![]() |
Speel nu vooral zaalvoetbal aangezien veldvoetbal niet meer mag van een erg vervelende dokter...
Tennis doe ik ook geregelt en in de winter is het snowboarden geblazen! Verder voor de grap beetje karten, poolen, tafeltennis, squash en basketball. |
Klimmen. Momenteel weer even vrij fanatiek. En af en toe paardrijden en mountainbiken. En een hoop gewandel en gefiets.
|
@ Morgan: Waar klim je?
|
Hockey!! :D
Ik speel links-buiten.. nou, eigenlijk speel ik zo'n beetje over (ben allround speler :P) maar ik sta het liefst links-buiten (sta ik ook meestal :)) |
Zelf doe ik aan steps en natuurlijk vooral veel joggen in het weekend.
Goed voor je conditie :p En ik ben niet de enige, Check dit leuke filmpje. http://groningen.i-see.tv/movies/1081 Nog meer fanatieke joggers! |
Sinds een jaartje hockey ik nadat ik 12 jaar heb gevoetbald.
Damn, hockey is gevaarlijk en ook erg cool.:P Sta btje overal, meestal links-half. Skateboard/hardloop af en toe, of wat workouts:). |
Ben 2 maanden geleden gestopt,
ik deed hiervoor voetbal, hockey, en 20 km per dag naar school, maar ben gestopt omdat ik mezelf te dun vondt, |
Basketbal 4 laif!
|
Jaa Kyokushin karate... Heerlijke sport. Lekker full contact knokken en je kan gewoon heerlijk je ding erin kwijt. Zonder bescherming, geen gezeik, gewoon lekker incasseren en knokken.
Doe het nu net een jaar, 2e kyu en het blijft gewoon heerlijk om te doen. |
Citaat:
|
Raar inderdaad, beetje sporten blijft nodig. Je kunt ook gewoon meer eten.
Ik doe zelf serieus aan middenafstandslopen, 800m en 1500m loop ik het liefst, maar buiten het zomerseizoen loop ik ook wel langere afstanden, tot 16km. Ik vind fietsen ook heel leuk, maar daar mag ik van mijn trainer niet te veel energie aan verspillen, dus doe ik het rustig aan en op het binnenblad. |
Ik ben krachtpatser. Dat is geen sport, maar manier van leven.
|
Citaat:
|
Basketball, tennis, hardlopen, skaten, fitness, en binnenkort als het goed is golf...
|
windsurfen, volleybal, fitness, fietsen, ballet, en ja ook ik vint uitgaan soms een sport..:P
|
Tennisse , paardrijden en uitgaan ( toch ook een beetje sport ) en hardlopen om conditie te houden
|
Citaat:
|
Handbal! erg leuk en we maken nog kans op kampioenschap op het veld. :D
|
Citaat:
|
sotokan karate
|
Le parkour, fitness, skateboarden, snowboarden, fietsen af en toe (MTB/Race)
|
TV kijken, msn-en, naar vrienden gaan, uitgaan
en Zeilen hea dat is DÉ sport ( watersport hea :P ) oja en brommer rijden hoort er natuurlijk ook bij ! daarin moet je je ook n btj trainen |
Badmintonnen, nu nog maar 1 keer in de week.
|
handbal :cool:
|
rugby natuurlijk
|
autorijles :P
|
aardappels schillen en pasta eten :o
neh fietsen (race/mtb) |
Elke dag hardlopen. twee x per week fitniss & zwemmen :)
|
Citaat:
http://www.bcgo.nl/fotoalbum/albums/...20%2813%29.jpg |
Momenteel doe ik aan judo,karate,kick-boksen en voetbal.
Bij judo geef ik 1x per dag les. En train zelf ook 2x per dag. Karate + kick-boksen geef ik 3x per week les in. En voetbal doe ik gewoon erbij voor de gezelligheid. |
Ik beoefen nu zo'n 4 jaar thaibox :) heb competitie gedaan .. en ik neem nu even een break .. eerst goed trainen en daarna knallen.
en verder fiets ik graag aan een snel tempo :D |
3 keer per week powerliften / gewichtheffen & 2 keer per week boksen.
|
Schaatsen (helaas al wel meer dan een jaar geblesseerd..:'() Verder beetje wielrennen, fitness/krachtraining, squashen, snookeren en zo nu en dan wil ik ook nog wel es een balletje slaan op een tennisbaan.
Nog even een vraagje n.a.v. eerder post; wat is DDR in hemelsnaam? |
Tennis, en ben lid bij de universiteitssportvereniging, dus ga binnenkort nog zaalvoetballen en squashen.
|
Citaat:
Citaat:
|
voetbal, fietsen
|
Wing Tjun kung-fu, escrima, fitness. In het verleden heel veel gesquashed. En af en toe ren ik een stukje.
|
hung gar kung fu en kyokushinkai karate
|
Futsal (y)
|
Ik zaalvoetbal normaal gezien, maar ik heb al 'n hele tijd geen wedstrijdje meer gespeeld. Ga vanaf vandaag ook terug beginnen met joggen (als Nieuwjaarsvoornemen) en hopelijk daarna terug wat meer voetballen. (y)
|
Citaat:
OCHOCH....denkt u wel aan de wetten van SUPERCOMPENSATIE? |
hardlopen kan ook een herstelduurloopje zijn Thaksie ;)
|
Op dit moment train ik voor MTB wedstrijden. Tot nu toe een mooie basis neergelegt qua duurtraining, plus één keer per week een trainingswedstrijd van zo'n 60 minuten.
Ik probeer te pieken in Maart of begin Mei, aangezien ik daarna een "studiereis" ga maken. Hopelijk blijft er nog wat van mijn spierweefsel over om zodoende te trainen voor het NK in Juli. |
ik doe aan wterpolo
|
Citaat:
of zit ik nu heel erg fout :P ik rijd deze week mn eerste weer in exel :) |
Citaat:
Bij ons werd er door de lokale mtb toerclub een veldritcompetitie georganiseerd waaran ik heb deelgenomen ;) En op de weg rijd ik sowieso niet, omdat ik net hersteld ben van een nare blessure en ik niet te gek wil doen. :) |
okee, ik ga btw vaker met een mountainbike op mijn bek dan met de racefiets maargoed :p
maar dat zal btw ook wel aan mijn zeer gebrekkige mtb ervaring liggen ;) |
Ik heb ze aardig zien vallen met wielrentraining :p het halfjaartje dat ik dat naast atletiek deed... meer respect voor de echte renners en sprinters gekregen!
|
Ben zelf nog nooit gevallen op de racefiets, maar ik heb ze bijna elke wedstrijd wel zien gaan. Vaak kon ik nog net over iemands arm springen oid :D
Met mtb'en ga ik zelf ook regelmatig onderuit, maar vaak ligt dat aan de ondergrond vs bandenspanning. Maar m'n gewicht (88kg) en lengte (1.94m) zijn ook niet ideaal om de bocht mee door te komen :n |
haha nee, lengte vooral niet.. kom ik met mn 55kg en 1.70
(400m loper atletiek ;)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |