![]() |
Citaat:
Thnx.. :) *knuft* |
Citaat:
|
Tja, vrouwen, altijd maar zeuren ze zijn nooit tevreden.
Maar geef ze ongelijk :P. Naja, dadelijk is die kerel getrouwd..sta je daar met je mond vol tanden, had ie eigenlijk een ring om? :o |
Citaat:
|
Hij is dus een pimp.....Pas maar op dan ;):P.
Dan heb je concurrentie.. Lijkt wel een chat room hier....schande die jeugd van tegenwoordig. |
Citaat:
Tegen concurrentie leg ik t af. Sorry jongens, heb nou eenmaal niet zo'n megagoed zelfbeeld :D (ook weer niet baggerslecht hoor :D :p) Tja, t is toch wat :p :D maarja, still ontopic :o :D |
Het is wel zo, dat als ie je niet al te 'tof' vind, dat je niet depressief wordt, dat zou zonde zijn :P.
Wel zonde dat je bij het geringste al de handdoek in de ring gooit.. Hij zit toch niet te wachten op iemand die geen doorzettings vermogen heeft... :D |
Tja, ervaringen doen wat met je..
(ik hoor al de wijze woorden van iemand in mn hoofd en ik weet dat hij gelijk heeft, maarja.. help? :bloos: jaja, ik moet t zelf doen. zucht.. wijze raad is 1.. opvolgen is een ander.. ) En dat alles was trouwens niet sarcastisch bedoeld :bloos: dat wijs bedoel ik serieus zo |
Cool je hebt een persoon in je hoofd, hoe doe je dat?
Leer mij dat ook eens, lijkt me wel handig, ook iemand die je wijze raad geef, nu moet ik alles uit boeken halen :( |
Citaat:
|
Die zie ik niet goed aankomen, ben bijziend :(. Heb helaas een bril.
Maar ik ruik ze wel. Gewoon je hart volgen als je voor hem staat ;)..Eerlijk zijn dus, en niet gaan stotteren en zo...dat is slecht voor je image. (Al heb ik daar zelf niet al te goede ervaring mee, maar ik ben jou niet :D.) |
Harten hebben de neiging naar je keel te vliegen in zulk soort situaties waardoor je bijna stikt en moeilijk uit je woorden komt. :o
|
Citaat:
'Moment geduld a.u.b, hoest, proest.. en dan ga je door met je verhaal' Ik denk eerder dat ze met een mond vol tanden staat :D. Zullen we een poll gaan maken? (Ik ben je maar aan het dissen loontje, niet al te serieus nemen ;)) |
Citaat:
en als je dan gaat hoesten zit je niet met een mond vol tanden maar met een mond vol hart. :o hum flauw. :o |
Hehe heel flauw...
Hele lichaam aan het trillen... Traantje weg pinken.. Hart klopt 100% sneller.. Pittig dagje morgen voor Loontje, dat ze maar optijd gaat slapen, dadelijk is ze helemaal uitgeput als ze daar komt. Dat zou natuurlijk zonde zijn... |
Morgen is misschien wel 't begin van een jarenlange fijne relatie met veel romantische momenten en af en toe ook wat moeilijke momenten. :o
Denk je echt dat ze kan slapen? :o muha :D |
Nee man, zij zit nu te woelen, vind maar niet een goed plekje om te liggen, ik gok dat ze van vermoeidheid rond 2/3 of zelfs 4 uur pas in slaap valt..
Arme kerel :D En hij moet met haar gaan trouwen... |
Hahaha.. Jongens jullie zijn goed voor me (y) :D
Nee hoor, Loon gaat eerst dr bril 'fixen' en daarna lekker slapen. Ik slaap als een blok. Dan nog autorijden. En dan naar hem toe :o :D |
Slapen als een blok, zeker in je dromen ;).
Slapen lukt je vanavond niet hoor, dat word een zware nacht.. Heb je wel wat leuk te vertellen bij de fysio.... :D 'Zeg, vanacht is me toch wat gebeurd, ik kon helemaal niet slapen, weet je ook waarom?;)'... |
Citaat:
|
Maar vanavond is het een speciale avond..
Wat morgen is de grote dag..., de ware en zo...je weet wel..alleen dig ik die shit niet zo :P. :o |
Citaat:
|
Bibbers zijn wel leuk, alleen die hartkloppen niet zo...
En rode wangetjes krijgen :( |
Morgen loop ik daar weg met een big smile op mn gezicht.. Wat er ook wel of niet gebeurd is.. Ik kan die smile dan voor een uur minimaal niet van mn gezicht halen :o
|
Dadelijk issie homo.
Alle leuke jongens zijn homo. |
Haha, dat valt wel mee Marcade...
Homo's kleden zich alleen beter dan een gewone hetero. |
Citaat:
haha.. het zou echt een actie voor mij zijn :D hij geilt ondertussen op de andere fysio en ik heb de hots voor hem :D |
Gezellig toch...
Een trio :o |
:D Trusten :)
|
Ik ga er ook vandoor.
Succes gegarandeerd! Met al die tips moet je wel een heel eind komen. De laatste: Neem een bloemetje mee ;):P. |
Veel succes vandaag Loon :)
Citaat:
|
Dank jullie. Eerst even autorijden :o :D
|
wh00000000t Ik ben zo zenuwachtig voor Loontjuh!! Wel meteen posten hoor!
|
Citaat:
|
Ok, nu ben ik nieuwsgierig. :o
Succes straks Loon. :cool: |
Citaat:
|
Ik ga nu naar Baarn, dan naar mijn oude school toe even en dan word ik gebracht naar fysio :o :D
Tot vanavond :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
loontjuh die boontjuhs dopt, loontje die 9 smilies per bericht gebruikt, homo fysios die trios gaan doen, slapeloze loontjes.. wat zal er morgen gebeuren? *smst Loontjuh ON naar 4242* :)
Hoe ging et? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ze zit vast nu bij die fysio :)
|
Spannend... :D
|
Citaat:
|
haha, volgens mij zit de gemiddelde forummer hier meer in spanning dan zijzelf:D
maar ben ook heel benieuwd wat ze gezegd heeft en wat hij gezegd heeft natuurlijk:) |
De spanning stijgt....
|
Citaat:
:o |
hoe laat is ze daar dan??
naja, we zullen het vanavond wel horen:D lol en toen was haar pc stuk... iedereen in stress:D:D:P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09. |