![]() |
Citaat:
|
In een betere wereld zouden wij door een deur kunnen, m'n jong
|
Citaat:
Iemand hoeft iets niet per se aan mij te richten om het op te vangen. En sociaal doen tijdens het uitgaan? WTF? |
ik heb wel eens ruzie met mijn krullen in combinatie met lang haar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- wat vind je mooi aan jezelf?
mijn lang haar mijn platte gespierde buik mijn ogen en wenkbrauwen mijn lengte - wat vind je lelijk aan jezelf? niet echt 'lelijk' eerder 'minder mooi' mijn neus(ietsje te lang) mijn mond (niet groot genoeg) - Wat zou je aan jezelf willen veranderen? neuscorrectie (kleiner/korter/perfect) lippen (voller) - van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt) een gezicht neigend naar perfectie, een opvallender oogkleur,langere wimpers,ellenlange benen, nog veel dikker haar met meer krul er in, een minder lichte huidskleur,een iets dikkere kont - Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen? ik geloof niet dat ik iets heb waar er echt word op afgeknapt als in 'ieuw,dat ene iets aan haar is echt afstotelijk',mischien bepaalde smoelen die ik soms trek (vooral op foto's dan) |
Mijn haar en mijn ogen en mijn hals vind ik wel geslaagd :cool: - wat vind je lelijk aan jezelf? Ik heb een lelijke buik en een puntkin ;( - Wat zou je aan jezelf willen veranderen? Mn kin, en ik zou wel iets langer en slanker willen zijn. Maar ik ben eigenlijk wel tevreden. - van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt) Oh ja, een cupje meer mag wel (y)(y) - Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen? Ik heb een beangstigende moedervlek onder mn linkeroksel |
mooi:
tanden en ogen lelijk: mijn buikje :( veranderen: minder vadsig :D en misschien iets langer, iets minder sproetjes, iets stijler haar, blablabal afknapper: buikje denk ik. ahw hier word ik wel depressief van :D |
-wat vind je mooi aan jezelf?
m'n lengte, m'n haar, rug, schouders, en ik ben redelijk slank, dat vind ik ook mooi. - wat vind je lelijk aan jezelf? ik heb een te grote neus, en ik zit vaak veel te ingezakt - Wat zou je aan jezelf willen veranderen? ik zou wel iets langere tanden willen hebben, een kleinere neus, een betere houding, en een etwas grotere buste - van welke uiterlijke features droom je al jaren? van lange dikke haren, met een slag erin. niet dat het zou staan bij m'n huid, maar dat terzijde 8) - Wat vind je bij jezelf een grote afknapper? m'n neus, en dat ik als er soms echt crap uitzie als ik moe ben |
mijn borsten :bloos: ze zijn net groot genoeg en mooi rond - wat vind je lelijk aan jezelf? mijn benen, ik ben 1.54 lang en dan krijg je zo gauw van die worstbeentjes. :s - Wat zou je aan jezelf willen veranderen? mijn lengte, 1.70 lijkt me wel wat... *zucht* - van welke uiterlijke features droom je al jaren? ( dus een grotere buste, langere benen, een sixpack waar je U tegen zegt) ik heb een 4 cm lang litteken rechts midden op mijn buik (is erg lelijk gehecht, met grote puntjes enzo...) dat zou ik heel graag weg willen laten halen, voor zover dat kan mijn navel, dat is gewoon een put met gaatjes (ivm complicaties bij geboorte allemaal slangetje in mn navel gehad en dan krijg je zo'n zeef) die zou ik ook willen laten fatsoeneren - Wat vind je bij jezelf een grote afknapper/waar zouden mensen bij jou op afknappen? mijn figuur , ik knap daarop af en ik verwacht dat mensen daar ook op af zullen knappen *zwartkijker*, ik vind mezelf iets te dik. iedere keer als ik in de spiegel kijk zie ik die kilootjes die er af zouden kunnen. (maar helaas willen die kilootjes niet!) |
Citaat:
|
Ik zeg: Waardeer jezelf!
:kots: |
pff ja alsof ik overal tevreden over ben:
alleen me tanden erger ik me aan, zijn echt té niet wit maar voor de rest, nou ik kom er wel overheen, vind nou nie dat ik er verkeerd uitzie :p boeien tis maar een lichaam |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |