![]() |
Citaat:
|
Citaat:
ik zag noe, hermione dacht ik, ufke, lookuptome, mortischa, avelon, muziekvlinder |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik liep toen met witte blote benen en net wakker dus ik vond het niet zo'n fijn moment om gespot te worden :( |
Citaat:
|
oh ik vergeet de 'hermie move' woo lekker (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vond je echt heel mooi |
Citaat:
|
Bij Micromusic stond een chick te swingen op 8 bit muziek, wat een coole chick, wat was ze mooi. Wie was het :(.
|
Citaat:
...in a dress :cool: |
http://img.photobucket.com/albums/v1...ds/inderij.jpg
toch nog 1 foto kunnen vinden waar ik op sta (op de achtergrond helaas) vlnr Mennuz dying bride en Dr. Aep verder heb ik iedereen wel gezien op de meeting en zo niet dan weet ik het ook niet. Het valt me op dat iedereen EPD en Lepra heeft gezien :D daar heb ik echt vet veel mee rondgehangen, met EPD eigenlijk alleen maar :D |
Citaat:
thanks muziekvlinder. |
|
had ik nou toch maar mn digitale camera meegenomen :mad:
nou moet ik tot donderdag op m'n foto's wachten!!! maar morgen met Rieno naar de efteling ha!!!!!! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
En om dan die grote punker te slaan die hem vasthoudt. Tja.
|
Ik heb me trouwens klemgezopen aan de Caffiato. <3
|
Citaat:
|
in vergelijking met dour is alles dour.:(
|
Citaat:
|
wat is het eigenlijk?
|
die vlag bracht echt veel reacties op bij mensen, paar keer bijna gevochten erdoor, veel boze te politiek correcte reacties, en altijd gezeik met security en mensen met cameras die shows niet konden filmen.
|
Best wel lomp dan, die vlag...?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lowlands was geweldig dit jaar.
incubus en kaiser chiefs waren goed, vond ik. |
Iemand (ik weet niet meer wie want ik was nuchter :eek: ) had mij beloofd iets aardigs te zeggen over mijn mooie lelijke groene rubber laarzen.
Ik wacht nog steeds :) |
oja en ik had rockaholic gezien en choclot.
maar waarschijnlijk weten hun niet wie ik ben :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een slush puppy van cappuchino. Maar officieel heet het ijscappuchino. Dusch.
|
de grolsch beugel tent was ook fijn trouwens, 4 munten voor een halve liter echt bier, geen evenementenwater (Y) daar de zondagnacht doorgebracht
|
Wat een verslaving waren die slush puppy's
|
hu het was leuk
ik heb blood fire rage dus gezien maar die zie ik nu pas op het forum. en darcy heb ik gewoon niet gezien :confused: en verder heb ik vast ongeveer iedereen gezien en dat was swingen |
Citaat:
|
Citaat:
Te grappig was dat. Leuke lui. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
ik had het gehoord ja, mafkezen (Y) |
ik heb geen enkele forummers gezien maar was wel tegek!!!
|
lowlands was weer eens supergoed zoals elke keer:)!!
http://i2.photobucket.com/albums/y21...allemaalbj.jpg hier lekker aan de ben&jerry(zo goed dat dat ook daar te krijgen was!) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |