![]() |
Citaat:
Ik wil een werkende pc met internet op mijn kamer. Vinden, graag. |
Citaat:
Looten is voor Orkz. Ik wil een nieuwe bas,.. de knopjes raken los :( |
Citaat:
omg, wat een slecht grapje :( |
http://sixbellsfarm.com/LHlilactortdoerew.jpg
ik wil zo'n konijntje maar ik heb een onverdraagzame, trotse kat en eigenlijk heb ik ook niet echt zin om ervoor te zorgen :p |
Citaat:
|
Ik wil een mp3 speler die werkt
mooie laarzen een bruin basic shirtje met wijde hals en dat is blijkbaar nog best moeilijk te vinden :confused: |
ik wil hebben
nog meer tijd om te slapen 2000 woorden voor mn paper ipv 1423 met de bronnen meegeteld nog wel zz al mn schoolwerk ingehaald en dan ook nog geld omdat ik alweer teveel rood sta en ik mezelf wil verwennen met leuke dingetjes |
Bijpassende sjaal,muts en handschoenen.
1 kleine flesje met ruwgoud Een grote haarclip Haarelastieken Een knuffelbeest |
Citaat:
|
Ik wil een nieuwe trui! :)
|
|
een nieuwe sjaal want ik heb net mijn sjaal in de trein van Apeldoorn naar r'dam laten liggen :mad:
|
oh mn nieuwe ontwerp op mn lichaam
euhm die chick die andere enne pff doe nog maar meer |
een grijze ribbroek, maar ik kan nergens een fatsoenlijke vinden :mad:
|
ik wil een aantal nieuwe schoenen en voldoendes voor mijn tentamens. en mooier weer.
|
mijn tentamen halen
GELD GELD GELD GELD |
een nieuw kapsel maar ik weet niet wat. ideeen over pm :o
nieuwe schoenen en een mooie trui (y) |
Een stuk vlees om te eten duuh
Een haarklem Haarklip Haarbanden Sjaal Handschoenen Muts Potje goud Ja no money :o |
ik wil een leuke winterjas, want die kan ik nooit vinden :confused:
ennnn daarnaast wil ik the oc seizoen 2 op dvd, maar daar heb ik weer geen geld voor :( |
godverdomme geld
|
- een beter zittend kapsel.
- die nikes met klittenband, maar dat duurt niet lang meer. - een nieuwe broek. - een colbert, nog steeds :mad: . - een horloge.. - een nieuwe hoodie. |
Een fijne winterjas en een swirl.
|
-rokjes
-meerrr oorbellen -nieuwe ski-outfit En meer geld dus.. |
ooooh ik wil zo graag een nieuwe tattoo :(
|
ik wil een nieuwe broek
een digi spiegelreflex een voldoende voor mn tentamen een grotere kamer meer geld |
godverdomme meer geld :)
dus uhm werk |
-M'n nieuwe pinpas goedverdegoedver
-Coax kabel -tafeltje -250 gig hd -512mb reepje. -smalle oldschool nike running schoenen of weet ik veel hoe zo'n model heet. |
Een kaartje voor Bauhaus :mad:
|
'n huis.
|
ik wil salaris, nog een paar dagen wachten :mad:
IK WIL WINKELEN :bloos: |
Citaat:
|
lang haar en ik wil ook een nieuwe spijkerbroek, een zwarte strakke want mijn andere is grijs aan het worden
omg een doosje zwarte kledingverf natuurlijk(Y) scheelt weer 70 euro. |
Een nieuwe telefoon want mijn huidige doet raar..Terwijl ik er nog een dik jaar mee moet :( .
|
Een privé tornado. Ik ga hem vinden. Hoop ik.
|
Ik wil iemand om morgen in een raar pakje halloween mee te vieren en me ontzettend klem te zuipen.
|
Een jas van carhartt met legerprint. Ik had hem eerst op marktplaats van iemand gekocht maat S, maar heb hem in de winkel ook gepast en vind XS toch beter, maar mijn vriendin heeft die maat vandaag gekocht (de laatste :mad: ) dus voor mij moeten ze hem nu gaan bestellen.
maar ik krijg hem dus binnenkort hopelijk, yeah. |
Citaat:
Om bij te voegen bij het lijstje: Die mooie haar elastiek met een witte roos. Lange sokken |
Citaat:
Euhm doe mij maar: Een stel powergrips, the usual supplementen, 'n job met betere verdiensten en sheit en een tijdmachine. |
|
Ik wil een nieuwe tandenborstel dat ga ik best maar zelf kopen en niet zoeken op het stort ofzo :confused:
Voor de rest heb ik alles wat ik nodig heb denk ik. |
geld geld gled, dus ik wil meeeerrr werk!
minder dikke ass en alles wat daarom heen zit, dus minder eten en meer fitnessen (en dat net nu de chocopepernoten weer bij de appie liggen :mad: ) |
-zo'n carhartt thermo vest
-nieuwe broek |
|
een nieuw imago:)(y)
|
Een viool.
|
Citaat:
|
Ik wil graag een leuk leven. En downloaden plz, want ik plan de komende maanden niet naar buiten te gaan. (y)
|
Citaat:
|
nieuwe LEUKE oorbellen
stokbroodje kipkerriesalade en eigenlijk wil ik aangekleed zijn en nu de stad in gaan maar ik moet nog douchen en aankleden en opmaken en al en dáár heb ik dan weer geen zin in zzz |
2 nieuwe leuke truien
enne een vest |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |