![]() |
Citaat:
We vertrekken woensdag... |
Ik voel me goed! Alleen relationeel qua vrienden gezien wat minder....
|
Citaat:
|
Citaat:
:( gesloten |
Ik mis niemand, ben niet hopeloos verliefd, heb geen onbereikbare liefde, etc, etc.
:) |
verward
|
Goed, ben sinds vandaag geen vrijgezel meer, ik kende dit meisje al een tijdje en we hadden sinds mei al afspraakjes. We hadden er voor gekozen om elkaar eerst goed te leren kennen. Nou dat hebben we, en het klikt dus :D
|
Citaat:
|
Goed.. Nog 3 dagen en hij komt terug van vakantie...
Daarna gaan we er veel gezellige dagen van maken.. Dagje Walibi, enz.. En al weer een jaar bij elkaar :D |
Whaaaah! Net een gewéldige vakantie achter de rug met mijn vriendje en mijn lieve vriendinnetjes en nou hebben we in september al de overdracht van ons huis :eek:
OMG *kan er nog steeds niet over uit* Echt samen een huisje, ons ons ons!!! *doet vreugdedansje* *zucht* |
Citaat:
Leuk dat je 'n huisje heb joh!!! Veel geluk saampjes.. |
Danku
Nou ik droomde daar dus niet écht van. We hadden meer iets van: 'Hey, zullen we een huis kopen?' "Ja best" En nou is het dus zo ver en ik weet even niet hoe ik moet reageren. Het leek allemaal nog zo van ach ja (we zouden het hus pas in december krijgen) en nu krijgen we um volgende maand al en ik ben nu heel hyper want het is heel spannend! |
:D..
Leuk he, samen dingen uitzoeken voor jullie huis..? Zijn jullie al lang samen? (nieuwschierig) |
Doodzenuwachtig :|
|
goeed :)
|
oef, GOED. (L)
|
Alleen. :rolleyes:
|
Ik mis em, maar over..3 dagen zie ik em weer. Jammer dat ik daarna alweer snel op vakantie ga.
En eigenlijk is hij maar een jaloerse koterr. Maar wel lief. |
Ik mis haar enorm, want ze is nu op vakantie en ik heb haar nu bijna 3 weken niet gezien. :(
Donderdagavond komt ze terug, dus hopelijk zie ik haar daarna snel weer :) Ik wil haar gewoon in m'n armen, haar zoenen en knuffelen etc. :o |
Alleen, maar het geeft niet
|
kuttt.... :|
|
http://www.boomspeed.com/methuselah/wtf.gif :confused:
|
Citaat:
|
nou, kut is niet echt het woord wat de lading euh.. dekt.
Ik houd het dan ook maar bij; negatief! |
Wel heel goed. Hij heeft allemaal lieve mailtjes gestuurd vanaf vakantie. Morgen ga ik al naar huis en dinsdagmiddag is hij er ook weer. En de `16e zijn we 2,5 jaar samen. Ik wil m dan verrassen, maar weet nog niet met wat. Maar het gaat dus goed :)
|
Gaat goed :) Voel me goed en verliefd, hij ook. Kan niet meer stuk.
|
Sinds 3 weken focking single na een korte relatie, vrijgezel zijn is wel leuk maar een leuke vriendin zou nog leuker zijn :bloos:
|
Ik schrok me even een hoedje.
Ik belde mijn vriend en kreeg zijn vader aan de lijn. Mijn vriend was vannacht gevallen met de fiets en moest om het uur wakker gemaakt worden. Ik zag mijn vakantie met hem (we gaan morgen) al in het water vallen. Wat blijkt nou? Hij had gewoon te veel gezopen! :D Sukkel... |
Hij vond het niet erg dat ik zijn vriendin genoemd werd door anderen :cool:.
|
Ik denk altijd te snel negatief.
M'n vriendin zit in Ierland en we SMS'en af en toe. Ik SMS'te dat ik haar mis en ze reageert niet echt dat ze mij ook mist of zo. Dan heb ik al snel de neiging te gaan denken: "Ze SMS't niet dat ze me mist, dus ze mist me niet, dus ze geeft niet om me." :( Terwijl dat ik wel weet dat: - Als ze niet SMS't dat ze me mist, betekent dat nog niet dat ze me niet mist. -Al mist ze me niet, dan betekent dat nog niet dat ze niet om me geeft. :) |
Citaat:
ontopic: zo jammer dat ik gister niet met hem mee komt. Hopelijk is hij vanavond weer thuis en kan hij langs komen. Als ie nou eens terug smste.. |
lekkah :D
|
ben net 3 weken weggeweest en ben al een week terug en ik heb hem nog niet gezien... zeg genoeg denk ik...
maar aan de andere kant, als ik hem straks weer zie, ben ik nog heel gek op hem, alleen zullen we het toch binnenkort uit moeten maken vrees ik... |
Ben alweer meer als een jaar alleen. Ik vind het eigenlijk veel leuker om samen te zijn, dus ik zou echt graag weer eens een relatie willen.... Het voelt zo leeg alleen; niemand om ff mee te knuffelen of lekker lange gesprekken mee te voeren of om leuke dingen mee te doen... :( Verder malen er alleerlei gedachtes en herinneringen aan 'betere tijden' door mijn hoofd.
|
hij belt en smst weer hebben dik lange gesprekken op msn en ik krijg steeds meer het idee dat hij me terug wil....
Daarnaast heb ik vrijdagavond jongen ontmoet waar het supergoed mee klikte en alles heel lang mee heb zitten praten en ik begin behoorlijk wat voor hem te voelen Oftewel dilemma dilemma :s |
:confused:
|
Niks. Ik denk met weemoed terug aan m'n vakantie, ook al weet ik dat dat niet goed is :p
Heb nog wel steeds interesse voor iemand die ik ken, maar die woont wat verder weg, zie ik niet écht veel. Beetje moeilijk qua actie ondernemen. |
Het begint weer ergens op te lijken, na twee jaar totale klotezooi.
Hoezee. |
argh! Mannen!
|
Mn beste vriendin is druk met dr vriendje
Een goede vriendin van me is druk met dr vriendje Een goede vriend van me is druk met kennissen en zn schoonzus die net trug is van vakantie (ik had met hem afgesproken, dit kwam er tussen. 'Wat doe je dan vanavond?'. Ik zeg dat ik nix doe, geen reactie...) Mijn vriend is druk met de voetbal en zijn vrienden Ik dóé ergens íéts verkeerd, en ik voel me er niet prettig bij! |
Je moet gewoon es je bek open trekken :)
|
Offtopic:
Citaat:
of lees ik het verkeerd? |
Citaat:
Ja jij ja :P Jij hebt ook recht op je vrienden, soms mag je ze best even claimen! |
Citaat:
Ja weet het wel.. Maar ben dan bang dat ik dat te veel doe.. Mja, geloof dat ik best wel beetje kortaf tegen mn vriend was, hoop dat hij het gesnapt heeft. En de vriend van mn beste vriendin is net 2 weken weggeweest, dus ja, dat is logisch.. En die goede vriendin, tsja. Die kan haar tijd niet zo goed verdelen. En die goede vriend van me, die heb ik al op zn donder gegeven. Zie hem van de week. Heb gezegd dat ik m dinsdag wil zien... Kan het wel.... |
Citaat:
|
ik moet eens stoppen met meteen van uitgaan dat we wel afspreken als dat in de planning lag. dat gaat toch nooit door en ik stel mezelf alleen maar teleur
|
Het gaat wel prima, al heb ik me al dik een week niet gezien. Het hele weekend veel gemsnt met m en het zit gewoon goed:).
|
fucked it all up again.
|
Citaat:
|
:) :confused: :( :confused: :) :confused: :( :confused: :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |