Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   "witte negers" ? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=140135)

dopehead 06-07-2002 17:47

moehaha wat een trieste gast,
ik ga wel keertje met shoensmeer me gezicht zwart maken met hem en op onze fietsen door de ghetto cruzen. :rolleyes: mafkees

disaster 07-07-2002 01:43

Citaat:

kamiquani schreef:
Ali G is vet, om alles wat hij doet, de witte negers die in de grote steden rondlopen hebben daar niks van behalve de kleren, ze zijn niks...

Dat lied van "was ik maar een echte neger" is heel oud en slaat NIET op "witte negers" zoals die er vandaag rondlopen, het lied is ouder, het slaat op een andere rapper (Extince) geloof ik...

tnummer is van def p van osdorp posse en hoewel hij in zijn nummers nog wel es woorden wil wisselen met extince gaat dit nr niet over hem, is t meer voor de grap over van die gastjes in het algemeen...

psilo 07-07-2002 01:51

laah ik heb kaas met ZAAD zeg nietsssssssssssssss drugs is elxht

De Ideale Schoonzoon 08-07-2002 10:15

Citaat:

a new noise schreef:
http://www.watdefoque.com/upload/revuneger.jpg

wat vinden jullie hier nou van

wat een faker...

blanke met bandana's zijn fout
ketting over je trui voor een blanke is fout
2pac komt niet terug
2pac is niet vet

ESCO 08-07-2002 11:06

kamiquani schreef:
Ali G is vet, om alles wat hij doet, de witte negers die in de grote steden rondlopen hebben daar niks van behalve de kleren, ze zijn niks...

Dat lied van "was ik maar een echte neger" is heel oud en slaat NIET op "witte negers" zoals die er vandaag rondlopen, het lied is ouder, het slaat op een andere rapper (Extince) geloof ik...

Het heeft helemaal niks te maken met extince die ruzie is al 2 jaar geleden afgelopen voor meer uitleg naar Ramprecords.nl
en voor uitleg ruzie afgelopen tussen Extince,def p kijk naar hiphop pagina.nl prikbord en zoek naar ruzie Extince en def p.

Vinzz 08-07-2002 19:46

Citaat:

B@DG!RLinLOVE schreef:
ik vind die kledingsstijl heel leuk :)
maar ik vind dat van die wapen wel beetje gaar maarjaa..
ik val eigenlijk wel op dit soort jongens.. (die er zo uit zien dan he)
haha maar volgens mij ben ik de enige hier... :D

veel meisjes vinden het lelijk ja :( :D

Vinzz 08-07-2002 19:47

maargoed iemand met southpole, karl kani, mecca kleding hoeft niet zo'n nerd te zijn als deze knakker! :D

Vinzz 08-07-2002 19:48

Citaat:

De Ideale Schoonzoon schreef:

wat een faker...

blanke met bandana's zijn fout
ketting over je trui voor een blanke is fout
2pac komt niet terug
2pac is niet vet

precies

qghp 08-07-2002 22:31

loser!!!!!!!

Vice 09-07-2002 16:19

Dit stukje ken ik. Heeft het niet een keer in de Revu ofzo gestaan ? Ik vind persoonlijk wiggers niet cool. Meestal weten niet wat de echte hip hop is.

Mr`Mugatu 11-07-2002 19:08

Ik ben ook een groot fan van hip-hop, maar ik kleed me niet zo nee.

Maar wat ik ff kwijt wil: Als je naar een hip-hop concert gaat van een beetje underground mc's, dan zie je veel meer blanken dan zwarten.

Ik kan het ook niet precies verklaren.

LeRatLuciano 11-07-2002 23:16

nou dan heb je het mooi mis

toen ik naar xzibit ging verwachte ik wel een beetje een feestje met veel grote dope gasten maar er waren meer boeren van buiten amsterdam dan grote negers

en in amsterdam houden niet zo heel veel negers van hiphop hoor, vooral veel surinamers/antillianen zijn meer bezig met hun eigen muziek(ik weet de naam ff niet) en ook reggea/dancehall is erg populair bij negers

ik kan het prima met ze vinden dus ik heb geen problemen met ze, en volgens mij is de houding van die gasten niet echt om het neger zijn maar meer het dope en gevaarlijke willen zijn...en dat heeft naar mijn wete niets met je achtergrond te maken

Rat

Mr`Mugatu 12-07-2002 12:20

Citaat:

LeRatLuciano schreef:
nou dan heb je het mooi mis

toen ik naar xzibit ging verwachte ik wel een beetje een feestje met veel grote dope gasten maar er waren meer boeren van buiten amsterdam dan grote negers

en in amsterdam houden niet zo heel veel negers van hiphop hoor, vooral veel surinamers/antillianen zijn meer bezig met hun eigen muziek(ik weet de naam ff niet) en ook reggea/dancehall is erg populair bij negers

ik kan het prima met ze vinden dus ik heb geen problemen met ze, en volgens mij is de houding van die gasten niet echt om het neger zijn maar meer het dope en gevaarlijke willen zijn...en dat heeft naar mijn wete niets met je achtergrond te maken

Rat

Ik weet niet zeker of dit voor mij was bedoeld, maar met Xzibit noem je ook iemand. :) Respect voor Xzibit (z'n underground werk heerst) , maar met die clipjes van hem werf je idd ander publiek dan normaal.

En wat ik zei over blanken bij hip-hop concerten klopt dus WEL.
Ik ben heel vaak bij een optreden geweest, en het is een juiste constatering dat er minder negers aanwezig zijn.

Jerommeke 12-07-2002 12:24

iedereen is baantie

:D

LeRatLuciano 12-07-2002 17:24

Citaat:

Roc Raida schreef:

En wat ik zei over blanken bij hip-hop concerten klopt dus WEL.
Ik ben heel vaak bij een optreden geweest, en het is een juiste constatering dat er minder negers aanwezig zijn.

dat zeg ik toch ook, jij had het alleen over dat er bij underground zoveel blanken komen

ik maakte daarop uit dat je bedoelt dat er bij grote artiesten meer 'donker' publiek komt

Rat

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.