![]() |
Citaat:
alleen is het niet zo in de politiek dat er geen nieuwe dingen aankomen die je binnen die gegeven tijd echter niet kunt afronden. |
Citaat:
http://www.ncpn.nl/ncpn/valbal2.htm Wat de NCPN duidelijk probeert te maken is dat de regelgeving, praktisch het hele kabinetsbeleid Balkenende 1 en 2 (en 3, zoals het er nu naar uit ziet) voortkomt uit Europese verdragen (het bekende Lissabon-akkoord waar de NCPN het steeds over heeft) Voor meer infor over het Lissabon-akkoord raad ik iedereen het boek 'De Europese Unie en de Lissabon-strategie. MS nr. 65' aan (zie ook ncpn.nl). Of kijk eens onder het kopje "Europese Grondwet" op de NCPN website. Er is genoeg informatie te vinden op de NCPN site over hoe de NCPN het anders zou willen, bijvoorbeeld het Kiwi-model in de zorg (http://www.ncpn.nl/folder/kiwi.pdf) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat er daarna weer een jaar komt, is wat anders. als je letterlijk bedoelt dat er iets nu gebeurt waarover later nooit meer geluld zal gaan worden, dan zou je gelijk hebben, maar er zijn wel meer afrondingen dan alleen een punt achter iets zetten. |
Citaat:
je kan een maatregel als rekingrijden best afronden je kan ''het verkeer'' niet afronden nee |
Citaat:
Politiek iets afronden lijkt mij echt onzin, tenzij je het over militaire missies hebt, en zelfs daarna draait over die gebieden het politieke spel gewoon door. :) |
Citaat:
|
Zeur je ook zo wanneer iemand bij je langs komt als ie op bezoek bij je komt?
Want langs komen is eigenlijk niet op bezoek komen? :P |
Citaat:
Wel als je bij mij thuis komt, niet als jij mij passeerd terwijl ik op een bankje in het park zit. :p |
Ik ga trouwens op de Club van Tien Miljoen stemmen als die meedoet.
http://www.tienmiljoen.nl/Ned/index.htm |
Citaat:
|
Citaat:
60% van alle huidige scholen is niet openbaar. Dus vertel mij, sp-knaapje, welk acuut probleem zou je oplossen door je fundamentalistische waanideeen in de praktijk te brengen? De rest van je verhaal gaat alleen over de angst dat ze zogenaamd politiek geindoctrineerd worden. Onderbuikgevoelens ipv. harde feitjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kan je nu op een partij als Nieuw Rechts stemmen ik vind deze partij minstens zo erg als de Pedo Partij |
Citaat:
Dan moet je vooral op GL stemmen, haha. |
Citaat:
|
D'66
Omdat ik denk dat ik sociaal-leberaal ben. En omdat ik denk dat die partij daar het beste bij past. Maar misschien verander ik nog van gedachten. (Over de partij waarop ik ga stemmen dan) |
Waarschijnlijk CDA.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
CU of SGP, eerst even kijken wat rouvoet doet
|
denk dat ik niet ga stemmen :|
enige partij waarmee ik het eens ben met de ideen(d66) vind ik een suffe kut partij(als ze dat weten te veranderen stem ik d66) |
Citaat:
|
Nieuw Rechts is iets minder erg dan de pedopartij, maar veel schelen doet het niet.
|
Citaat:
ja ok zo bedoelde ik ut ook wel maar als je in een land als Nederland niet discrimerend en rascistisch wil overkomen moet je dit soort partijen nooit mogen toelaten |
maar als ik mogt stemmen dan zal het PVDA zijn
|
Citaat:
Als ze echt zo slecht zijn zal de kiezer dat ook wel merken(zoals de cd vroeger niet werd verboden, maar uiteindelijk dik op zijn bek ging), of de partij heeft bestaans recht. |
sp of gl, ik vind rechts echt te triest (smit is een idioot, wilders is een aandachtshoer en xeno- en islamofoob en de lpf is gewoon zielig) en vvd, d66 en pvda spreken me niet aan en ik heb niks met christenen dus cda, sgp en cu mogen van mij ook de boom in en ik heb ook niks met pedo's dus t word links denk ik, en verder vind ik marijnissen en halsema wel tof...
|
Citaat:
Zal die site eens goed doorlezen :cool: |
De Stichting De Club Van Tien Miljoen stelt zich ten doel: behoud en verbetering van de kwaliteit van het leven voor alle inwoners van Nederland. Zij ziet de voortschrijdende overbevolking mondiaal en in eigen land als de grootste bedreiging voor de voedsel- en energievoorziening, het milieu, de werkgelegenheid, de leefbaarheid en de vrije natuur. Wij kampen met ruimtegebrek. Ons land wordt steeds voller en de individuele vrijheid wordt meer en meer beperkt. Mede daardoor neemt het aantal uitingen van criminaliteit en agressiviteit toe. Hierdoor ontstaan weer gevoelens van onveiligheid en onzekerheid. Er is een omslag nodig in het denken van de mens om tot het besef te komen dat het anders zou kunnen. Als eerste stap in die richting wil de Stichting daarom een breed maatschappelijk bewustwordingsproces op gang brengen. De hoofddoelstelling van de Stichting is hierbij: het op termijn terugbrengen van de Nederlandse bevolking tot een verantwoord aantal. Voorlopig wordt gedacht aan tien miljoen, een getal dat reeds in 1950 was bereikt. Toen al gold Nederland als overbevolkt en werd er een actief emigratiebeleid gevoerd.
:D :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vreemd dat je daar een partij voor moet oprichten. :o
Ben het niet mee eens dat we het buitenland zouden opzadelen met de Nederlanders. Dus wanneer begint de verhuizing? |
Citaat:
|
Wie heeft het over verhuizen of eruit zetten? Je moet eerder denken aan het stimuleren van kinderloosheid of hooguit het krijgen van één kind per vrouw. Tegelijkertijd het niet nodeloos rekken van oude levens zodat medische zorgplaatsen weer eerder beschikbaar komen, dat soort dingen. Er worden geen mensen actief uitgeschopt.
Dat had wat mij betreft wel gemogen. Zo kan bijvoorbeeld de helft van de 600.000 inwoners van Rotterdam wel als waardeloos worden gekwalificeerd. Die kunnen beter worden afgemaakt cq. gecastreerd of gesteriliseerd zodat ze niet nog meer waardeloze kinderen op de wereld zetten. Geldt ook voor de rest van de Randstad. |
Citaat:
en bejaarden en criminelen afmaken zou ook mensen schelen maar dat is ook niet al te lief |
Citaat:
Daar heb je best wel gelijk in alleen je oplossing is ietsjes radicaal. |
Een bruggetje naar een interessante programma:
Stof op NL3. Grappig filosfische programma. Vorige keer was de stelling: "Waarom vermoordden we alle zwervers niet?". |
Citaat:
|
GL of SP. Inhoudelijk vind ik GL vaak sterker, maar ik twijfel dit keer toch. Sowieso 1 van deze 2.
|
Mijn eerste reactie: D66. Ik ben sterk voorstander van het sociaal liberaal gedachtengoed (Rawls oid), maar godallemachtig die mensen van die partij... En dan die 'speerpunten' over de relatie overheid<->burger (gekozen burgemeester, referenda, etc). Blegh, daar ga je toch geen speerpunt van maken... (n)
Ik zit er ook al een tijdje over te denken om Rutte te stemmen, omdat hij wellicht ook een beetje naar het sociaal-liberaal gedachtengoed neigt. Maar aan de andere kant, als ik zie wat hij op onderwijs heeft gepresteerd... Wouter Bos sluit ik overigens ook niet uit. Kortom, ik weet het niet. |
Ik ga denk ik toch weer voor Sp bij gemeente raad heb ik GL en Sp gestemd.
|
Citaat:
|
Citaat:
De Inquisitie daarentegen opereerde uit strikt religieuze overtuiging, zij vervolgde ketters omdat deze een andere variant van het in de ogen van Philips de Tweede Enige Ware Geloof aanhingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |