![]() |
16 eypo per stuk, halve reep == lekkere trip
|
Mwah. Ik hou meer van overkill. En chocola is ook lekker.
|
Operation Overkill :cool:
Nog meer liefhebbers? 't is goed bereikbaar per auto |
Citaat:
Ik heb al meer verhalen gehoord van mensen die dacht dat 1 reep 1 portie was.. en die verhalen zijn over het algemeen té. Wat niet wegneemt dat ik het wel eens ga proberen :D |
als in: op de meet? :P
sleep die veroorzaker ook maar'ns mee |
Citaat:
|
Citaat:
dus das een uurtje per trein vanaf eindhoven |
Citaat:
Gek is goed. Mjah. Opzich is het misschien handig om pas meerdere repen te proberen als je er eerst 1 los hebt gehad ofzo. :P Maar toch klinkt het zo.... aanlokkelijk. :D |
volgens mij ga jij ooit dood aan een overdosis wann :P
|
Citaat:
zoals, wanneer enzo. want op zich hebk wel geld dus moet te doen zijn (y) |
Citaat:
hier. Flinke zooi aan bier, heb nog wel'n lading gras en wat lekkere hasj en we gaan ws aan de paddos, DXM en evt nog wel andere shizzle En misschien een excursie naar et bos, junkies schieten met gaspistool en gaar trippen :) |
:D
Het klinkt al erg goed. Ik moet er zijn. (H) |
:cool:
Let's do some serious party-business |
Citaat:
Neem ik mijn draaitafels mee? :D |
Citaat:
|
Citaat:
Heb jij toevallig heel misschien nog een preamp liggen voor moi? :p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vrijdag de 15e nog niets tho. En ik ben weer eens el blutto... vraag het na de 23e nog maar een keer (dan ben ik jarig en krijg ik dus geld) |
mmkay
|
Wie komen errrrrrrrrr.....?
|
Citaat:
|
16 april hebk een bdayparty kom ik zonet achter, dus dat wordt dan alleen 15 en misschien een halve dag van de 16e :)
|
wie z'n bday party dan?
|
van anne & sjors.
op zich niet erg boeiend, maar tis wel ook stijns vriendin d'r bdayparty enzo... |
Hm, ik kom niet, methinks.
Volgende meet flikkeren we gewoon in de buurt van whatever, dan kommik ook. ^_^ |
mmkay, dus
-Narie -Wann -Vlep'un -Kreator Misschien -Mutant -Deadlock (hij komt gewoon maar heeft't nog niet zo expliciet gezegd) |
Mmkay, mutantje kan niet, helaas
Hoe laat komen jullie? |
rond half 4 ofzo :P
|
mmkay, kan zijn dat ik dan nog op school zit :P
maar dan moet je wel meekomen boodschapjes doen bij de aldi (300m van het station vandaan) |
kan altijd, de aldi, is waar de shizzle down gaat, jeweettoch
|
mmkay, je hoort et nog wel van me
|
19:37.
Ik krijg de luxe bediening, word afgehaald op het station. :cool: |
Dat overkomt alle mensen die met de trein komen Wann :P
't is namelijk niet echt makkelijk te vinden voor mensen die niet uit heerlen komen :P |
In dat geval pak ik de trein eygelshoven - heerlen :D
|
Citaat:
|
Nee man, als ik via eygelshoven kom ben ik net zo lang bezig als lopend naar weten/bekkerveld :p
|
Citaat:
|
ik kom niet
|
Citaat:
|
is dat morgen?
|
Citaat:
Me is ex pizzabezorger, en ze bestellen veel bij jou in de straat. Dus ja :p |
Citaat:
|
Net nog 885 mg DXM ingeslagen. (y)
|
Trouwens, hoe laat moesten we zondag optyfen?
Als dat vroeg is trek ik nog even door en dan laat ik mijn pa langskomen in Maastricht. Krijgt ie positieve beeldvorming van mij. |
Vroeg. Moet ook nog opruimen dus zaterdagavond/nacht lijkt me een beter alternatief :P
|
Citaat:
"leuk weekend gehad ? " |
Citaat:
Citaat:
Kudde roze olifanten. |
ik ga even heel lame doen.
maar ik kom niet, waarom niet? school, om precies te zijn: profielwerkstuk dat afgekeurd is. dat moet verbetert worden en daar heb ik nog anderhalve week voor, verder moet ik écht wél gaan beginnen met leren voor mijn nederlands literatuur herexamen. sorry kerels, maar school gaat echt wel voor. |
Mmkay, heb last van technische problemen dus het kan zijn dat't niet door kan gaan. Weet vanavond meer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |