![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doet die organisatie iets fout ofzo, dat die bands steeds afzeggen?
Als NIN afzegt verkoop ik mijn kaartje hoor Mojo :nono: |
The Mars Volta <3
Ik ben sterk aan het overwegen te gaan! |
ik ga (y)
|
Racoon zeker en Feeder zo goed als zeker komen (y)
|
Citaat:
Ik bent dr bij. |
ik zie niet veel leuks voor mij...
ga dus niet |
Jimmy eat World nu toch bevestigd.
|
WTF hoe cool en als Feeder dan ook nog eens komt (y)
Trouwens: groot kans dat als JEW komt, dat Greenday dan ook komt aangezien die samen touren :) |
eagles of death metal bevestigd.
Maar wel zonder Josh Homme en de zanger van Millionaire |
Citaat:
|
Gelukkig staat NIN met kleine letters op de flyer :|
|
Citaat:
|
Jimmy eat World komt nu weer niet
|
whaha fuck jimmy, die onduidelijkheid (n)
ik ga toch wel want ik heb al een kaartje, ze zien maar of ze nog verschijnen. Ik zie ze toch wel weer bij green day. |
Ik wil gewoon NINnen en de rest zoekt het maar uit\m/ :mad:\m/
|
Citaat:
|
Citaat:
niet alle liedjes btw. |
Citaat:
Citaat:
|
nee dat is idd heel wazig.
ik heb die cd ergens liggen, maar ik kijk straks wel eens. iig tim is niet de leadzanger, want EODM heeft geen echte leadzanger dacht ik? |
Citaat:
Maar wat vreemd... ik koop geen kaarten vóór 25 juni. Wel is 't dat JEW de 25e en de 27e een concert geeft in Europa (met Greenday volgens mij), dus kunnen ze de 26e mooi ff buurten in Nimwegen. |
Een dubieuze bron op het Dutch Gothic Messageboard ( :D) zegt:
Uit betrouwbare bron vernomen: The Cure zal dit jaar optreden op Rock in Park in het Goffertpark in Nijmegen. Dit zal deze week door Mojo en Yorin bekend gemaakt worden... Het zal mij benieuwen. IK HOOP HET. (L)(L) |
Citaat:
|
Citaat:
Zal je zien dat ze NIN en the Cure tegelijk programmeren. Dan gaat er iemand dood :) :) :) |
Citaat:
|
|
Wie is betrouwbare bron? Zegt betrouwbare bron ook dat Feeder en Jimmy Eat World komen?
|
Citaat:
Dat zegt ie er niet bij, vandaar dat ik het een dubieuze bron noem :p (n) |
greenday komt niet:o
|
|
ik wil ook gaan:):)
maar als ik ook maar iemand ken die daar ook heen wil...zou het wel leuk zijn voor mij is die 59 geen probleem, maar die vrienden van mij kunnen/willen het niet betalen, dus heb ik pech:(...nooooooooooooo:eek: en ik ga niet weer een kaartje kopen voor iemand..doe het vooortaan lekker zelf:mad: :bloos: ik wil er heen:bloos: |
Citaat:
festivalinfo zegt feeder <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
17 Jun 2005 Lancashire County Cricket Club, Manchester, with REM 18 Jun 2005 Balloch Castle Country Park, Loch Lommond, Scotland with REM .. 02 Jul 2005 Rheinkulter Festival, Germany 03 Jul 2005 Werchter Festival, Belgium :cool: (y) |
Ik ben nog steeds boos dat NIN niet ergens anders komt in Nederland (n)
|
rockin park lijkt me wel cool, maar werchter nog cooler:P(meer bands, die ik ook leuk vind) mjah... dat laatste zal nooit gebeuren:(
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar RIP is ook koel :cool: Hoe laat denken jullie dat het afgelopen is? Ik moet namelijk nog helemaal naar Groningen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, ik heb er vertrouwen in dat er nog een heuze zaalshow(013 of groter) op stapel staat met alle toeters en bellen. Verder zijn de effecten van de huidige show niet zo uitgebreid, en juist op de kleine zaal en buiten gericht. Niet dat zo'n kleine zaalshow in Tivoli ofzo niet ultiem vet geweest zou zijn;) |
Nu heb ik 't echt helemaal gehad met dat kut Rockin' Park :mad: Eerst zeggen ze dat Jimmy Eat World komt, een dag later van niet, een maand later staat Jimmy opeens tussen het programma en nu hebben ze Jimmy weer weggehaald (n) (n) (n)
Aan 't gas kunnen ze :mad: |
Ja het gaat wel lekker rommelig allemaal. :|
Ik hoop zo dat the Cure nog bevestigd wordt.. ik vraag het me af. :| :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Feeder bijvoorbeeld, maar dat is ook nog steeds niet duidelijk. (officieel bevestigd bedoel ik dan, dus ik ga nergens meer van uit bij die organisatie (n) ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |