![]() |
Beter zijn
Drank Jou Dansen NU. :mad: |
bumsmateriaal :eek:
een warme kamer een nieuwe gitaar een A3 fotoprinter een hondjeeeeee |
mijn kleren die in amsterdam liggen :(
mijn minnaar als vr33ndje :( het p00sje van mn vorige studentenhuis :( chanel zonnebril groen leren jekkie zwarte petticoat een huis aan de prinsengracht met bang & olufsen flatscreen een werkster en espresso apparaat een nieuwe viool een electrische viool een diamanten ring de hele collectie van dsquared 1000 cd's een ipod app0raat waar je hem in kan zetten een laptop de mac winkel (comp&makeup) een mini en nog wat dingetjes :) |
Citaat:
|
Ontopic
Gieter Nip Hů Lamp Sölven Bank Tripsaå Kledingkast Hůrnzkø Tuinmeubel Knärzka Schemerlamp Jansaä Bijzettafel Sindala Kattenluik Keysøn Hondenmand Pöllandů Dekbedovertrek Traksnå Bestekla Trandsö Voetenbankje Grimpø |
Citaat:
en mn eindexamen maar die ga ik ook halen |
Citaat:
en ben je nu nog steeds scharrel :nono: |
ow een deurtrut bij de amnesia zou ook kunnen, de muziek is rrr maar dat volk :eek:
|
Citaat:
en neeheeee ik ben geen scharrel en geen minnares hij was de hele tijd ziek. :mad: (n) |
vakantie:mad:
vriendje:mad: veel kleding:) huis aan de amstel(y) vakantiehuis in zuid frankrijk design meubels een rijbeweis zonder te lessen:mad: een volvo dat was het wel |
Ik wil een hete date!
|
Ik wil maar 1 ding en nu druk bezig met dat te bereiken binnen 2/3 jaar..
mijn eigen kleding/platenzaak in Rotterdam |
Citaat:
mag ik bij je komen werken :p |
ikwil een goede deurtrut bij de amnesia want de muziek was hemels maar t was net een buurthuis :nono: wat eenvolk .
ik wil meer geld zomer in parijs een ketting met grote ballen een minnares, maar wel die ene of een kopie dior sneakertjes mn nieuwe biker shirt een stokbroodje betty ford vanavond |
Citaat:
|
- zwarte allstars
-snoeep - broek - geld |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil frankrijk. Wat nieuwe gear. Een beter woord voor kleding dan gear. Kleding wellicht. Mn huidige crush wil ik beminnen. En de kracht om rond 3 uur iets met een boek te doen. |
geld om inrichting voor mijn nieuwe flat te kopen
verf voor de muren nieuwe kleding mijn P een vakantie naar ijsland met mijn vriend rijbewijs motorrijbewijs motor en een fles cola of sinas want ik zit zonder |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
marshall ik dacht dat jij gay was :eek:
|
Citaat:
|
owh wat schattig
|
hij is ook gay :nono:
|
je bent ook net een jongentje :o
|
laptop :mad:
|
Een pik in mn kutje en dan keihard neuken. Dat wil ik. :mad: :) (y)
|
Die trillende bal die je zag bij Life & Cooking :eek: .
|
Raggen en de klamme dot helemaal volblaffen met but... :(
|
Citaat:
|
geld,in ieder geval een euro of 150 is gewoon noodzakelijk nu:mad:
kamer in utrecht |
een fototoestel met 4 lenzen om bewegingsfoto's te maken
nog steeds 2 Technics draaitafels heel veel platen en kleren hoho |
een DVD speler
pannenset voor als ik op kamers ga neuspiercing tongpiercing een bos witte rozen voor op mn kamer |
nieuw dingetje voor in m'n navel
louis vuitton koffer oorbellen nieuwe allstars tongpiercing (maar mag niej :( ) nieuwe tas een computer die wel van me houdt lekkere geurtjes :) |
huis in amsterdam
inspiratie voor cadeautje :mad: gellld ohja en nog meer sneeuw |
truitjes
emigreren geld |
Zomerjas
Jus vd v&d!:mad: Morgen morgen morgen :) |
zomer
labret piercing goedkoop (tweedehands) adidas trainingsjasje en ach, dan ook nog maar een nieuwe broek |
ik wil veel.
kleren, kleren&kleren. schoenen, haartroep. pantys, sokken. onderg00d <3 mn sletje morgen zien. wodkalime, 13478peuken. koffie, wiet. rosé&lekker eten. maar het liefst wil ik winkelen in de zonnn. |
onderbroekjes & mn vriendje in mn bed rr
oh en de satc shoebox |
nieuwe honda cr 250cc freestylemx aangepast,
Geld voor me tunnels :P |
leuk autotje.. liefst koste loos :o
nieuwe kleren make up uitprobeersels six leegplunderen vakantie huisje ergens aan zee pc op de wc.. |
ik wil een gothic pony
http://www.contrib.andrew.cmu.edu/~m...thponylink.gif |
Laptop, Auto en duidelijkheid over mijn zomerverlof.
|
Ik wil:
-Kees (sorry mis mn vriend nu eenmaal te vaak) -mergpijpjes :) -nieuwe shirts -nieuwe schoenen -nieuwe broek -een fatsoenlijke monitor :mad: (hij is pisgeel, omdat die stomme groene pixles alles verneuken) -een versneld eindexamen (heb geen zin om nog n jaar te wachten) -meer vrije tijd -vakantie -picknick -zwemmen -een 2-persoons bed -nieuw ondergoed -meer inspiratie voor mn schilderwerk EN NOG VEEL MEER :evil: |
een digitale camera.
m'n vriend nu bij me. geld voor kleding. geld voor een nieuw huis. geld voor eten en drinken, geld voor accesoires. geld voor andere troep. |
een wit shirt waar op staat dat ik kansloos ben, dia ga ik dan ook maken straks :cool:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |