![]() |
nee stefanie, sorry!
|
Citaat:
dan heb ik jou ook gezien dacht ik en haligh en backdoorman ook daar. |
Citaat:
en verder zag ik Backdoooo, Haligh, Sorry en Gadje die voor de verandering maar weer eens niet keek toen ik zwaaide :mad: :( |
ik zag sorry wat een erg aardige gast is(y).
ik heb even met gadje en die vriendin van haar gepraat. en fake gezien. en ik zag rieno vreemdgaan tijdens epica. |
vet, dan heb je hem dus door (Y)
maar ik heb jou niet meer gezien, oja verder nog wel sorry net als gisteren en japie krekel en misschien. |
Citaat:
ik heb je helemaal niet gezien! waneer zwaaide je dan? :bloos: ik heb echt iedereen gemist gister :s |
Citaat:
ik zag wel een meisje dat heel erg op je lijkt maar die zit bij me op school dus ik wist dat jij het niet was |
Ik zag donderdag Avalon fietsen rond 16:45 op de Overtoom in Amsterdam
|
Citaat:
volgende keer beter (y) |
ik was met haligh naar breda barst waar ik fake,sorry en gadje ben tegengekomen.
jammer dat ik rieno heb gezien :( |
rieno,grandmommy en sorry gezien op breda barst
|
ik de nacht van woensdag op donderdag zag ik aaf in paradiso. mortischa ook toevallig.
en ik zat ineens met bertbart en hermione in een restaurant. de nacht van donderdag op vrijdag zag ik avelon ook. hmm? |
oh de nacht van vrijdag op zaterdag lag aaf ineens in mn bed.
en op zaterdag kwam ik haar tegen op de mode biennale. wat is de wereld toch klein. :) |
ik heb gister nog atr_soundsystem gesproken. verder heb ik grandmommy en rieno nog een keertje gezien.
Venetian Snares. zegt: IK HEB HELEMAAL NIET GEDANST OP DE PALOOKAS raised on tetris zegt: haha Venetian Snares. zegt: Ha raised on tetris zegt: zal ik het wijzigen dan? Venetian Snares. zegt: JA EN ZEG MAAR DAT IK STOMME FAKE DUIZEND KEER HEB ZIEN GAPEN raised on tetris zegt: zal ik je zo quoten? Venetian Snares. zegt: ja |
dansen op the palookas :( :( :( :(
|
Citaat:
|
Ik zag een of andere forumster lopen in Arnhem maar ik weet niet meer wat dr nick is. (y)
|
ik dacht dat ik justakid vandaag op de hhs zag lopen, had je een roze vest aan?
|
Ik was swingen in de ghetto van Amstelveen met SisterOfMercy en Terror Koe(kjes) en Nebuchadnezzar en Vice en nu ben ik geobsedeerd want Vice is te schattig voor woorden.
|
ik heb trouwens Fairuz ook nog gezien op Breda Barst geloof ik, met een paar huppelmeisjes. :confused:
|
Citaat:
en je zwaaide echt niet... heb jij ook nog gezien dat er gewoon een hele tijd naast mij een briefje van 10 euro lag? |
Ik ging met Olijf filmen en daarna shoppen.
|
omg ik heb vrijdag geswingd met Vice, Paranoide, SisterOfMercy en Nebuchadnezzar :s (y)
|
Gisteren werd ik wakker naast bertbart nadat we dronken uit de stad kwamen en blowden en Kill Bill 1 en 2 hadden gezien
|
Citaat:
Dat 10 euro briefje had ik niet gezien nee, vage shit. Ga je trouwens nog naar DEP toe gadje? |
Volgens mij zag ik afgelopen donderdag Lepra door de Cronjee fietsen :eek:
|
Dat kan heel goed kloppen want ik werk in de Krugerstraat en dat is een zijstraat van de cronjé.
|
Dan weet ik het wel zeker :) Je fietste bijna tegen me aan omdat er een busje een beetje stond te kloten (busjes schuld hoor, daar niet van! :mad: )
|
Ik heb FACETHETRUTH gespot op het station. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag in A'pen niemand gezien :mad: ;mss omdat de NS staakt :nono:
|
tom violence, poorleno, rogue, avelon, mortischa, noe.
|
fake, tiq, dizz, ddeftones, rxqueen, roxy, thomaster87 en kwebbel(??)
|
Citaat:
|
Ik heb van het weekend VET VEEL FORUMMERS gezien maar ik ga lekker niet zeggen welke allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tof, gaan we weer :)
|
Citaat:
|
hey een nieuwe under cover, en dat met dit warme weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben de dreiging die flappert door de nacht :)
|
Darkwing duck!
|
Citaat:
|
minstens zo hard als turbo mckwek!
en ik mag altijd opblijven tot na klokhuis, ik ben helemaal fan van boy zonderman weetje. daarna moet ik een plasje doen, handen wassen even tandenpoetsen en dan naar bed. En op zaterdag mag ik langer op blijven en dan op de bank meekijken naar 12 steden, 13 ongelukken en nibbits eten :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |