![]() |
Dat zeg ik :)
Citaat:
|
ik zag rieno @ hoog catherijne.. ik kon 'n "RIENEAU!" niet bedwingen, maar hij heeft me niet gehoord, of effectief genegeerd. (y) gne.
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik zag ene Obi Wan voorbij lopen en hij zei me netjes gedag (y) |
Citaat:
Ja en ik nog in een haast om die trein te halen terwijl dat kreng nog ff leuk bleef staan, had ik net zo goed nog even een praatje kunnen maken (n) |
de X is ongespot.
|
Marc the Local Hero. (denk ik)
|
Ik zag Roman in de bus geloof ik en gisteren natuurlijk strychnine (ja, zoiets) nog.
|
Citaat:
|
rieno met idontcare in de stad.
|
Citaat:
|
het stikt in utreggg blijkbaar van de forummers alleen zie ik ze nooit :confused: :confused:
|
Citaat:
heb je wat gekocht :o oh ik was idd bij barend en van dorp en bij de pinrij en in paradiso |
ik was vandaag in haarlem
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb geen idee :( als het vandaag was kan dat kloppen. dan stonk ik ws ook wel. was veel te laat uit bedgerold en had de alcohol nog in mn bloed |
Citaat:
|
Citaat:
nee, het was afgelopen donderdag (y) en ik dacht al dat jij zou denken dat ik raar naar je keek, maar uh het valt mee dus :eek: mijn vriendinnetje paste nog wel een riem, maar wou hem toch niet. |
Gadje in de stad en ja Rieno ook maar die ging ik meeten :) :) :)
|
Citaat:
donderdag, kom je nu mee. tutut wat leuk. toffe winkel heb ik heeee. kom nog s dan krijg je kopje thee (y) |
Citaat:
oh ik postte het trouwens ook donderdag hoor :o |
Citaat:
|
Laatste tijd; Freakyfreakjuuuuh natuurlijk. Tsasil en Escapism vaak in Patronaat. Dr Aep en Dying Bride en Lepra de Clown uiteraard ook af en toe. Avelon bij Royksopp. Verder weet ik het effe niet.
|
Citaat:
|
ik denk roxane op school :confused:
|
Citaat:
|
cut off :o
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik zag gisteren gadje in Utrecht en idontcare natuurlijk, maar die liep naast me, dus dat telt niet echt |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zag Tricks' geloof ik in tram 1 gisteravond
|
Ik swingde met Avelon en Mortischa gisteren in Paradiso en het werd een bende <3
|
was gister bij classic noodlanding met een groep vrienden (oa justakid) en kwam avelon, crook en sjimmy who tegen
|
ik was met jimmy who? niet in de jimmy woo, maar wel in de paradiso en toen kwam ik avelon en mortischa tegen en ook nog just a kid :cool:
|
beter lezen :nono:
|
:confused:
|
Oja, ik vergat justakid nog :o
|
ik zag horror kitty net maar ze zag mij niet
|
Citaat:
en dan gaat ze op msn zeggen van JA IK ZAG JE. flikt ze bij mij ook altijd :nono: . |
Citaat:
|
Ik was gister ook in paradiso en ik zag avelon daar maar al die andere forummers niet want ik weet niet hoe die eruit zien maar avelon valt gewoon op ofzo? :confused:
Oja en ik zag ook henk jan en die andere kneus van de idols jury en JIM :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik brulde vrij hard ook. |
|
Citaat:
|
Citaat:
zoals ik je al zei ik ben blind ik heb afgelopen maandag carn gespot met een blauw oog :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |