![]() |
Servers down, maar paladins!! :eek:
|
Wat is eigenlijk het nut van die tentjes die ze buiten goldshire opbouwen? Ziet er cute uit enzo, maar ik snap er geen reet van :P
|
darkmoon fair? :p
|
Is dat zo? :P Ik speel het spel al wel een tijdje, maar ben nogal een "weekend-gamer" en snap alleen wat basisdingen :P
|
Darkmoon Faire is alleen bij TB en Elwynn, dus dat zal het niet zijn.
Ik kom nooit in de buurt van Goldshire, dus wat het wel is weet ik ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wist niet dat het in Goldshire was. Ach, ik ken niets van ally gebied, dus weet ik veel :P |
Nooooooo, al mijn fijne ace addons :(
Gelukkig compenseert crusader strike xD |
Heb gehoord dat locks op dit moment teh win zijn, en op de bliz forums ligt iedere warrior te zeuren dat ze generfed zijn.
Heb mijn tank nog niet gespeeld nadat ik m'n talentpoints heb ingedeeld, alhoewel prot talents er wel goed uitzagen. |
Citaat:
|
Al een paar keer gedaan, maar het gaat er vooral om dat een hoop addons gewoon niet meer te gebruiken zijn omdat blizzard bepaalde functies heeft toegevoegd/verwijderd. Nou zullen er op den duur wel alternatieven komen, maargoed.
Tot die tijd photek ui geregeld die helemaal werkt voor 2.0, maar shit, wat zit er een hoop onnodige shit in photek -_- |
Solenor neer met wat pots en een dr00d buff, nu alleen simone nog. Ga maar van dat vage dream dust farmen in westfall oid :/
|
4 Magic dust gefarmed, naar simone gegaan, simone gedood.
Hunter quest klaar, nu nog een sinew (Y) Nou kan ik eindelijk slapen ofzo, ben op WoW sinds 1 uur 's ochtends ;( |
Lal :') .
|
Je moet er wat voor over hebben hè.
*Insert lulverhaal over die goeie ouwe tijd toen Ony nog maanden achter elkaar geen sinews dropte.* |
Ik zie Onyxia nix anders droppen dan een Sinew, een Ring of binding en 2 x Halo of transcendence :') .
Achja, scheelt dat ik mn Ony trinket en T2 helmet al heb :) (Y). |
Crusader Strike is het beste wat me is overkomen sinds ik zelda op de snes heb uitgespeeld omgomgomg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yay, Priest vast in AV! Wel 11k honor gehaald gisteren :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb gehoord dat de DPS voor warriors niet echt meer het schijnt te zijn wat het ooit geweest is ;X . Heb zelf deze build; ]http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/bc-warrior/talents.html?050000000000000000000000000000000000000000000055411033020 103531351[ Link moet je maar ff copy pasten want dit forum laat blijkbaar een dergelijke link niet goed door :S . Leek me voor tanking het meest geschikt.. Heb bloodrage en tactical mastry weggelaten om 5 punten te kunnen sparen voor parry.. niet geheel onbelangrijk dacht ik zo. BTW dacht dat je niet meer speelde ? ;) :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Cloak of Shadows ftw, 14k honor tot nu toe.
|
Gisteren shoulders gehaald.
Vandaag boots & kijken wat ik over heb. Heb nu nog 9k... Dus na de update 22k ofzo. |
Citaat:
|
playtime is op en hij pakt auto incasso niet.
balen had net 20k honor :p maar ja ik zie wel of ik uberhaupt ga verlengen =) moet toch 24 uur wachten |
Citaat:
|
Argh, iedere keer als ik mijn addons wil updaten zegt 'ie 'can't connect to server' (probeer het al sinds woensdag). :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn met onze guild sinds de patch flink aan het PvPen geraakt, moet zeggen dat ik het ook niet zo zie zitten om nu nog te gaan raiden terwijl er Shaman gear kan droppen waar je geen moer aan hebt..
Veel AB premades met de guild, heb het normaal niet zo op de BG's met mijn pala maar na de patch moet ik toch zeggen dat de retri Pala ook wel wat klappen uit kan delen, ben vooral effectief om Rogues en druids op te ruimen die de clothies achterin aanvallen terwijl ik ook bezig ben met healen.. PvP is een stuk leuker geworden imo, maar aan de andere kant is het ook weer te makkelijk geworden om de PvP gear te krijgen. |
GM bow gehaald.. pvp is zo wel weer leuk, als iedereen ze best doet :)
Mss volgende week nog even xbow/gun.. maar dan bewaar ik de rest van mijn 'imbaness' well voor TBC pvp... en tot die tijd zal ik vrolijk raiden en grinden for great justice! |
Ik ben een druid gestart. Bearform ftw.
|
gisteren weer eens geraid. an00b down met een guild waar ik gast was. lekker lekker.
je moet wel als een gek mana pots en regen spul nemen maar de dps is er zeker <3 |
heerlijk die honor nerf (Y)
|
Serverdown bijna voorbij ^^
|
Citaat:
"slap in the face for people who start pvp-ing now" Trieste figuren vergeten dat het nog altijd veel makkelijker is dan voorheen en dat de mensne die zo'n 2 jaar hebben gepvp-d hebben een stuk meer genaaid werden. Met Blizzard is het ook nooit goed :P |
Citaat:
Het is ook wel een beeeeeeetje stom :D Ik bedoel.. ik ken mensen die 7 weken lang dag en nacht gepvpt hebben om rank 14 te halen. Dagen op school geskipt, niet geraid, alleen maar eten, 3 uur slaap, en pvpen. En dan zijn er nu mensen die elke dag 3 uur spelen en binnen een weekje rank 14 wapens kunnen krijgen. :D |
Citaat:
Nu mogen ze ook warlock en paladin damage nerfen met 30%, rogue stun tijden met 30%, hunter damage ook 30%. En bij priests moet alles omhoog, het was altijd goed mogelijk om te overleven in PVP, met mijn priest (holy dan wel) wist ik dat ik beter niet kon vechten in mijn 1tje, dus een psychic scream en hard rennen werkte altijd wel... Dat gaat nu ook niet meer :) |
Paladin damage wordt al generfed, maar om de een of andere reden hebben ze niet de beta talents in 2.0.1 gezet. Warlocks zijn inderdaad nu echt veel te imba.
|
Volgens mij gingen ze de wapen prijzen vandaag weer omhoog gooien hoor :) Maar het blijft makkelijk... en mijn account is frozen! :mad: :(
|
Citaat:
|
Priest problemen? Ik heb de gelegenheid aangegrepen om weer een tijdje shadow te speccen, en geen enkel probleem hier. Zeker die overpowerde warlocks en hunters vallen neer als vliegen.
|
Citaat:
En unfreeze 'm dan ;) |
Citaat:
Ik was altijd PVP healer, ik had nog altijd een kans, ik kon overleven, in PVP is er geen aggro, spelers snappen dat ze die warrior niet makkelijk neerkrijgen als er een priest achter staat. Ik had nog altijd niet te veel problemen met overleven, beetje fear, shield, tot mijn groep er was om me te helpen... Nu is het een rogue die je stunlock en je bent dood voor je een insta spell af krijgt... Een warlock die je een DC gooit en buffs cast, tegen de tijd dat je uit DC bent heeft de warlock fear gecast > dood. Hunters kun je niet eens meer in de buurt komen, PW:S is in 2 schoten weg, en dan heb je een silencing shot op je aars. Meh, normaal zeur ik niet veel, maar priets stellen echt niks meer voor... |
even een opmerking
-30% burstdamage +10% substained raid dps mogelijkheden plx =) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |