![]() |
Citaat:
|
als jij gelukkiger word door uit respect 3 minuten stil te zijn moet je dat doen, maar :
wat is de meerwaarde om dat met z'n allen tegelijk te doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, daar doe ik niet aan mee. Daar heeft de gemiddelde Aziaat erg weinig aan. Sterker nog, het is nadelig, ook voor hen. De economie drie minuten plat leggen kost tenminste enkele duizenden euro's.
|
Citaat:
|
mijn ouders hebben geld overgemaakt, en k heb 3 min. stil gehouden ...zat op school/
|
Citaat:
|
Ik moest wel, op mijn werk werd alles stil gelegd. Tot er een klant heel vrolijk aan de kassa kwam en ik hem toe moest sissen dat er stilte was :p
|
Citaat:
"Ik ook, ik heb Nasi Goreng uit de diepvries gekocht :)" |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee. niemand heeft er wat aan. ik geef liever geld :)
|
ik was boodschappen aan het doen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik niet, lag nog te slapen. Wat wil je als het 5 uur wordt... |
Nou ja, ik zat alleen voor de tv en dan ga je niet opeens praten ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neen, in grote groep stonden we, hadden amper in de gaten dat het 12 uur was en als er een z'n kop niet houdt doet niemand 't he.
|
Ja, maar k vond het eigenlijk niet echt nodig, hoor, wat heb je eraan?
|
Dat iedereen er 3 minuten bij stilstaat, nadenkt over wat voor terribles er is gebeurd ofzo :o
|
Gedaan ja.
|
Ik sliep.
Dus ja, ik neem aan dat ik 3 minuten stil ben geweest. |
Ik kan moeilijk halverwege mijn werk 3 minuten mijn mond houden
|
Ja, was toch alleen thuis.
|
toen lag ik te slapen :|
|
Ik ben bijna altijd stil dus ja...
Ik zat op het moment in de schoolbieb en daar ik iedereen al redelijk stil en in die 3 minuten heb ik mijn mond ook niet open gedaan, dus ja in wezen heb ik het wel gedaan ja. |
Ja, ik was alleen thuis dus waarom niet.
|
Sommigen zeiden dat ze 3 min stil waren, maar gingen wel lustig door met posten?!
|
ja,heb dat gedaan
|
Ik was in Antwerpen, leven ging daar gewoon door.
|
Nee, glad vergeten, ik liep met muziek op door de stad. En bovendien, ik vind het ook onzin. Herdenken met een paar minuten stilte doe je bij gebeurtenissen die in de vergetelheid dreigen weg te zakken, zoals WO II. Dit is gewoon weer zo'n loos symbool, net zoals al die stille tochten. Ga toch iets nuttigs doen in plaats van schaamteloos je eigen geweten te bevredigen.
|
Ja, moesten we bij ons werk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |