![]() |
heel de avond gewerkt ben net thuis :( eeh en nu kan ik niet slapen
|
Ik ga volgens mij weer een saaie dag op kantoor tegemoet :(
Ik wil zwemmen. (y) |
Citaat:
Gisteren foto's gemaakt en straks werken :) |
ik heb net mijn haar geknipt
|
ik werd wakker en toen had ik blaasontsteking en nou zit ik zielig tv te kijken en heel veel te drinken terwijl mn vriendje medicijnen haalt, hoe romantisch
nu mag ik niet drinken op lowlands :mad: |
opgestaan, afgemeld voor werk morgen, ruzie gemaakt, hond uitgelaten. Stom beest, ik weet zeker dat ze expres door alle plassen heen ging lopen. En mij maar aankijken met die postpuppy ogen, alsof ze er niks van begreep.
Maak dat de kat wijs. |
Ik ben net wakker en ik ga straks met een vriendin naar de stad om wat lowlands inkopen te doen en vanavond moet ik alweer werken :( :mad:
|
Ik ben al heel productief geweest, gezien het feit dat het pas half één is. Kennis gemaakt met m'n huisgenoot, m'n kamer opgeruimd en gestofzuigd (alleen de afwas moet nog) en wat dingetjes opgehangen. Hehe ohja gisteren heb ik mijn kast afgeschilderd en toen wilde ik later de afdektape eraf trekken en toen trok ik een heel stuk verf mee dus nu is ie nog niet klaar :mad:
|
Ik moet vandaag een film terugbrengen,naar de bieb,paspoort ophalen en nog allemaal andere dingen die ik nog voor de vakantie moet regelen.Maar ik heb helemaal nergens zin in dus ben ik nu maar aan het msnen en muziek luisteren.
|
Citaat:
|
Ik ging vandaag naar de tandarts en ik had geen gaatjes. En dat terwijl ik al 1,5 jaar niet geweest was. :o (y)
|
Ik was van plan om 10 uur mn bed uit te komen zodat ik veel kan doen vandaag, maar dat werd 12 uur. En ook nog eens niks gedaan verder.
|
Ik heb vannacht bijna niet geslapen omdat ik keelontsteking heb. :mad: Net voor Lowlands natuurlijk. Zometeen ga ik met chick de tent opzetten en Lowlands inkopen doen. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij krijg ik ook weer blaasontsteking, ik voel het aan mijn water. En ik word ook ongesteld en ik heb nog maar één pijnstiller. Ik denk dat dit erg pijnlijke dagen worden kinders :) |
Citaat:
ik werd vandaag om half een wakker en sindsdien heb ik achter de computer gezeten en ik ga straks maar film kijken ofzo? :confused: :confused: |
Ik ben ontslagen en nu verveel ik me. :cool:
|
|
Citaat:
|
Ik werd zojuist gebeld dat ik morgen op gesprek kan komen voor een sollicitatie, ze hadden mijn cv gezien. :| :eek: :cool:
|
Citaat:
ik ben het hele weekend samen met mijn ouders op en neer gereden tussen amsterdam en middelburg om mijn verhuizing te regelen en nu ben ik heel moe maar wel voldaan. |
ik heb gister the royal tenenbaums gekeken.
gave film, wel totaal anders dan ik dacht. |
Citaat:
wat had je dan verwacht? |
het was echt een beetje een naargeestige film enzo
en ik zag ben stiller voorop en ik dacht...... :o dat het een beetje een onzin film zou zijn, maar hij was echt gaaf |
Citaat:
|
Ik kan ook ontopic!
Kijk maar: Ik heb vandaag Blowwinkeltje en koffieshop inkopen gedaan (bluntvloei etc), en daarna een kwartiertje tussen mini-alto's (òh, wat lievv) op het Martini Kerkhof gechilled. Toen heb ik zowaar de afwas gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
ook al blow ik niet meer, maar die vloeitjes zijn echt lekker, vooral cognac<3:o |
Ik ben de stad in geweest want ik ben bijna jarig dus ik moet dingen zoeken die ik graag wil hebben maar euh ik weet niks :confused: :confused:
Dus ik ga morgen maar weer de stad in. Ofzo. |
Citaat:
ik heb vandaag niks uitgevoerd |
en dit dan hagel\o/
:nono: wat is dat dan? |
dat is enkel voor prutsers:p
|
ik ben om 8 uur even wakker geworden om door te bellen dat ik niet kwam werken. toen weer doorgeslapen tot 3 uur en de rest van de dag suf achter de computer gehangen.
|
Ik ben net naar de stad geweest en daar kwam ik mn zusje tegen een vriend, jaja :rolleyes: , en toen gaf ik iets aan dr en ze werd uitgeschoolde door een cokesnuivende vriendin van haar. Daarna ben ik laptops gaan kijken en nu wil ik er een hebben, deze week nog.
|
ik zag op het metrostation een bejaarde met een playmobielkapsel die als een bezetene aan het rietje van een pakje chocomel aan het lurken was. ik wilde graag een foto maken maar dat ging niet met die massa mensen, dus toen ging ik teleurgesteld naar huis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zie zo vaak bejaarden met pakjes maar pakjes chocomel zijn bijzonder. |
Citaat:
|
ik ging naar een chick vnmiddag.:o en eerst moest ie werken lastminute maar dat heeft ie afgezegd voor mij. :o:)
en toen voelde ik me wel een beetje schuldig enzo. naja dat was heel gezellig bij hem. en in de trein terug zat ik maar dom te grijnzen :D (n) naja toen kwam ik thuis en ging ik eten en vanavond ga ik weer dom grijnzen en een film kijken. (y) |
Ik wou gaan werken, dus ik stond netjes om kwart over 5 op. Toen deed ik de tv aan en ik op het journaal werd ik eraan herinnerd dat er geen treinen tussen A'dam sloterdijk en CS reden. Dus ik heb er anderhalf uur over gedaan om uiteindelijk op mn werk te komen. Een voordeel: afgelopen weekend zaten n vriend van me en ik onze hersens te breken over hoe dat ene kroegje ook al weer heet. En toen reed ik er langs met de tram en heb die naam onthouden. Joepiej. En toen ik op mn werk was heb ik heel heel heeeeeel hard gewerkt. En nu ben ik moe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben vandaag domme opmerkingen aan het maken :o Doran zegt: al dat gegay van jou, je zou er bijna wat van gaan denken Carn = Away to Budapest (Hungary) and the Sziget Festival...will be back on the 18th. Ahoy. Now @ sziget zegt: tis dat ik n chick gescoord heb anders gaf ik je gelijk Doran zegt: oeh Doran zegt: details Doran zegt: toch niet zo lillek als dat wijf van vorig jaar he Carn = Away to Budapest (Hungary) and the Sziget Festival...will be back on the 18th. Ahoy. Now @ sziget zegt: hehe tis nogsteeds **censuur, naam van het meisje :O ** Doran zegt: oi Doran zegt: hehe |
Carn?:O
die is toch op sziget? oh ik kijk in mijn lijst en ik zie 'now at sziget' staan:o |
hij is er nog ;)
|
Wat een ontzettend domme discussies hier :)
Ga eens ontopic kinderen! Anders komt AngelLena en die verbied dan de 'Wat heb je gedaan' topics! :nono: |
Ik heb vandaag ontdekt dat grandmommy een zwak voor Ruud de Wild heeft :o
|
^leuk om te weten :) :)
wat ook iederen wil weten is dat k vandaag gewerkt heb net als alle andere dagen van de week en dat ik dikke roddels heb gehoord enzo :eek: |
Ik heb wat op de bank gehangen en Monty Python gekeken.
Naar Dordt gegaan om te werken, maar eerst nog de stad in omdat ik spulletjes moest hebben van de kruitvat. Shampoo en was spul en eigenlijk moest ik ook een pakje Durex maar daar durfde ik niet om te vragen want die stonden midden op de toonbank, voor de deur waar iedereen het kon zien. :o Toen gewerkt, nu een half uur eerder, want dat moet van de NS, en de airco was nog steeds kapot dus ik zweette me de tering en omdat er geen treinen reden in allebei de richtingen stond heel het perron vol en was het kkdruk. M'n bazin vroeg of ik de winkel langer wou openhouden maar dat heb ik niet gedaan. Laat al die bierzuupende mongolen de tering maar krijgen. Toen m'n collega geholpen en een uur later kon ik eindelijk naar huis. En toen heb ik een ranzige tortilla in mn mik gedouwd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |