![]() |
jus d'orange
pistoletje rosbief golfballen |
- nieuwe blauwe broek van Polo
- heftige polo van Lacoste |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ze te hard, maarja wat weet ik er van. |
Citaat:
Té hard?? Je slaat er 7 meter (jaaaa:)) verder mee en je slaat meer spin op de green! rogier heeft ook weer wat geleerd;) |
Citaat:
http://www.golfballs.com/images/balls/5244lb.gif of: http://www.golfballs.com/images/balls/61lp.gif |
Een loempia :)
|
Ik haal mijn afstand toch wel :p
|
Citaat:
wanneer gaan we nou even 9 holes spelen???:) |
Citaat:
|
naja tis wel geen kledingstuk, maar boeit nie :p
http://www.bartsmit.com/assets/300x375/084170.gif *trots is op dr trekfiguur iejoor* (als je iemand ziet met dat ding achter zich... dat ben ik dus :D) |
nog een rokje met boerenruit, maar nu in andere kleurtjes :)
|
Een gebreid vest (wel katoen anders jeukt het zo), lichtgroen/donkergroen/oranje/geel-gestreept, met capuchon en zakjes :)
|
biertjes gekocht
|
een hele vette rode jas van TH helaas te warm voor dit weer :(
en 2 shorts van o'neill |
Citaat:
|
Coupe de Theatre mascara Bourjois
maskertje voor de normale huid :D epileerapparaat Braun lichtblauw lingeriesetje met kant :o |
cd - Aeternus - Burning the shroud
cd - Ancient rites - Dim Carcosa shirt - Macabre - murder metal shirt - Burzum - aske |
zwarte majo.....juist omdat niemand ze meer draagt
he macabre is lief.... |
Citaat:
|
ooooh vriendin vertellen
|
een of andere fage 3/4 donkergroene jurk/jas :)
als ik m aandoe als jurk lijk ik net zon legerofficier :o |
Een dunne, witte, wijde broek.
Zit erg lekker. |
zwarte tanktop (H&M)
rood gaasshirtje (H&M) groen spaghetti topje met print (V&D) zwarte haarelastiekjes zwarte haarspeldjes 2 kettinkjes (Bijenkorf) rose-oranje lipgloss oranje nagellak die allerlei kleuren heeft in verschillend licht en een paar strings:) heeft gewinkeld in eindhoven:) |
ik was net in de stad, en ze hadden erguhs rlxde schoenen binnen gekregen, van nike, vraag me niet wat voor soort ofzow, maar ze waren wel vet, dus die heb ik ff gehaald gelijk...
ze zitten nu nog in de de doos... hehe... |
lichblauwe dockers
http://www.webdeveloping.nl/upload/?2636227870 Komop, nare man, kraak het af :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) edit: ik kocht vandaag een zak broodjes, aardbeien, een pot B&J One Sweet Whirled :), en een fles appel/peer/framboos vruchtensap |
Citaat:
ik heb zelf voor het laatst de fancy en de yes gekocht Ga donderdag maar weer eens shoppen:) |
Heeft weer gewinkeld:
zwarte bikini met rode en witte bloemen(Livera) Clean&Clear wasgel potje zwart-wit zoet:) |
Naar Den Haag geweest vandaag:
- Rode zomerbroek Dockers (D2 geloof ik) - Cremekleurige 3/4 broek TH - Zonnebril |
Citaat:
:eek: OWWWWW je gaat hard verliezen Rogier :cool: -- Bookmaker -- Lianne to win 2/1 Rogier to win 100/1 Rogier to win at least 1 hole 99/1 -- Place your bets now! |
Citaat:
|
Citaat:
|
t allerlaatste waar voor ik heb betaald was zondag:
broodje warmvlees pinda broodje hamburger hawai 2 patat mayo |
Ik vind de broek cool, mijn vriendje heeft hem ook, he Roos :D (wij kiezen kerels met smaak ;) )
Ik heb voor het laatst een bosje bloemen, een boek en nog wat cadeautjes gekocht. |
Citaat:
|
De bandrecorder staat klaar en het kussen ligt gereed (y) :D
|
Citaat:
blij dat max aan mijn kant staat;) |
blikje dr pepper, grote friet en bitterballen :p
|
-Een groene polo met lange mouwen
-Kort, donker spijkerrokje -soort van spagettibandjes truitje -witte zippers |
-een gestreepte riem die je ook 'binnenstebuiten' kunt dragen :cool:
-hoop eten voor in het vliegtuig -op de boekenmarkt een tweedehands boek van A.F.Th van der Heijden :D -flesje water |
Dockers Khaki's, Diesel Jeans-overhemd, zonnebril bij de WE, lunch van 20 euro, wat bier en een treinkaartje.
|
Vandaag even geshopt:
- Blauw/wit gestreepte broek Diesel (wou m al zoooo lang hebben :)) - Wit shirtje van Steps met één 3/4-mouw en de andere schouder bloot, om het zo maar even te zeggen. Nou, da was um :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Twee broodjes en twee jus bij de V&D, ging lunchen met Sophie :o :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |