![]() |
Citaat:
"Hallo met GWK Eindhoven" "Ja zijn er nog kaarten voor X" "Ik zal even in het SYSTEEM kijken..ja hoor" "Mooi, dan kom ik eraan". |
Citaat:
|
soms komen er ook kaarten vrij door reservingen die worden opgegeven.
|
dus -in principe- zou een verkooppunt dan "onbeperkt" een aantal kaartjes kunnen printen voordat de feitelijke verkoop begint. Waarom hebben sommigen er dan geen meer? Ik bedoel, geld is geld.
Stom systeem dan van Ticketservice... tenzij er gewoon een maximum aantal is :) |
Citaat:
|
niet "onbeperkt" maar ik bedoel als er 5500 kaarten zijn, dan zou een verkooppunt in principe 5500 kaarten kunnen printen. Lijkt me niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan niet zomaar als een idioot kaarten uit gaan draaien om 10 uur om ze apart te houden, mocht er nog iemand voor komen. Je kan ze namelijk na een half uur niet meer anuleren en je weet niet zeker of de mensen ze wel op kunnen komen halen/of er uberhaupt wel vraag naar is, en dan kom je uiteindelijk met allemaal vreemde verschillen te zitten.
|
nahja. ik stem voor een back-on-topic.
|
Citaat:
|
Hij is gewoon weer goed zoals ik van ze gewend ben ;)
|
Citaat:
|
gewoon via ticketservice punt en el zeg ik nogmaals. betalen via
i-deal en dan zijn er (in het geval van Tool) anderhalf uur na start voorverkoop nog steeds kaarten :p kun je je zelfs nog verslapen. |
ik luister Intension, mijn bureaustoel lijkt langzaam van de grond te komen..
|
Ik luister sinds een paar dagen Tool, want ik hoorde dat het van de zanger van A Perfect Circle was wat ik echt fantastische muziek vind dus ik heb alles eventjes gedownload, en het bevalt me echt super! Heerlijke muziek <3 (y)
|
Citaat:
|
Ik luister sinds een paar dagen the Beatles, want ik hoorde dat het van de zanger van Wings was!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klopt, Tool is van een hele andere orde.
|
het is meten met twee maten oid.
|
ik vind apc vele malen vetter dan tool zelfs, minder eentonig ofzo , ik weet niet ik kan niet zo enorm geil van tool worden zoals de rest hier. iets met smaak ofzo
|
Citaat:
|
ik vind apc en tool allebei tof en ik ga lekker niet kiezen
|
Ik vind vooral eMOTIVe een heel goed album.
|
Citaat:
|
:(
|
Ik waardeer APC net zo hard als TOOL.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
APC is leuk, maar niet zo leuk als Tool. :p
|
zou maynard leuk vinden om te horen
|
is er dan niemand die kaartjes overheeft :(
|
beiden saaie meuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kan toch gaan aaaaaaaaaah (L)(L)(L)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40. |