![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
ach jah....
tzou stom zijn om die tips niet te geven omdat je al die albums voor jezelf wil houden enzo..wij zouden eht ook cool vinden als iemand ons zulke tips gaf...:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weeeeh, kwil AG terug! :(
Kwas nog vanalles aant donwloaden, en nu.. argh |
Citaat:
kan iemand mij helpen? |
Hehe stelletje s.com leechers daar in hardcoremp3 ..:P
|
over een paar daagjes als ik thuis ben kom ik mee mircen :) gezellig :)
|
Tjonge jonge, had direct connect ofzo al langer, maar lijkt niet gemaakt te zijn voor mijn iq en comp kennis , ben er al uren mee bezig geweest maar heb nog niks.... lol :cool:
|
zijn jullie nu allemaal a-slim?
zomoeilijk moet het toch niet zijn om een kanaaltje binnen te gaan, een commandotje te sturen naar een DCC server, het contact windowtje openen, en dan een beetje browsen? kennen jullie geen DOS?! the horror! the horror! |
Hoe kom jij te weten welke de goeie kanalen zijn voor een bepaald soort muziek...via via? of op mIRC zelf? Als ik heel alternatieve muziek wil downen, hoe weet je dan op welk kanaal je moet zoeken enzo...
|
Citaat:
|
Na veel geklooi ben ik er uiteindelijk uit. :cool: Ik ben nu een live cd van nine inch nails aan het downloaden :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tsjek mijn sig
|
ksnap niet waarom sommigen zoveel moeite hebben met downloaden op het IRC netwerk. Je download 2 programma'tjes
1) mIRC of Pirch 2) Autoget je download wat lijstjes, je kopiert wat nummers in de channel en je bent klaar. Nog makkelijk dan AG waarbij je eerst 4 keer [bij wijze van spreken] op ok moet drukken om 1!!! nummertje te krijgen. |
Citaat:
|
misschien n id als iedereen die n goed IRC kanaal weet t ff meldt..? of misschien meer iets voor in n nieuw topic? ja dat doek wel ff....
vergeet dees maar mensen |
Citaat:
|
Citaat:
neen :) Tenminste, zover ik weet niet :) |
Helemaal voor! (y)
|
ok peepzz.. ik heb nu dus mIRC..
wie biedt zich aan om mij een beetje te guiden hiermee...? *lievv glimlachje* (voor peepz die mij wille helpe ff adde op MSN.. e-mail staat bij info.. jullie zijn lieverdzz :D) |
*huilll* heb nu dat programma dus zo..
maareuhmz... nog geen idee hoe ik nou muziek kan vinden en downloade zo.. wie wil mij lievvig helpen?? wie gaat eefz blij make :) |
Citaat:
|
ja bijvoorbeeld "PW|DCC01" ofzo
|
eeyz lieverdjeuhz nou snap ik dr helemaal niks meer van..
wil iemand een uitleg posten, of het mij anders uitleggen via msn? jullie zijn echt wel poepziejz hatchibratchiesnatchie maar dan moeten jullie wel explaine :) *kuzzz* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |