![]() |
Citaat:
toen speelde ik nog niet eens:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.thottbot.com/?i=36307 |
ja er zijn een paar, zijn die ff lekker gescrewed met tier 0 upgrade quests:P(all die quests in gadgetzan)
|
het KAN
al1 moet je te veel wastelanders grinden om terug friendly met ze te komen maar het KAN :P |
Citaat:
|
joh
als je die wastelanders moet grinden ben je echt 10jaar bezig terug neutral te worden |
EINDELIJK VERLOST VAN LAGFIST! :cool: (y)
|
Lol Alpha_Omega hoeveel shizzle heb je wel niet in je scherm staan als je bij die boss bent ;x kzou nie eens fatsoenlijk kunne spele
|
Citaat:
en een nieuwe inbouwen mag niet van "de ouders" zou geldverspilling zijn. ben wel kleinere unitframes aan het zoeken dat wel |
Dat valt wel mee omdat ie in een hoge resolutie speelt.
Ik daarentegen speel op de pc bij mij ouders thuis op de een na laagste resolutie en dan is het scherm idd 3 kwart vol met allerlei spul :P |
ik ben ene keer in ZG geweest(me ma was niet thuis dus ik kon mee :bloos: ) en toen ik vanaf ingang naar hakkar keek ging het zo:
34.5 fps > 8.5 fps :p |
Citaat:
hoe kom jij aan zoveel goud? :eek: |
waar ziet toch iedereen me screenies :P
simpel je neemt: 3uur per dag gamen, maar das te kort om te instancen dan ga je grinden herhaal dit vanaf kerst neem een maat die stopt en 450g doneerde voeg er "ah bespelen"aan toe voila :p |
HAHAHAHAH
level 40 Dwarf Paladin :D :D :D Een mount is zo fijn! (y) |
Was deze hilarische video al gepost? Het verstoren van een in-game memorial service voor een real life sterfgeval doe je zo:
http://video.google.com/videoplay?do...ld+of+warcraft |
Ja is al gepost.
|
Ja is al gepost,maar zo hilarish vind k t niet.Eerder heel erg sneu.
|
|
M'n pala is lvl 12, en ik betaal 10 silver per nieuwe skill. Niet grappig :(
|
Citaat:
werk die rested xp op je hunter eerst eens weg ik ben volgende week wss niet online dus je kunt weer wat bijhalen |
Ik ben komende week ook niet online, een hele week doorbrengen met mijn lieftallige schone deerne (y)
Niet goed voor mijn WoW-leven, wel goed voor mijn echte leven... afwegingen afwegingen :( Oh en m'n hunter verveelt me op het moment en de quests zijn kut dus die laat ik even liggen totdat ik weer zin heb in EZ-mode pwnen. |
dat van die begrafenis is echt zielig....
kwist het maar filmpje noooit gezien permban imo |
Mijn eerste ervaring na mijn migration:
http://members.home.nl/joeyklerkx/queue.jpg Wat die begrafenis betreft. TRIEST, echt zielig. Zulke mensen zouden zelf eens een goede vriend moeten verliezen waarna er een volledige knokploeg de begrafenis komt verstoren, het opneemt en dan met "PWNT" online pleurt.... |
Citaat:
zoals al eerder gezegd: RL != WOW jouw reaktie vind ik veel zwakker |
Ik heb tot nu toe nog geen wachtrij gehad na de migrate
En over die verstoring van een begrafenis; Triest dat ze het expres kwamen verstoren, maar aan de andere kant is het ook triest dat die mensen een begrafenis van een persoon houden in een computerspel (PvP server), en het ook nog aankondigen op het forum zodat elke boerenzak weet waar het te doen is, dat is vragen om |
je kan het beter aankondingen anders lijkt alsof je er echt staat om geganked te worden.
|
Migration is weer begonnen; webserver is weer zo traag als wat of ligt er geheel uit (N)
|
Citaat:
Of het nu RL is of WoW.... Zo'n filmpje getuigt alleen maar van een algeheel compleet gebrek aan respect... |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een gezeik over dat filmpje
prachtige actie (Y) stelletje hypocrieten die dat organiseerde |
Citaat:
Tuurlijk, het was stom om het in-game te doen, en het was dom het op het forum te announcen, maar dat geeft anderen niet het recht anderen te harassen. Het is wel erg makkelijk en kinderachtig dat in-game te doen, ik heb meer respect voor je als je dat op een echte begravenis durft te doen, dan heeft de andere kant tenminste de kans om iets terug te doen. |
Al ga ik dood, houden mijn vrienden een online funeral wat op zich al gewoon te triest voor woorden is, en ze zouden zo ongelofelijk hard ge ownt worden als die gasten in die video, zou ik echt nog een keer sterven van het lachen.
Kom op zeg, die gasten wilden dit naar de ouders van dat kind sturen, hoe durf je zeg, stel je dochter gaat dood en dan krijg je een video te zien van een paar virtuele apen die om je troll-dochter heen staan, ik zou echt woedend worden. En lees die post eens goed, check hoe ze het overdrijven: "We will be doing it in Winterspring cause she loved snow, and fishing: the sound was calming for her". Kom op zeg alsof dat kind helemaal in trans achter d'r pc op een stukje water aan het klikken is, echt een stelletje aandacht trekkers gewoon. Al had ik mee kunnen doen had ik het echt gedaan, heerlijk. Ze is trouwens gewoon dood gegaan omdat ze zichzelf niet meer goed verzorgde en te lang achter elkaar WoW speelde. |
http://forums-en.wow-europe.com/thre...p=1#post146414
Grootste buff uit de wow-geschiedenis. Gief Innervate plx :D |
Citaat:
|
echt vet dat filmpje
|
Nefarian down woehoe!
|
Congrats!
Deze maandag onze eerste Ony try :) En Dinsdag gaan we er weer heen (als het maandag niet gelukt is, maar ook vanwege de reset :P' Leuke comic btw: http://www.darklegacycomics.com/first.html Het is heel simpel getekend, maar wel funny. Plus die gnome is gewoon cool hehe |
Ben nu voor mijn skeletal warhorse aan het sparen.. burning steppes 4tw!
Dark Iron + Arcane crystals minen (Y) (Y). |
von bumpovich...
2e keer dat onze guild MC doet. in de 1e run hadden we 3 BoE epics en luci dood... nu na 4 uurs alles kapot... dit was het beste dat we zagen: http://img148.imageshack.us/img148/7...gainlol0su.png |
Gister ook voor 't eerst MC gedaan met mijn Guild.
De eigenlijke bedoeling was gewoon wat trashmobs slopen maar we zijn t/m Garr gekomen, hem omgelegd en toen gekapt ivm beschikebare tijd voor MC door guildies. Heb belt of might en legplates of might gekregen, damn nice voor een eerste run dus ^^ . Gauntlets of might dropten ook BTW maar die heb ik maar niet geneed omdat ik het anders beetje lullig vind voor de andere raidende warriors die al veel langer als mij raiden met de guild -,- . Naja goed die zijn dus volgende X van mij denk ik zo =P . |
Bleh gister Baron gehaald in 44:30 minuten, charged de warrior Baron al voordat ik de gate in ben, en ik was de mage dusja Baron lekker healen van z'n skellies.
Naja was wel geweldige run behalve het laatste dus ><. |
Citaat:
Ik heb alleen mijn bracers of valor tot nu toe geupgrade, rest van die set kan me weinig schelen eigenlijk :P, ( Zeker aangezien ik nu begonnen ben met raiden ). |
Mja ik heb wel wat arcanist, maar de epics van die set zijn zeker goed, en het is leuk tijdsverdrijf, en gewoon cool om zo'n hele set te hebben.
Echt super is het allemaal niet, maar toch een upgrade voor mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
beastmaster is imo het meest mutteloos
biujna alle int weg, spirit helemaal weg. en alleen pet bonussen. kwil geen beastmastery build hebben k? giv crit stats enz o |
Die is ook behoorlijk bagger, ja. Sowieso moeten ze iets aan spirit doen... Of de stat veranderen, of gewoon weghalen bij alle classes die er niets of vrijwel niets aan hebben. Vooral hunters dus, maar ook warriors, paladins, shamans en warlocks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |