![]() |
Citaat:
maar ik wil geen pijn hebben enzo morgen :( |
Citaat:
|
codeine...
|
pcp!
|
en daaluk gassen in een gerestylede opel kadett, een daewoo.. oh nee... chevrolet nexia :P
geniaal :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
ff voor de duidelijkheid ik ben zegmaar maandag, dinsdag, woensdagavond en nu ook gewoon thuis en je hebt niet een keer ook maar iets tegen me gezegd op msn terwijl ik toch echt wel online ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oeh.. de telefoon ging,. en ik heb lekker niet opgenomen.. want degene die belde was echt een kutwijf. |
Citaat:
ik zweef weer eens hahaha |
mijn laatste fles snaps zit naar me te lonken maar wil hem bewaren voor andere mensjes zodat ie ook kunnen proefen volgende week ;)
dan maar een beetje hash genaamd nepal strax (y) |
Groetjes van Mutant.
@Wammus. Je tekening is bijna af maar ze houdt hem lekker zelf :p. Zo mooi is die |
Citaat:
|
Bwah. Dit weekend familieweekend. Keine drogen. (n)
Mja, wel in een hotel hangen op m'n luie reet! |
|
Citaat:
dit weekend crematie (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een fles voor op meet en andere om een keer soldaat te maken als ik helemaal niks meer wil weten enze :o |
Citaat:
|
En besides als ik "hier" ben dan zit ik ook achter msn ook al staat die 9 van de 10 keer op afwezig. Dan lijkt de keuze voor msn mij toch snel gemaakt maarja zoals ik al schreef denken blijft moeilijk.
|
Citaat:
moet morge ook weer werken dus kan me niet volzuipen vanavond |
Citaat:
|
Citaat:
k zit heerlijk aan een jonkel word ik ook niet brak van :) van een halve fles snaps wel (n) |
drukte.
|
http://feesten.coornhert.nl/Openingd...s/DSC_0044.jpg
Goed dit is er dus nog over van het niveau op het coornhert nadat wij er zijn weggegaan. :D |
Citaat:
|
Voor de duidelijkheid het Coornhert is dus een middelbare mavo havo vwo school in Haarlem/Heemstede.
|
iets met hertog jan en ontopic enzo
|
hertyog jan in het kwadraat en extreme zatheid. Tis bijna half 5 LOL
|
zometeen naar de huisarts :(
|
Citaat:
Gecondoleerd. |
niet gebroken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet eigenlijk nu toch wel eens naar de tandarts gaan... |
Citaat:
|
Citaat:
en nu richting het bier. |
Citaat:
Ik heb ook familieding vanmiddag en ik kom zondagmiddag ofzo weer terug. |
Citaat:
Mwaaaa.. open dan maar niet de foto's van het laatste schoolfeest, dan zie je Sjuul in een zeer elegante.. positie.. Btw: Die opening was trouwens wel leuk hoor :( |
|
zometeen rijles.
Joel heeft met zijn zatte hoofd de frituurpan weer eens aan laten staan. |
oh, rijles.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |