![]() |
Gisteravond toen ik afscheid aan het nemen was van me lieve vriendje :)
|
Citaat:
|
Van mijn vriendin.
28 Juli Het was heerlijk maar triest. Ik ben naar Amerika verhuisd, dat was onze afscheidszoen. |
Citaat:
Oh en ot: laatste echte zoen was vanmorgen; kusjes geven we elkaar eigenlijk constant :o |
Vanochtend, heel vlug maar wel lief en lekker
|
Alweer 3 maanden geleden van iemand waarvan ik toen dacht dat het iets zou worden... 3 dagen later werd ik uit die droom gewekt...
|
Net lieve speelse kusjes in de keuken <3
|
Vanmiddag. Twee kusjes toen ik richting m'n familie ging en hij naar huis. Verdomd lekker :bloos:
|
Citaat:
|
zondagnacht, met een goede vriend.. en de beste vriend van mijn ex.. en...
pfff... ingewikkeld! maar het was ontzettend leuk en lekkerrr (y) |
al veel te lang geleden :s
Laatste kus, was vorig jaar oktober, met de meid die toen alweer na twee dagen mn ex was, omdat ze me niet rechtuit durfde te zeggen dat ze niet wilde :s k*twijf. En ze kon er ook nog eens niets van. Laatste echte zoen, nja dat kon je dan wel zo noemen, was vorig jaar augustus :( In Oostenrijk, boven bij Kuhtrainschlucht in Sölden, dat was nog eens lekker :cool: en intens en met gevoel, tegenovergestelde van wat ik met mn ex heb gehad :o |
Een heel speciaal iemand
Geil Vrijdagavond |
Alweer meer dan een maand geleden, zucht. :p
|
Een piep-klein kusje op mn mond gisteren van mijn beste vriendin... Deed me goed! :)
|
een maand geleden
van een ''soort van ex'' .. |
een vriend, lekker, gister :)
|
vanochtend een klein kusje toen ik moest opstaan (:mad: ) en hij nog een uur kon slapen :p
|
2 uur geleden :bloos:
|
maandagochtend :( mag wel weer een keer.
|
Is alweer een poosje terug :o
|
Ongeveer 3 maanden geleden ban mijn lieve vakantievriendje:)!
|
Woensdagavond. :) Superleuke avond gehad, al waren we allebei hartstikke moe. <333
|
Ehm afgelopen dinsdag. Van m'n soort-van-scharrel, voor ie wegging. Heerlijk, zoals altijd (y)
|
Donderdagmiddag van men lief :)
|
Van mijn nieuwe vriendje! Het was zo'n lekkere kus. Nuja we hebben gewoon heel de ochtend zitten kussen. En die was lekker gewoon omdat ik hem zo graag heb en echt verliefd ben op hem <3
|
Zondagavond toen ik mijn vriend helemaal brak bij hem thuis had afgezet. Het was ook meer tegen elkaar hangen eigenlijk :p
|
afgelopen zaterdag, met een meisje dat ik op die betreffende avond had leren kennen..
twas een typische uitgaans zoenpartij....nice, but superficial |
9 Oktober, van mijn vriendin.
De volgende waarschijnlijk rond de 27ste. Autsj. |
Gisteravond, een kus van mijn vriend toen ie naar huis ging...
En dat was 'gewoon zoals altijd'. |
Citaat:
|
Citaat:
Vond 'k een betere oplossing. :bloos: |
En zij ook :bloos:
|
Twee weken geleden op een donderdag van mijn vriend, fijn.
|
gisteravond.. :bloos:
|
Vriendlief. Geen idee wanneer... Waarschijnlijk te lang geleden. :D
|
Gisteren. Met hem, zoals altijd. En het was zalig, zoals meestal. Nog zaliger dan normaal, eigenlijk. :d
|
Vannacht. Jummie. Kreeg er nog een complimentje bij ook. :D
|
rond een uurtje of 5 vandaag,
mijn vriend ging naar huis, zoals gewoonlyk, heerlyk! en voor herhaling vatbaar.. |
Van een goeie vriendin, nadat we iets intiemer zijn geweest :p en het was super. Het is al bijna een jaar geleden! :o
|
gistermiddag, was een heel lief kusje. Hij wilde niet dat ik wegging :evil:
|
Vanmorgen om kwart over 5. Hij ging naar zijn werk enik sliep nog half. Maar het was wel een lief kusje. :)
|
gister, van iemand die ik in 't cafe ontmoet had :)
|
Zaterdag, van mijn (ex) vriendin :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ot: Zaterdagavond met mijn vriend voordat hij naar huis ging, was lieve kus. |
Van 't vriendje, vanochtend toen ik weer naar school ging. :)
|
10 oktober, veeeeel te lang geleden dus :(
|
vorige week zaterdag.. anders had ik em vandaag gezien maar ben ziek.. :(
|
Gisteren'
Ging ie net naar huis! Super-Uber-Geweldig! :D |
Al weer iets te lang geleden, als je het mij vraagt. Het was iig wel verdomd lekker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |