![]() |
Heb je even... ;)
en nog vele anderen... ;) |
Citaat:
die acda & de munnink klonen mogen wel stoppen trouwens |
gatver barbaren :nono:
oh en ik ben ook anti alle musical''sterren'' en hun kenserliedjes. en al die domme kijkmijgrappigzijnheelachdan-kenserzingendecaberetiers. |
Citaat:
|
helemaal vergeten FAITHLESS (n) (n) (n) (n) (n)
|
Citaat:
|
owja!
victim. |
Jan Smit (heb gehoord dat dat echt een lulletje is)
Lee Towers :mad: Chipz Kus Bad Candy Kylie Minogue (en die zus ook) Mariah Carey Ashlee Simpson enzo. |
ook mogen bands van mij stoppen die hun tijd wel gehad hebben
ik zeg black sabbath, deep purple en dat soort dingen |
Citaat:
|
joey van slipknot en murderdolls enzo...
|
Citaat:
|
Wednesday 13 :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wel stoppen moet: -passion fruit met hun fucking nummer waar ik helemaal dood ziek van wordt *kots* -de jeugd van tegenwoordig alsof zij de hele jeugd vertegenwoordigen, en dan nog met superslechte muziek ook, hopeloos dus :eek: |
behalve slipknot moeten natuurlijk ook
-childeren of bodom -slayer -nasum -dj promo -anorexia nevosa -dj buzz fuzz -dimmu borgir -cradle of filth -neophyte allemaal BLIJVEN, laat dat duidelijk zijn :) |
Citaat:
|
Heel veel metalbands en andere herrie-artiesten. http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
|
Iedereen die Iron Maiden zegt mag ook wel stoppen.
|
Citaat:
|
Citaat:
en verder kan je zeggen dat de jvt zeker wel de jeugd vertegenwoordigd als iedereen hun liedje napraat. |
nasum was gvd een van de beste bands ooit, maar dat zeg ik te vaak :9
|
Pink Floyd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
50 cent
|
Citaat:
|
Ik vind dat dit topic wel mag stoppen.
|
lange frans en baas b
50 cent/g-unit nelly en eminem moet in ieder geval kappen met beats maken en dan hopen dat hij weer zo'n album kan afleveren als the slim shady LP |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bandjes als Duran Duran die denken terug aan de top te kunnen komen :rolleyes: ..
|
Alle Metal
Alle Hardrock Alle K3-achtige bandjes Alle Idols lui Alle Nederlandse zangers/zangeressen zoals Jan Smit etc En Slipknot, Kiss enzovoorts bagger! (n) |
Citaat:
|
Jim van idols, als die nog leeft
|
Oja, Slipknot, hoe kan ik die nou vergeten, echt verschriiiiiiiiiiiiiiiiikelijk :eek: ..
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat iedereen dat liedje napraat, wil niet zeggen dat ze goed zijn of dat die mensen het nummer goed vinden. bovendien heb ik het idee dat het al normale straattaal was voordat die groep er een nummer over maakten. |
Citaat:
denk nou niet dat iemand metal gaat maken om in de top zoveel te komen, dat lukt ten eerste toch nooit, en ten tweede kan je ook muziek maken voor een kleinere doelgroep (ie metalfans). ik zou nooit geloven dat slayer of slipknot tussen de populaire muziek in de top zoveel wil staan |
Citaat:
|
Citaat:
Holy jumpin' mother o' god in a sidecar with chocolate jimmies and a lobster bib! Ben jij nou echt zo'n domme idioot of moet je gewoon dood? Zelfs een blind paard met anorexia ziet nog dat dat sarcasme was. Ga naar school, schandvlek! |
Alle muzikanten mogen wat bij betreft doorgaan maar laat alsjeblieft NOOOOOOOIT meer van die liedjes als Snappie enzo populair worden. :eek: Dat dat beter en leuker gevonden word dan mega-artiesten als bijvoorbeeld U2. Die laatste kunnen tenminste echte muziek (ben geen fan ofzo) maken met instrumenten en zang over normale onderwerpen en niet over een of andere moffenkrokodil.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@MetalliCat er waren er meer hoor, bovendien is het een algemeen argument om geen metal te luisteren, wat ik onzin vindt |
Citaat:
ik denk dat we weer een nieuwe zondebok gevonden hebben jongens. :) |
nou, fijn
|
Overigens zijn het niet zelden behoorlijk twisted figuren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |