![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar vooral: Hell Awaits. |
nog 2 weken tot examens :eek: en ook nog toelatingsopdracht, :( maar na examens > paddo's, ik kijk er erg naar uit.
|
Citaat:
Ik heb misschien alsnog een mogelijk bron gefixt voor LSD en keta, dus dat ga ik proberen te doen zo ongeveer net na m'n laatste eindexamen. En paddo's natuurlijk. |
paddoverslag tijdens trip?
mijn muziek? katers roken? ritalin hoofdpijn? niet roken ervaringen? blue 2cb? WTF??? |
Citaat:
\m/ |
hmmmm angel des doods
|
Citaat:
|
ik na m'n examen ook tripmiddelen, maar geen paddo's...
|
gheh. :D
knetterstoned... lekker aan 't smoken. 'ja, kan je m'n kop even kaal scheren.' :D tuurlijk.. dus ik eh, creatief kutten... 'wil je 'n dubbele hanekam anders?' 'nee, gewoon kaal' 'oh, ja, maar ik zit al te kutten.' 'oh, als 't zo maar helemaal kaal is' 'jaahaa' *brzzrt* de batterij van de draadloze tondeuze leeg. :D:D dus nu zit 'ie een uur of 2 nog met 'n verneukt kapsel. :D:D (liggen hier krom om 'm.) ik baal hard dat ik m'n digicam nu niet heb. :D |
telefoon met camera in de buurt?
|
:D lol@cha0s.
tieptyfus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog een Motorola dual-band gevalletje liggen. Die is ook nog van voor de turn of the century. :cool:
|
Offtopic, overigens.
------ Helaas! De flood-controle staat aan. Je moet 4 complete nummers van Agoraphobic Nosebleed luisteren om weer te kunnen posten. Probeer het dan weer. |
Whu?
|
Citaat:
|
Gheh, opzich. Je komt niet voor verrassingen te staan iig als je stoned bent, dat scheelt. Geen schrijnende gevallen van: "Haha! Mijn telefoon is ook nog eens een klein videocamera'tje!" Zo hinderlijk. (n) :p (want stonede mensen hebben altijd die neiging om heel erg dichtbij te filmen of andere vreemdsoortige meuk, weet ik van 'n voorval in de Consul...)
|
mmkay, ontopic :)
|
ontopic²
|
ga zometeen nog ontopicer worden met dingeswiet :cool:
|
nah, ik zweef wel aardig ... opzich.
|
Kierewiet.
Heeft er iemand eettips als in: ik ben lame en ik heb honger. |
Citaat:
http://www.agoraphobicnosebleed.com/anbpcpfront.jpg PCP Tornado http://www.agoraphobicnosebleed.com/anbfrozen.jpg Frozen Corpse Stuffed With Dope http://www.agoraphobicnosebleed.com/anbaltered.jpg Altered States Of America . |
Die laatste 100 nrs in 21 min. trouwens.
|
En erg gaar.
|
Citaat:
tenzij het een mobieltje van VOOR 1997 is. Kreeg ik laatst te horen... |
Zo, ik doe mee met de meute en heb ook maar een fotoboek aangemaakt. :cool:
|
Citaat:
|
alles wat zijn oorsprong vindt voor 1997 is 'oldskool' en therefor NIET emo. (Y)
|
ontipoc:
jupiler en NLX en mastodon en (y) |
brouwmeester, haze a5, monolake :cool:
|
goede groente (y)
|
onntopic :D
|
Citaat:
:D |
Vroeg. Koud ook nog. En de koeien zijn in het andere weiland. :mad:
|
1986 hier...
|
goed bouwjaar type :cool:
|
Ik geloof dat onze oude auto van dat jaar was. (y)
|
1985
En schwoolwerk is kut. Mja het moet ff. Lekker de hele dag vrij en vanavond jubileum/zuipavond op kosten van m'n werk :D. Ruben heeft me gister trouwens een joint gebouwd daar word je wel ff stil van. Alleen de sukkel had het eerst verkeerd gedaan en m op een kwart dichtgemaakt zodat ie niet uit elkaar viel. Ff vergeten dat je er ook nog door moet hijsen en dat gaat dan toch echt niet werken :D. Voor enig idee hoe groot ie was pak je een anderhalf literpak icetea en daar ongeveer 5 cm vanaf :D. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |