![]() |
Citaat:
Zoiets wilde ik ook zeggen, maar ik kwam er niet uit :p Ben ook benieuwd naar vanavond. Ik neem hem op en kijk morgen :) |
oehh leuk om zo achter de schermen te kijken:)<33
ben benieuwd waar de volgende serie heengaat. Ik zag vrijdag jeroen nog in Utecht:eek: hij heeft nu lange haren:o |
Lol, rebellen. :|
|
Ik vond vooral het laatste stuk leuk, met Karla en Sofie :) Over dat ze eigenlijk te vroeg waren, en dat Art en Roos net deden alsof ze heel langzaam waren geweest :P En ook 't allerlaatste wat Karla & Sofie zeiden, over dat ze de innerlijke rust vooral uit het Boeddhisme had geleerd ofzo :D
(Allemaal voornamen, alsof 't zulke goede vrienden van me zijn ;) ) |
Citaat:
En met die feestvierende mensen.. echt bizar. Of dat Art een groot spel op ging zetten voor de bevolking om Roos te laten presenteren (en andersom) Ook de opmerking van Krieke 'is iedereen d'r? heeft iedereen z'n buurman bij zich?' (oid) :D(Y) |
Citaat:
Ik vond het echt leuk om het ook eens van de andere kant te zien! Wel jammer dat ze geen stukjes lieten zien van de deelnemers hoe ze nu leven en of ze zijn veranderd ofzo, dat leek me nog wel interessant |
Citaat:
Dat vond ik ook wel lachwekkend ja :D Ja, en Krieke vind ik nog steeds erg fijn en komisch enzo :D Was wel een interessante aflevering nog. |
Heeft iemand trouwens de dvd van PE 1 gekocht? Ik las ergens dat er problemen mee waren met afspelen, maar klopt dit ook?
|
Leuke aflevering, had wel wat langer mogen duren, zo'n kijkje achter de schermen.
|
Wow, echt zwaar voor die crew.
En die geheime gebieden :confused: |
Citaat:
Ik vond van die nabespreking vooral het einde erg leuk, met Karla en Sophie, over dat hindoeïsme. :D En dat die lui z.o. 18 uur (!!) per dag draaien, das echt veel ! In die omstandigheden ! Petje af hoor !! |
Jaa, dat laatste gedeelte met Karla en Sophie was echt leuk!! :D
En ook dat ze er eigenlijk gewoon veel eerder waren dan Roos en Art, en dat Art hun gewoon deed denken dat zij echt laat waren. :D Maar hoe kunnen ze dan zo zeker weten dat Krieke en Natalie 8 min. later waren? Want K&S hebben natuurlijk al een tijdje door dat hotel lopen zoeken. En dat hele gezoek naar hun kamer was ook gewoon nep! Idd wel jammer dat niet alle deelnemers aan het woord kwamen en dat ze niet wat vertelt hadden over hoe het nu ging, na PE. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ikzelf kan eigenlijk ook niet geloven dat er een verschil was van 8 minuten, ze hadden beter een andere proef kunnen doen waarin iedereen gewoon simpel kan zien dat die de winnaars zijn. :o Ik vond trouwens de achter de schermen aflevering niet zo heel boeiend, ik heb meer het idee dat ze het dit jaar iets makkelijker hadden dan vorig jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Of ging de tijd pas in vanaf het moment dat ze bij Art en Roos weggingen om hun kamer op te zoeken? Ofzo? :p |
Gaaf dat Elias en Jetske mochten liften in China om te testen voor PE 2 :)(y)
|
Die 8 minuten verschil zat er tussen de tijden die die mannetjes bij de deur van de hotelkamer opschreven, op het moment dat de koppels hun eigen kamer bereikten. Karla en Sophie waren 8 minuten eerder in hun hotelkamer dan Krieke en Nathalie. Als je de tijd meerekent dat Karla en Sophie in dat hotel hebben lopen zoeken naar Art en Roos, zat er dus een veel grotere tijdsafstand tussen de twee aankomsten.
|
Citaat:
|
Ik vond het ook super leuk om te zien!(Y)
Die camera mannen achter ze aanhollen de hele tijd! Respect man... Lijkt me ook zo stressig als er dan vanalles fout gaat zoals bij die files enzo.... En ik vond het een beetje loos om die rebellen als oorzaak te geven dat Jeroen&Manja er eerder uit moesten... Dat was gewoon simpelweg geen geluk hebben met liften volgens mij. |
Citaat:
Volgens mij is dit niet zo letterlijk bedoeld. |
Citaat:
|
Leuk om te zien ja :)
Karla en Sophie die er gewoon veel eerder waren :D Maar dat was blijkbaar wel vaker zo, dat kandidaten haast sneller waren :p Hadden die mensen die er eerder moesten zijn niet gewoon langer kunnen doorliften? Als de koppels om 7 uur moesten stoppen, dat zij dan nog een paar uurtjes doorgingen ofzo? Had vast tijd bespaard.. En die crew heeft het echt wel zwaar gehad ja.. en toch willen ze steeds weer (y) |
Citaat:
|
Even een upje voordat ie helemaal weg is.
|
Citaat:
|
Ik wacht nog op antwoord van Een Tweeling, of de DVD bij hem/haar ook niet goed werkt. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |