![]() |
OMG 150!
OMG ik maak mooie foto's! OMG ik dacht dat ik alleen thuis was! OMG in het algemeen! |
godverdomme, ik overwoog nog iets te posten op 150 zodat jij geen 150 zou posten http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
mara ja, je was er niet, dus liet ik het maarhttp://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif |
OMG en dan drukt je zusje je een toastje met eiersalade in je gezicht.. :|
|
Citaat:
|
OMG! Ik ben verliefd op een film. Nee, op een verhaal. En op een acteur die een maand geleden overleden is maar nog heel leuk was toen hij 13 was. En op alle elfjarigen 18nogwat.. en op schooiertjes en zakkenrollertjes. Oliver twist :D en dat is OMG, want het is gewoon zielig en slecht voor wat er van mijn reputatie over is :D
|
Citaat:
omg meisje dat ik leuk vind komt zaterdag film bij me kijken maar ze heeft al vriend :s Hoe zal dit aflopen? :s :s |
Citaat:
"zie dat volgende week in zeep" :D |
Citaat:
|
o echt,
als het kon ging dit gewoon voorbíj de o-m-g nominatie http://video.google.com/videoplay?do...10473912337648 enorm gelachen |
Omg ik ben nu officieel Leidenaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG net was Maroon 5 op 3fm! :cool:
En nou is Boris, omg. :s |
|
OMG , er is n lijk in de sloot gevonden 200m verderop:o bah
|
hey dat kereltje van de OP is echt geweldig, kan het zijn dat ik al weleens eerder zo'n achterlijk liedje van hem op internet heb gezien (volgens mij iets met rap en 50cent?) :D
|
Omg, het is echt lang geleden dat iemand mij 16 jaar schatte. (n)
|
OMG! weer een deal rond van 600 euro pure winst.
|
OMG ik word net gebeld door één of andere callcenter manneke "André".
Hij: "Goedenavond ik ben André van ... Ik had een paar vragen over mobiele telefonie voor u. Heeft u even tijd?" Ik: "Nee." Hij: "Mag ik vragen waarom u geen tijd heeft?" Ik: "Ik heb geen interesse in een enquete." Hij: "Maar dit is geen enquete. Ik heb een hele speciale aanbieding voor u. ... blablabla. Ik: *telefoon doorgeeft aan zus* Hij: *nog steeds praten* Ik: *telefoon uitdoet* :) |
Toen ik net weg wilde en gebeld werd of ik nog wat postwerk wilde doen.
|
OMG! Ik word aangesproken met 'u' :|
|
Omg, ik vind het echt vreselijk voor haar. :(
|
Ik dacht dat ik klaar was, maar ik moet de hoofdvraag nog, omg.
Word er echt agressief van. :mad: |
Citaat:
|
OMG Geert Wilders op CNN! :eek:
|
OMG mijn leraar die een naaktfoto van zijn vrouw laat zien
|
OMG mijn huisgenoot weet niet hoe je normaal moet stofzuigen. :eek:
|
j zegt:
hey j zegt: hoest ? .Bas .. zegt: goed met jou j zegt: goed en nu helemaal super omdat me msn het doet .Bas .. zegt: mooi j zegt: en ik geen virussen meer hebt j zegt: ik had er 1400 .Bas .. zegt: wajoo :eek: |
OMG, mijn duitste uitwisselingspartner is fan van Basshunter. Jah, die van boten anna, ja.
Ongelofelijk. Die gast heeft, wat, 1 fan op deze aardkloot en die word aan MIJ gekoppeld. >.< |
Ohja, en omg, RodeKrab zegt 'wajoo' op msn.
|
Ik vind dat echt een leuk woord!
Ik hoor het me zusje wel eens zeggen :) Echt met zo'n hoog stemmetje.. Vind jij het niks dan :o |
Citaat:
|
Ik dacht dat het boek wat ik besteld had 30 euro was ofzo maar het was maar 4.95! Leve het pessimisme :D
|
OMG ik lach en huil tegelijkertijd en voel me een beetje vreemd :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://video.google.com/videoplay?do...4&q=john+mayer
Ik lig helemaal dubbel. :D |
omg ik heb eindelijk een emailadres aangemaakt voor officiële praktijken.
|
|
OMG Rita werd gepwnt! En de hele oppositie (min Wilders, braak) ging trommelen op hun tafels. :cool:
|
Ik ben echt heel gelukkig met die motie. :)
|
Het is zo koud ineens :o
|
omg ik hoef niet naar me stage omdat ik ziek ben (y)
nouja liever ziek dan naar me stage (y) |
omg.. deze maand maar iets zuiniger zijn :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg die idioot bij Oprah die de hele tijd loopt te blaten hoe verschrikkelijk het wel niet is als Amerika in een soort Nederland verandert. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
vanaaf maar eens hh kijken :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |