![]() |
Waar vind ik deze Adidas Jerez in Groningen?
http://www.uk-trainers.com/acatalog/...-jerez-BIG.jpg en deze Adidas Tuscany: https://www.streetwisesports.com/fro...oducts/484.jpg |
Citaat:
Volgens mij verkopen ze geen vans daar, maar kan ook van wel. Wel vision slip ons. |
Citaat:
maar dat is toch die winkel tegenover de funkie house en naast de britain toch? want van t weekend ga ik of daar heen of naar fish and chips voor slip ons |
Welk merk of welke winkel (in Alkmaar) verkoopt spijkerbroeken voor mannen in extra lange lengtematen of valt gewoon lang?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jep, daar ga ik wel ff kijken!
|
Citaat:
|
het telfoonnummer van H&M in Rotterdam (de H&M die in de V&D/Beursgallerij zit) en dan niet het 0800-nummer, maar het 'gewone' nummer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar vind ik een site (of winkels/een winkel in Groningen) waar je de nieuwste modellen G-Star broeken kunt zien?
|
weet iemand misschien waar shirtjes en hempjes te koop zijn die wat langer zijn, heb een lange rug en dan zijn mn shirtjes altijd te kort heel naar. maar dus weet iemand dat?
het liefst zonder lelijke printen enzo |
hoe kom ik in een wooncontainer in Amsterdam te wonen? ik heb me ingeschreven bij woningstichting de Key en ik heb ook een voorrangskaart van de UvA omdat ik ver weg woon. Iemand tips?
|
Citaat:
|
bordeaux rode allstars??
|
aangezien toch niemand in het grote winkel topic reageerd meer:
iemand nog leuke en beetje normale tweedehands kleding winkel in amsterdam ( centrum ) :)? |
ik zoek dus een leren jas, imitatie, echt maakt niet veel uit.
iig bruin/donkerbruin, en hij moet strak zitten, beetje zo'n pilotenjack, zoals veel van die emo nichten vaak aanhebben met een hoody eronder. waaaaar? :eek: |
Citaat:
|
:rolleyes: :rolleyes:
nick BRMC had ze ook<3 waarrrrr? |
|
nou dan is bij deze heel dushi mannelijk den haag emo :)
en ik denk dat je tweedehandswinkeltjes moet gaan afstruinen of je wilt graag een plastikken van de sting of score |
hebben ze nergens leren? :(
|
dan ben je al snel minimaal 200 euro kwijt, wil je een beetje mooi jasje
|
Citaat:
bij de leer winkel, hier in almere hebben ze zoiezo. en in amsterdam aan het begin van de nieuwe dijk ( vanaf het CS ) zit een leer winkel met allerlei leren jassen, hebben ze die ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel handig dacht ik zo als je in almere woont waar niks te koop is. Totdat dat nieuwe winkelcentrum af is... Ik zoek trouwens een Martial Arts/Vechtsport winkel in Almere. Anyone? :) |
Ik zoek een dunne zwarte stropdas, omg. Den Haag of R'dam.
|
Citaat:
den haag; beau tie of snuffel |
Citaat:
in het oude gedeeltezeg maar, waar nu de media markt is. daar heb je in de passage aan het einde een sport 2000 ofzo zitten, en een hans textiel, en daar dan tegenover. |
Citaat:
|
Citaat:
|
een donnay joggingsbroek
|
een zwart wit gestreept shirt, brede strepen, geen andere tekst erop, niet zo heel strak en met mouwen die je om je handen kan slaan (grotere maat nemen kan natuurlijk ook gwoon :rolleyes: )
omgeving Emmen.. iemand ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar vind ik simpele, kleine, goedkope zilvere oorringetjes? Ik zal wel stom zijn maar ik vind ze nergens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben die dingen dus niet bij winkels als H&M, C&A, Hema enzo? |
Citaat:
|
Nog steeds, baggy canvas broek.
|
Citaat:
En dus niet zo'n dunne linnen, maar ietwat stevige stof, met diepe zakken graag, die losjes [baggy zit], maar niet overseaz wijd. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben ook nog op zoek naar liefst effen shirts met een relatief diepe V-hals. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |