ook wel. Ik weet het niet zo goed meer. De afgelopen dagen waren echt wel leuk en gezellig. Oudejaarsavond was echt leuk, 's nachts nog naar Berkhout gefietst zelfs. Nog tot ruim half 5 wakker geweest. Dus, nieuwjaarsdag ook gezellig, echt wel leuk allemaal. Maar ik ben er nu ook voor heel lang weer klaar mee. Al dat geouwehoer, al dat gedrink, al dat ge-eet, wat ik toch allemaal veel te veel doe. Veels te veel. En dan nog zo'n fucking probleem ook nog. En nog zo'n klerehoofdpijn ook. Verdorie.
Zenzen, yin-yan, zenzen, het komt allemaal goed, Charlotte, koest en kalm. Wish that I could cry, fall upon my knees.. It may sound absurd...but don't be naive Even heroes have the right to bleed I may be disturbed...but won't you concede Even heroes have the right to dream |
Ik wil iemand iets duidelijk maken, maar dan zonder hem te kwetsen.. Moeilijk..:(
En ik ben chagrijnig, slaaptekort de gekste (n) |
Stommerd, ik dacht dat het goed zou komen. Maar hij laat niets meer van zich horen, lekker nu begin ik weer aan mezelf te twijfelen (n). Verder ben ik stom bezig geweest, gutgut wat leuk de bitch uit hangen :s
|
*springt zachtjes in de lucht* zin in morgen! :D
|
Vandaag beetje rare dag.
Er was familiedag bij m'n tante, gewoon als nieuwsjaarborrel. Ik wist heel niet dat het de bedoeling was dat ik meeging, m'n vriend zou ook al bij mij komen. Nouja, m'n vriend zou 2 uur komen, maar toen smste hij dat het half 3 werd omdat hij nog moest eten. Dus kwamen we al later, zegt ie ook nog dat ie naar de kerk moest van z'n pa. En hij had ook nog ruzie gehad, we liepen bij m'n tante vandaan, om naar de kerk te gaan, begint m'n vriend ineens te huilen :| omdat volgens hem z'n pa alles verpestte (wat ook behoorlijk zo is), nou wij naar de kerk. Eenmaal daar zijn we doorgefietst omdat we geen zin hadden. Thuis gebleven een uur en toen weer naar m'n tante gegaan. Wel vantevoren even gekeken wat de dominee was :D Daarna ging het weer goed, m'n vriend was niet meer stil enzo. Wel ontzettend last van m'n schouder, bah, dacht ik van die fysio af te zijn, kan ik er waarschijnlijk weer heen. Morgen ook de dokter bellen, vanwege m'n voet (ze gaan wildvlees wegsnijden :eek: ) en ook nog woensdag naar de tandarts. Pfff, oh ja, en m'n vader zette me vanmiddag behoorlijk voor lul, voor de hele familie, klootzak dat het is.. (n) |
jen jen jen jen no she doesnt like me anymoooooooore :)
het gaat goed nu (y) alleen nog volhouden |
Hihi, net gefeliciteerd door mijn ouders. :D Nou ja, dan ben ik wel 20 man, dat klinkt echt enorm oud... Net alsof ik allang getrouwd had moeten zijn en vier kinderen had moeten hebben ofzo. :o Pffft, maar gelukkig wordt iedereen 20 en zijn een paar vriendinnen van me het al. Dat scheelt dan weer.
|
Citaat:
nu maar hopen dat je niet al te snel een rollator nodig hebt :bloos: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet het ff kwijt --> na veel twijfels uiteindelijk een post gezet, en dan krijg je van die flauwe **** reacties waar je geen ene kut aan hebt en je alleen maar dieper de grond in boren :mad:
|
waarom ben ik zo bang, ik heb alles al zo vaak om hoog gehaald waarom blijf ik er dan bang voor? Die gedachte alleen dat het woensdag wss weer moet brr ik wil vluchten of..... een van m'n vriendinnen meenemen maar ja... die wonen natuurlijk aan de andere kant van Nederland en hebben hun eigen school :o :(. Terwijl ik gewoon iedere keer dat ik dat wil iemand mee mag nemen naar maat. werk, wel een luxe. Volgende week woensdag zal ik het toch echt in m'n eentje moeten redden, zonder hulp van iemand.... ja die maat. werker.... :(
|
Kruimel: Gefeliciteerd!
Vanochtend de kerstboom opgeruimd. Jammer, ik vind het altijd wel gezellig zo'n kerstboom in de kamer. Maar op mijn kamer blijft hij voorlopig nog wel staan. Tot ik zin heb om hem op te ruimen.. Ik heb vannacht sinds tijden weer een beetje fijn gelegen in mijn bed. Ik had in een tijdschrift gelezen dat mensen met fibromyalgie makkelijker liggen als ze een half opgeblazen luchtbed op hun matras leggen. Heb ik even uitgeprobeerd en het werkt nog ook. Heb voor het eerst sinds maanden weer gewoon lekker lang in bed kunnen liggen. |
de 2e week van de vakantie. en de eerste week heeft zo vreselijk lang geduurd. niet dat ik dat erg vind, maar ik ben er gewoon moe van. maar dan ben ik eigenlijk overal van. letterlijk moe. en ik heb het alleen maar koud. ik zat gisteren met mn reet bijna óp de houtkachel, maar ik had t gewoon koud. en tijdens het gourmetten ook. normaliter staat de kamer blauw van de warmte, maar Marlies had het koud. rotzooi. misschien moet het gewone leven maar weer beginnen. alhoewel: dan moet ik weer naar school. op zich geen punt, maar dan moet ik weer gaan nadenken over wat ik allemaal wil. gisteren een heel gesprek gehad met Peter over de politie. zijn ervaringen enzo. dat maakte me ook weer aan het twijfelen. moet ik het dan maar over een hele andere boeg gooien? *zucht* klote-toekomst. mag ik niet eeuwig studiefinanciering ontvangen? ach, daar heb ik ook geen kloot aan.
denkdenkdenk. ik doe niet anders. en het word hoog tijd dat alles weer normaal wordt. |
@ Kruimel: gefeliciteerd!
OT: Bwaargh, hoe mensen toch een verkeerde indruk van iemand bij anderen kunnen achterlaten. Als ze zich nou eens nergens mee zouden bemoeien, en dingen die je ze verteld voor zich zouden houden. Dan kan je bij iedereen een nieuwe start maken. Jeetje mina zeg... |
Best lekker geslapen weer, viel om kwart over 12 al in slaap en pas om half 10 wakker. Heerlijk :) Zometeen dokter bellen, blegh, ik haat bellen, en al helemaal de dokter..M'n vader heeft allemaal cd's van ANdre Hazes gekregen (n) Lekker wakker worden wel. Volgens mij heb ik blaasontsteking, ik moet wel 3 keer per uur naar de wc en heb pijn, in mijn onderbuik en eronder..Nouja, zal wel..
PS wil nieuwe avatar, maar kan geen leuke vinden :s PPS Kruimel: gefeliciteerd! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |