![]() |
Citaat:
|
Gouden Gids Divisie op SBS6, iets na elven. ;)
|
Vanavond begint TALPA ben benieuwd wat mr. de mol ons te bieden heeft!
In ieder geval Ere Divisie voetbal ...................... |
19.30- Zenderopening: De weg naar Talpa (Talpa)
De officieële start van de nieuwe zender. 20.00- Linda, Beau & Jack (Talpa) Linda en Beau geven een kijkje achter diverse schermen, onthullen de eerste beelden van Expeditie Robinson 2005, gaan langs bij prominente Talpa-presentatoren. 23.15- A Bronx tale (Canvas) Misdaadfilm, VS, 1993. Met: Robert DeNiro e.a. De jonge Calogero moet kiezen tussen zijn vader Lorenzo en de plaatselijke misdaadkoning Sonny, die de jongen onder zijn hoede neemt. |
De Wedstrijden, Ali G Indahouse & Premier League
|
CSi en Las Vegas :p
|
Belgische tv :)
Vanavond: Fata Morgana (één, 20u55): grote aanrader, een soort van 'hype' in België, dus zeker iets om als Nederlander ook eens te zien. (y) Zomers amusementsprogramma waarin een Vlaamse stad of gemeente door een mysterieuze inwoner wordt uitgedaagd om een spectaculaire opdracht uit te voeren. Breedbeeld Vandaag: Belle Perez heeft de inwoners van Sinaai uitgedaagd om hun gemeente op een week tijd om te toveren in haar land van herkomst: Spanje. Presentatie: Geena Lisa en Sergio. Flikken (één, 21u50) Ook altijd wel leuk Zwerfroute (canvas, 21u05) Niet iets waar ik normaal naar zou kijken, maar vandaag ziet het er wel interessant uit :) Exploratiemagazine met reportages ingeleid door Peter Cremers. Oogsten in de woestijn (Libië): in Libië is een groot stuk van de woestijn omgevormd tot vruchtbaar landbouwgebied - Vogelnesten oogsten (Thailand): in Thailand oogsten ze zwaluwnesten: een plaatselijke delicatesse - Rubberoogst in Brazilië (Brazilië): in Brazilië wordt rubber geteeld - Kleinschalige petroleumproductie (Indonesië): op Java halen ze heel ambachtelijk olie uit de bodem. |
En wat ik aan jullie zou willen vragen, heeft Zomergasten vanavond een interessant persoon te pakken? Ik heb het jammer genoeg nog altijd niet gezien.. zelfs niet met Tom Barman :( :o
|
Flikken en De Lama's. <3333
|
Citaat:
|
Kijk in de tv-gids!
daaar zijn die dingen voor toch ... ? Iedergeval One thrree hill is leuk en komt om tien over zes... |
Flikken en Joan of Arcadia komen tegelijk wordt dus kiezen
|
Citaat:
|
Aanraders voor vanavond:
één: --Koppen --Zomer2005 Canvas: --The private life of a masterpiece: de kus van Rodin (soms beetje langdradig..) --Film kort:Hell Bent for Whiskey Inhoud : Animatiefilm van Matthias en Benja Claeys over twee derderangscriminelen die tijdens de Amerikaanse drooglegging in de jaren ’20 illegale drank smokkelen voor een maffiabaas. (De film won vorig jaar de prijs voor de beste studentenfilm op het Filmfestival van Gent.) Meer info: http://www.teveblad.be/FS_index.htm Ik kijk eigenlijk amper naar de programma's die ik aanraad trouwens :) |
De eerste aflevering van 'Liefde en lust' op Talpa, een "komische dramaserie". Omdat Angela Schijf en Birgit Schuurman meespelen, zal ik eens gaan kijken. Ik geloof eigenlijk niet dat het iets voor mij is.
|
Citaat:
Maarrr... Freek Brom is érg leuk en ook heel goed. Jeroen Spitzenberger idem dito. Waldemar Torenstra is leuk en hij acteert aardig. Romijn Conen is ook wel leuk, acteert volgens mij iets minder... Maar voor mij genoeg redenen om te kijken :) |
Ik kijk het niet meer, volgende keer. Het ging al binnen 3 minuten alleen nog maar over sex. Als ik mensen wil die alleen maar over sex praten, kan ik beter Juno's postgeschiedenis nazoeken. ;)
Nee, ik kijk graag naar Birgit Schuurman en Angela Schijf, maar om daar nou deze serie voor te gaan volgen... Nee. |
Serving Sara, 20.30, romantische comedy op Net5. Nou hou ik niet van rom-com's, en wordt deze ook nog eens slecht beoordeeld in m'n tv-gids, met 2 sterren op 5, maar ik zal 'm toch gaan kijken, want... Matthew Perry speelt de hoofdrol! (y) :cool:
|
America's Next Top Model :) .
|
Zomer 2005 (één, 22u15)
Info : Zomerse talkshow vanuit de Koninklijke Gaanderijen in Oostende, gepresenteerd door Jan Leyers. Breedbeeld Inhoud : Gasten: Herman Brusselmans, Kim Gevaert, Warre Borgmans en Zornik. Met o.m. de dagelijkse rubriek van Lieve Blancquaert die portretten van mensen aan de kust maakt en van Axl Peleman die muzikanten ontvangt. En de wereld volgens Pascale Platel in de rubriek ’De dimensie van Platel’. en Brussel Vlaams de luxe (canvas, 22u55) Info : Compilatie van een aantal optredens in de AB Club voor het StuBru-programma ‘Brussel Vlaams’ en voor Canvas. Breedbeeld Inhoud : Muzikale gasten: The Romans, Ultrasonic 7 en ’t Hof Van Commerce Presentatie: Dave Peters. |
The usual susprects, 20.30 op SBS 6, film met Kevin Spacey.
|
In de huid van... , Talpa om 20.30 :) .
|
Sling Blade, van en met Billy Bob Thornton.
|
Citaat:
|
vnvd the usual suspects....ligt het nu aan mij of is dit gwoon de beste film aller tijden??!!!
|
Citaat:
23.40 op Canvas de film Green card met Gerard Depardieu, zie ik net. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
De vloer op dadelijk :)
Jammer alleen dat (zo las ik in de gids) er vandaag drie scènes komen waarin Johnny de Mol speelt, en die is doorgaans nogal slecht. :( |
Citaat:
Edit: ik bedoel natuurlijk "ligt" :o |
Er komt morgen gewoon bijna niets leuks op tv...grr
|
Citaat:
Vannacht neem ik A Midsummer Night's Dream maar even op. Wellicht geen topfilm, maar o.a. Christian Bale en Kevin Kline spelen erin, de aankleding schijnt mooi te zijn en ik houd wel van Shakespeare. :) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar één van de beste films aller tijden? Hij kan wel in de top 10, voorzover de films die ik gezien heb. Jij hebt natuurlijk 9765282689278395 meer films gezien dan ik. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die hard is uit '88, nog ouder dan mij :p , ik kijk alleen oudere films als ze het waard zijn.
Dus is ie het waard? :) |
Citaat:
|
Sooow wacht ik noem dat niet oud.
"OUDER" Die film is toch ook gewoon ouder dan mij :rolleyes: |
dan ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel wat ik gemist had als ik The Godfather niet had gekeken omdat die uit 1972 komt, of Once upon a time in the West uit 1968, of The good, the bad and the ugly uit 1967, Psycho uit 1960, Rear window uit 1954, etc. Tegen dit soort kinderen kan ik niet erg goed. Citaat:
|
Citaat:
Dit soort mensen zouden ze oogklemmetjes moeten geven en gedwongen 'oudere' klassiekers laten kijken. http://www.londonist.com/image/alex-...ork-orange.jpg |
Zou zo iemand ook nooit de Disney Classics van voor 1988 gezien hebben? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lilo & Stitch vond ik een prachtig debuut van Walt Disney. Leeft ie nog, trouwens? |
Citaat:
Dus het antwoord is ontegenzeggelijk ja. Like, duh. |
Citaat:
Waren er maar films van Mickey Mouse en Donald Duck :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |