![]() |
Bullshit subject...
Opleidingsniveau maakt geen fuck uit als je van mekaar houdt! Je gaat als je een meid hartstikke leuk vindt en er achter komt dat ze vmbo basis doet toch niet meteen afhaken??? :s Of wel soms :eek: |
Ik erger me aan echt domme mensen. Maar volgens mij zijn er domme mensen op elk opleidingsniveau. Het opleidingsniveau zelf maakt me dus niets uit. Maar zijn domheid of algemene ontwikkeling wel.
Niet dat ik geen relatie zou beginnen met een domme jongen áls ik er verliefd op word. Ik zou gewoon in de eerste plaats al niet verliefd op iemand kunnen worden waar ik niet gewoon mee kan praten. |
Citaat:
Naief vind ik jouw mening... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doet ze VMBO, dan wil ik haar niet voor langer dan eun nachtjeuhhhh maar dat lijkt me duidelijk weetjewel enzo.
Gymnasiasten neem ik alleen voor een permanente relatie. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En tegen Abt van Sion zou ik willen zeggen: Hey Abbie, ga lekker een relatie-hulpboek schrijven als je het zo goed weet, maar val ons niet lastig met je arrogante superioriteitsgevoel. (y) |
Soms, als ik vind dat mensen mij niet goed interpreteren, wil ik wel eens een beetje gemeen worden :o
|
Aku digs smart chicks (Y)
|
Haha, schrijf je 'digs' niet gewoon met 1 s?
|
Jah, niet opgelet tijdens het typen :)
Ik wou het net gaan veranderen, maar je was me voor. Knuffel? |
Nee, ik vind jou niet zo leuk :)
|
Citaat:
|
ik vind het niet belangrijk. ik heb VWO gedaan en doe nu HBO en mijn vriend heeft MBO. ik heb daar totaal geen problemen mee, we hebben het goed met elkaar en we kunnen goed met elkaar praten.
|
Citaat:
|
Hoe zit het dan met mensen die zeg maar lang problemen hebben gehad waardoor ze hun diploma niet hebben kunnen halen.
Dan heb ik het niet over crimineel/celletje gedrag waardoor ze hun school niet konden afmaken, maar zware depressie/opnamen blabla?? Ik heb mijn diploma niet gehaald dmv opnames, dus ik begin nu helemaal onder aan de lat. Ik heb een vriend die uni doet, maar ik heb totaal geen problemen om zijn niveau qua denkwerk of handelen bij te houden. |
Citaat:
|
Ik wil het niet belangrijk vinden omdat het echt helemaal afhangt van de persoon maar ik denk toch dat je sneller een goede relatie krijgt met iemand van ongeveer hetzelfde niveau omdat je dan veel meer dingen hebt om over te praten enzo. Ik deed vorig jaar uni, mijn vriend nu ook en ik doe nu HBO en dat levert geen problemen op omdat we allebei van het vwo komen en dus ongeveer dezelfde basiskennis hebben. Havo of vwo vind ik ook nog wel kunnen, vmbo in sommige gevallen ook wel. Dat ligt een beetje aan de persoon.
|
combinatie IQ/EQ, ja heel belangrijk, anders zit je ook niet op dezelfde golflengte
|
Citaat:
:P |
uhuh.. t maakt een jongen voor mij wel leuker als hij vwo doet :bloos: intelligentie = (y)
lezende jongens zijn ook saxy :cool: |
Citaat:
|
hahaha dat mogen ze van mij best doen maar niet waar ik bij ben ;) gewoon.. k zat laatst in de trein en daar was best een knappe jongen die een boek zat te lezen.. dat maakte hem daardoor nog leuker
|
en mense die dit forum lezen dan?(A)
|
tuurlijk niet (n) je gaat toch geen boeken met een forum vergelijken :nono:
|
was te proberen he:P
|
Ik wil geen 'dom persoon'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar opleidings niveau zegt sowieso helemaal niet veel, stel een mooie en leuke jonge dame doet VWO, maar is voor de rest een luie, ongemotiveerde en zeker gierige troela, dan is voor haar daar de deur.
Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel ongemotiveerde mensen. Wat mij sowieso opvalt bij de VWO'ers, ze zijn zo lui, steken geen poot uit voor andere mensen... Maar ik kan mij ook vergissen, aangezien ik dit alleen in mijn omgeving heb mee gemaakt. Maar ach wie ben ik, ik ben immers maar een 'domme' kok. |
Ik lees hier alleen maar mensen die het hebben over universiteit, HBO VMBO en dat soort termen.
Die termen zijn bedacht door mensen en je stopt mensen in een hokje door ze zo te beoordelen. Zelf heb ik mn HAVO diploma en doe ik HBO, mijn vriendin doet nog Havo, maar ookal deed ze vmbo of deed ze helemaal niets, ik hou van haar om wie zij is, niet om naar welke school zij gaat. |
Citaat:
|
Maar wie zij is, wordt grotendeels bepaald door de school en studie. :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Opeleidingsniveau wil lang niet altijd wat zeggen. Door omstandigheden kan iemand die ontzettend intelligent is, belanden op het VMBO en iemand met een niet al te hoog intellect kan misschien wel de HAVO of het VWO gedaan hebben. |
Citaat:
|
Voor mij is het zeer belangrijk. Ik heb een paar keer met een jongen gehad van het (v)mbo en dat werkte echt voor geen meter. Ik heb ook geen vrienden die op dat niveau zitten. Dat doe ik niet bewust, ik heb er gewoon niets mee.
|
Citaat:
Natuurlijk gaat het om het denkniveau. Het is naief om te denken dat mensen echt puur op de termen mbo, hbo en wo afgaat. Vrijwel niemand doet dat. Je merkt aan de persoon zelf op welk niveau hij of zij werkelijk zit. Maar over het algemeen zitten voornamelijk vmbo'ers wat mij betreft op een te laag denkniveau. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-> Wie zij is bepaalt wat voor school en studie ze doet/gedaan heeft. |
Citaat:
IQ hangt dan wel samen met opleidingsniveau, over het algemeen doet iemand met een hogere IQ een hogere opleiding. (natuurlijk zijn er wel weer uitzondering: mensen met een hogere IQ die problemen hebben met leren of gewoon geen zin hebben/niet gemotiveerd/niet kunnen en daarom een lagere of geen opleiding doen etc). Ik doe ook HBO omdat ik het veel leuker vind, terwijl ik WO makkelijk aankan. Waar het belang in een realtie daarom denk ik eerder mee te maken heeft is EQ (dat ook weer samenhangt met IQ denk ik). Weer over het algemeen hebben, denk ik, mensen met een hogere IQ ook een hogere EQ. En als je op dat gebied op hetzelfde niveau zit klikt het. Daarnaast zijn er zat mensen die heel intelligent (IQ) zijn, maar die gewoon op sociaal niveau niet zo ontwikkeld zijn (EQ). Of mensen die geen hoge IQ hebben, maar dit juist gecompenseerd wordt met een hoge EQ. Hierdoor zouden mensen met een lage en hoge opleidingsniveau ook gewoon op dezelfde lijn kunen zitten omdat ze met hun EQ ook op hetzelfde niveau ztten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
precies.. bv vmbo mensen beginnen veel sneller met sex dan vwomensen.... is gebleken uit een test
(no offense hiermee.. ik bedoel niet dat vmbo-ers sluts zijn en vwo-ers preuts) |
Citaat:
Als er iets irritant is, dan is het wel het uiterst misplaatste beeld dat veel (v)mbo'ers blijkbaar hebben van vwo'ers en studenten, die allemaal lui zouden zijn en maar van geluk moeten spreken dat het ze allemaal komt aanwaaien. |
precies.. ik werk mn ass af hier hoor.. en ben zeker niet de enige
|
ik vind het wel belangrijk ja, alleen al omdat bepaalde interesses vaak kunnen ontbreken bij iemand die een lager niveau doet dan ik (gymnasium), wat overigens niet betekent dat ik iemand daarop zal discrimineren of zo. Ik kan prima omgaan met iedereen, zo lang het maar niet mn vriendje hoeft te zijn.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |