![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Praatjes vullen geen gaatjes, mijn beste :) |
Citaat:
|
Nee natuurlijk weet ik dat niet meer! Ik bewaar die blaadjes niet. En ik weet ook echt niet meer hoe die man heette.
Maar ik zuig het echt niet uit mijn duim. Deze verklaring is zo zot dat ik er zelf nooit opgekomen zou zijn. Makelville: misschien is het niet de officiele leer, maar het is wel hoe het gewone volk erover denkt. Er is nogal een kloof tussen wat de schrift voorschrijft en wat in brede lagen van de bvevolking gepraktiseerd wordt, zeker in een islamitisch land dat op een heel ander continent ligt dan de bakermat van de islam. |
Citaat:
2) hoe stel je het dan voor? |
Citaat:
:o maar het is een festival en festival = feest |
Citaat:
En dan nog, wat heb je tegen een feest? |
Citaat:
en ik heb al gezegd waarom ik tegen festivals in jeruzalem ben.. even btw iets persoonlijks: gaan jullie de ALV bespreken? |
Citaat:
En je enige argument ( het is een oude stad, weet je), vind ik nogal gaar, aangezien er al zoveel mensen in J. komen en daar geen problemen van worden gemaakt :| Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom hebben sommige mensen de avater van McCaine?
|
Citaat:
Deze is toegegeven veel leuker :cool: |
Citaat:
(serieus :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als auto's al problemen geven aan de huizen of zware boten,.. dan is dat net zo goed schadelijk :P |
Citaat:
Weet je wat, we verbieden voor de zekerheid iedereen maar in amsterdam wat dan ook te doen :o |
Citaat:
maar eigenlijk denk ik dat grondwaterverzakking in amsterdam een groter probleem is :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |