![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Non Phixion is afgezien van wat dope beats en de rare dope verse ook niet boeiend... Outkast is dope. Atmosphere is kanker. Iedereen loopt altijd te janker over hoe dope Dance With The Devil van Immortal Technique is, liek omg its amazing he iz liek me wordical hero!!! Diepgaande track horen? Nature Of The Threat: http://youtube.com/watch?v=js20fyDymd4 |
fenker op outkast niet essentieel..
als er een groep uit het zuiden is die experimentele/alternatieve hip hop tot een hoger niveau heeft gebracht dan is t wel outkast(sowieso de hele dungeon family).. |
Citaat:
|
Ik vind outkast meer vanzelfsprekend geworden, gewoon niet meer als vroeger. Dungeon family is cool.
|
Citaat:
muddy!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je mist duidelijk het punt van dat nummer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Midnight Mauraiders - A Tribe Called Quest moet je hebben
Madlib - Beat Konducta, vol 1-2 moet je ook hebben King Gheedorah - Take me to your leader moet je ook hebben :P Edit : Maar die zijn vast en zeker al genoemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O.S.T.R |
Toch vind ik dat meer mensen Tech N9ne maar moeten checken, zeker de moeite waard.
|
Deze twee albums van Akrobatik zijn ook wel de vermelding waard: Balance ('03) & The Lost Adats ('04). Hoewel ze misschien niet essentieel zijn voor de ontwikkeling van hip-hop zoals: ATCQ - The Low End Theory ('91), Nas - Illmatic ('95) of Eric B & Rakim - Paid in Full ('87), zijn het wel twee hele sterke albums en daarmee essentieel om te beluisteren!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Twiztid - the green book
|
Citaat:
t :confused: |
Citaat:
|
Twiztid is troep.
|
Citaat:
|
Luister dan Kool Keith, Twiztid is gewoon triest gepose, met facepaint en al... En het album is niet eens goed.
|
Ik zag gistere de clip van Jurassic 5 op MTV met Work it Out, gelijk die nieuwe cd gedown, wat een leuke cd.
http://image.guardian.co.uk/sys-imag.../Jurassic5.jpg Lekker chill |
Ik vind die nieuwe J5 juist heel erg tegenvallen. Die hele J5 sound is weggebleven, en daarvoor zijn een paar vette nummers in de plaats gekomen.
|
j dilla - donuts
|
Citaat:
Nu-Mark is een aardige producer, maar hij heeft een sterkere producer (een Cut Chemist, RJD2 of Danger Mouse om enkele te noemen) ernaast nodig om qua beats J5 weer op het oude, hoge niveau (Quality Control, Power In Numbers) te brengen. Jammer! |
Het luisterd anders fucking chill in de auto, lekker relax vooral op de napoleons baan, mag je maar 80, chille muziek erbij en gaan met die banaan.
|
mja het lijkt wel of J5 een beetje de Black Eyed Peas kant op wil...
maar ja geef ze s ongelijk |
Citaat:
Het luisterd anders fucking chill in de auto, lekker relax vooral op de napoleons baan, mag je maar 80, chille muziek erbij en gaan met die banaan. zie, geloof ik dat best:|. |
allochthony dé hiphop opa
|
Cunning lynquists - Will rap for food
Atmosphere - You can't imagine how much fun we're having Mobb Deep - The infamous Jedi Mindtricks - Legacy of blood/ Outerspace/ Visions of ghandi |
Lol, blijf bij Shockwave.
Van Jedi Mind Tricks noem je vanalles op behalve hun beste album? Violent By Design? Outerspace is geen JMT album. Atmosphere is wack. Cunn is ok. |
oké! dan weten we dat!
|
Ik ben de baas verdomme.
|
Deze is ook erg dope:
http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg |
Citaat:
En bij de Jedi Mind Tricks is Violent By Design het sterkste, qua beats is het album erg orgineel en sterk. Helaas zijn de lyrics van voornamelijk Vinnie Paz zwak, hoewel het wel lekker rauw en energiek klinkt gaat het wel snel vervelen zoals op Legacy Of Blood goed te horen is, de gastrappers (Mr. Lif en Tragedy Khadafi bijv.) en (oud)groepslid Jus Allah maken een hoop goed. Stoupe is de belangrijkste man achter het succes van JMT. De nieuwe 'The Roots - The Game Theory' is een aanrader: http://spitsnet.nl/uploaded/IMAGES/Y...n_cd1groot.jpg |
vet album ja.
Die van Jiggy Dje is ook wel leuk. Niet essentiel natuurlijk. |
2 november dilated gekken!!
|
Alle Wu-Tang albums die voor Wu-Tang Forever werden gemaakt moet je checken. The W is ook nog wel aardig...
Legend of the Liquid Swords van GZA en de laatste "Grandmaster" met DJ Muggz. Beneath the surface is ook vet eigenlijk. No said date - Masta Killa Gang Starr - Alles, the Owners (de laatste geloof ik) vind ik het vetst. Das EFX - Dead serious (of koop die greatest hits van ze) Mobb Deep - Infamous, Hell on earth Jeru the Damaja - Sun rises in the east Black Moon - Enta da stage (personal favorite) LL Cool J - Mama said knock you out NWA - Straight outta Compton Group Home - Livin proof Gravediggaz - 6 feet deep Outkast - Alles wel eigenlijk, ATliens vind ik alleen wat minder. Onyx - Bacdafucup (lekkere CD als je je frustratie kwijt wilt) Run DMC - Greatest hits Jurassic 5 - Quality control, Power in numbers, Jurassic 5 EP En nog VEEEL meer, ik weet het nu gewoon even niet, maar volgens mij is het meeste al wel opgenoemd hierzo. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe meer ik tupac luister hoe beter ik hem ga vinden (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Check zeker:
Jaylib - Champion Sound Dangerdoom - The Mouse and the Mask Talib Kweli & HiTek - Reflection Eternal Looptroop - The Struggle Continues ... |
27-10-2006 | Zoete Inval
Souls of Mischief, Timbahawk & Trix, DJ's Jairo, Wonderspin & Mastercuts hosted by Gillerbee Zaal open 20:00 20:30 uur 15,00 euro |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |