![]() |
Ik had geen auw moment maar ik had zomaar in een fractie van een seconde mijn lichaam kunnen laten muteren door een lysisbuffer! nou!
|
Met mijn vinger langs de tandjes van een plakbandhouder. Niet lief.
|
mijn hele dag was een groot auw-moment: eerst het auw-examen en dan het auw-in-slaap-vallen-terwijl-ik-moest-studeren
|
m'n KEEL :mad:
|
iets wat hij 'zei'
|
Een dag te vroeg aankomen voor een examen. (n)
|
ik heb m'n eco nog niet geleerd :(
|
Hm de training, m'n enkel begint weer te zeuren..
|
Ik stootte mijn elleboog aan het zeepbakje in de douchekabine :(
|
Een auw moment van schaamte dan maar.
1 keer per maand verwerk ik alle bonnetjes die ik opgespaard heb in een mooi schriftje, daarna pak ik mijn rekenmachine en tel ik alles bij mekaar op. Daarna volgt meestal een lange stilte waarna ik mezelf voorneem niet meer te gaan winkelen/leuke dingen doen oid voor de komende lange periode en mijn geld alleen te gebruiken voor boodschappen en treinkaartjes. :bloos: :| |
net toen ik naar beneden rende om de telefoon op te pakken. Gleed heel raar met m'n volle gewicht op één voet vann de trap af, dat was ff echt niet lekker :s
|
gesneden in mn vinger bij wegzetten oud papier
|
3 keer mn vingers tussen de deur gehad, klap voor mn hoofd door een paard, vingers zijn afgevroren en vast nog wel meer.
|
met men vinger tussen de deur, auw :|
|
Heb de hele dag al au geroepen want ik heb een KGGNNGGGG papiersneetje in mijn duim en tot velletje klapt constant open.
:| |
door de kou fietsen en half bevriezen :p
|
Heb de laate dagen geen fysieke 'auw'momenten.
|
ik stootte mijn hoofd tegen een houten bank en ik viel van de trap :( pechdag
|
nog een keer vinger tussen de deur, met mn ring achter de kassa blijven haken...zuch..gaat lekker vandaag
|
Dat m'n vinger klem kwam te zitten tussen m'n fiets stuur en de klink van de deur. :o
|
Toen ik vanochtend wakker werd.
|
toen ik, heel eigenwijs, toch ging lopen met mijn linkerbeen. ja auw
|
m'n pink, waar ik alt ijden mee rondloop en sport, terwijl die heel goed gebroken kan zijn. En door het typen doet ie nu weer pijn (n)...
|
met mn elleboog tegen de muur gebotst. En letterlijk met het verkeerde been uit bed gestapt, deed heel veel pijn.
|
vinger weer gekneusd :mad:
|
Een kopstoot. :o
|
verbrand aan de oven op mn werk
handig, handschoenen met gaatjes erin (n) |
Citaat:
|
Mijn op één na kleinste tenen (jaja, allebei) doen zeer. maar die schoenen zijn leuk (en die anderen te vies)
|
De gedachte aan het geld dat ik ws weer aan mijn auto kwijt ga zijn, toen ik rare geluiden hoorde tijdens het rijden :o
|
''Nee, je bent te laat, je hebt geen herkansing.''
|
Bij het vervangen van een TL buis die net op was. De buis was te warm dus verbrande ik m'n hand, liet de buis vallen, en bij het opruimen van de scherven haalde ik m'n vinger open.
|
Mn zusje die aan het knijpen was :s blaagjes van 12 :mad:
|
Ik ben brak en dat is kut
|
ingescheurde nagel
|
buikpijn (n)
|
Kramp in m'n kuit vannacht. :bloos:
|
Steeds als ik ging lopen. Gister teveel belast denk k (heb ingescheurde enkelbanden).
|
Ik beet tijdens het ontbijten een flinke afdruk van een kies in m'n tong :s
|
Citaat:
|
Die heb ik nog niet.
|
Opgestaan met spierpijn aan de binnenkant van mijn benen. Mijn kont bleek ook nogal gevoelig toen ik op de bank plofte (n)
|
Toen ik weer van de trap af werd gegooit door een klasgenoot :| (y)
|
Toen ik uit m'n bed sprong, vergetend dat ik niet op m'n teen mag staan :(
|
Jongen vond mij leuk en ik begon hem steeds leuker te vinden alleen hij was uit op een sexrelatie en nou denkt zijn beste vriend dat ik hevig verliefd op hem was en dus gekwetst ben. Het enige wat ik dus vervelend vind is dat hij dat denkt :|
|
Citaat:
|
ik stootte mijn teen aan de wasmachine tijdens het koken :eek: omfgauwneenwow :eek:
|
vanmorgen letterlijk met het verkeerde been uit ben gestapt. Namelijk zo een voet-omslaan-moment gehad.
|
Mijn moeder prikte net niet in vet maar in een dun stuk huid:(:(
|
mn rechterlens ettert
nog steeds :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |