![]() |
Zullen we hier geen discussie van maken over welke godsdienst het best is. De vraag was: Waarom geloof jij in jouw God. Laten we het daarbij houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals ik al vaker heb gezegd: bij discussies over interpretaties is er maar een enkel voorbeeld nodig om de regel onwaar te bewijzen, en die voorbeelden zijn er, plenty. |
Citaat:
|
Citaat:
En dat is iets waar vaak aan voorbij gegaan wordt in het ophemelen van denkbeelden. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan is er ook geen reden meer anderen om de oren te slaan met voorbeelden van andere Islamieten die er heel andere opvattingen op na houden. Kwestie van standpunten nuanceren, er bestaat simpelweg niet zoiets als een doctrine die altijd gelijk heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
En vandaag zijn het mischien een duizendtal mensen die iets debiels geloven, binnen een generatie zijn het er tienduizen, and so on and so forth. |
Citaat:
It's a virus :eek: :rolleyes: |
Ik geloof in God omdaty ik wete dat Hij bestat. Kijk eens om je heen. Die bomen zijn niet vanzelf ontstaan. Dat is iets biologisch waar over nagedacht is. Nou Wie is er zooo slim om dat te maken. En kijk eens naar jezelf. Jij bent echt niet geevolutioneerd uit de aap. Hallo als wij afstammen van de apen, waarom zijn er dan nog steeds apen?? Maar Wie is er dan zooo slim om dit allemaal te maken. Hij weet alles. Heeft ons gemaakt en zal de aarde op een moment tot een einde brengen. Is het niet nu, misschien wel morgen of misschien pas over 10 jaar. of over een millenium. Je weet het niet. Ik geloof in God om dat Hij voor mij gestorven is en mijn zonden op Zich genomen heeft.
|
Citaat:
Mijn stelling: jouw god bestaat niet, ik ben god. Waarom ben ik god? Aanschouw ongelovige, dit heb ik allemaal gemaakt: http://www.kammingasailing.nl/fotosn...in%20fjord.jpg Zo, je kunt niet ontkennen dat dit mooi is, daarom ben ik god en heb ik gelijk.. Afijn, :rolleyes: ^4 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is rijk? En wat is arm? Het zijn loze termen. Ik denk dat veel rijke mensen arm zijn. En arme mensen rijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Tja, ik dacht, ik ga ook eens met creationistisch/gelovige argumenten discussieren, en dan kijken of ze als ik ze gebruik ook erkent worden. :) Ik heb gewoon dit argument voor de verandering geillustreerd in plaats van simpelweg deze samenvatting ervan te posten: ARGUMENT FROM BEAUTY, aka TELEOLOGICAL ARGUMENT (II) (1) Isn't that baby/sunset/flower/tree beautiful? (2) Only God could have made them so beautiful. (3) Therefore, God exists. Afijn, ga maar eens voorbij aan het sarcasme. :D |
ik dacht laat ik ook even zeggen wat ik geloof. Ik ben christen. Dus geloof ik ook in God en in Jezus. Ook dat God de aarde heeft gemaakt en dat Jezus aan het kruis is gestorven voor mijn zonden(en die van iedereen). Wat er in de bijbel staat zegmaar;)
Als jij iets anders geloof respecteer ik dat, of als je niets gelooft. Maar ik denk wel dat ieder mens op de een of andere manier iets mist in zijn/haar leven en op zoek is naar antwoorden op vragen als; Waarom leef ik eigenlijk? Ik denk dat God het enige antwoord is op zulke vragen. Maar als jij iets anders gelooft/niet gelooft hoop ik dat je daarmee gelukkig kan zijn. :) |
Citaat:
Hij zegt namelijk dat de meerderheid misschien wel verkeerd zit, en de leer van T_ID wellicht de enige juiste is. :) |
Ik geloof in de evolutie theorie aangezien die honderd maal geloofwaardiger is dan een 'schepper'
Je zou wel gek zijn om in sprookjes te geloven. Als god bestaat, dan bestaan elven, dwergen, draken, reuzen en trollen ook, en vergeet de klingons niet. |
Godverdomme zeg! waarom hangen ze die gast op aan een kruis? kan je zijn hoofd er niet gewoon afhakken? lekker simpel toch. Jezus zeg! :mad:
|
Ik vind dit wel een bewijs dat God bestaat:
http://i6.photobucket.com/albums/y236/hasseltdf.jpg Scarlett<3 |
Citaat:
edit: Ik vergeet de push-up BH |
Citaat:
|
Wie is dat? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Hasseltboy ik stel voor dat je je persoonlijke lectuur niet in een topic zet waar het niets mee te maken heeft.
|
Ik ben overtuigd realist en daarom sterk niet-gelovig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de actualiteit zijn momenteel de aanhangers van de theorie over 'Intelligent Design'... Ook bekend als 'creationisten'. Die geloven niet dat natuurlijke (en seksuele) selectie voldoende zijn om de evolutie van het leven te verklaren. Ze geloven dus wél in een evolutie, maar niet in de evolutietheorie... Kort en bondig, maar lang niet volledig, I know, maar het is voer voor een ander topic :) |
Citaat:
rijk zijn is niet alleen geld hebben.. en arm zijn is niet alleen geen geld hebben.. je bent ook arm als je geen vrienden hebt.. om maar wat te noemen..(terwijl je heel veel geld hebt) je hebt financieel gezien 'arme' mensen die elke dag met een bigsmile rondlopen |
zijn er hier eigenlijk geen moslims in dit forum??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neej, ik bedoel.. zijn er hier ook mensen met een ander geloof.. dan Christen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.real-life.nl/natuur.html |
Citaat:
|
|
wahaahhaha ja idd. Begint op een sekte te lijken: Je moet je geloof niet opdringen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |