![]() |
Hehe, tsja, een groot deel van de Nederlandse bevolking woont op t platteland, dus niet zo gek dat het iets boers is :P En in de stad heb je toch wat meer keus qua dansstijlen dan in boeren-discotheken!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben blij dat ik het niet heb bedacht. Dat zou ik niet op mijn geweten willen hebben. |
Citaat:
|
dan ga ik ook liever voor jumpstyle
zo zielig om te zien dat alles wat voor de massa is hier gelijk wordt afgezeken |
Dat zeg je alleen omdat je vriend Wilders stemt.
|
Citaat:
pwnd :( |
Citaat:
Ga dan de polka dansen, je staat alsnog zwaar voor lul, maar dan kan het tenminste qua moeilijkheidsgraad en presentatie tenminste nog íets voorstellen. Citaat:
|
niet sexy :|
|
Gast niet naar ze luisteren, ze kunnen het niet
|
Het is zo meelijwekkend dat het op een podium iig nog tamelijk synchroon gaat maar dat het jump-publiek constant tegen elkaar opbotst. Alsof er een chromosoom in de weg zit zegmaar.
|
Citaat:
|
Roots, jeweet.
http://www.cs.virginia.edu/~gsw2c/im...ai_jumping.jpg |
Jaja jumpen is not-done dat weten we nu ook wel.
Laat alle leuke afzeikopmerkingen en posts maar achterwege en reageer dan gewoon niet hmkay? |
Hoera allemaal hetelfde pasje !
|
Tsja, in een discotheek waar iedereen jumpt, is het nog wel oké, maar als er in de McDonalds een groepje 8-jarige kindjes gaat jumpen, vraag ik me toch af waar dat heen gaat... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Reverend schreef op 30-04-2007 @ 11:54 : jongeren-muziek- Wat ben je toch schattig. |
Citaat:
|
Citaat:
Anders gaat hij gewoon dicht, dus men moet zich maar inhouden. |
Citaat:
over 2 maanden weet ook niemand hier meer van. *sprak ze hoopvol. |
Altijd wel mooi inderdaad, hoe je hier zou kunnen 'kletsen over je favoriete muziek', maar als er iets is dat de elitaire indie kids niet aanspreekt het toch al snel gedaan is met het kletsen en iedereen en alle fans lekker belachelijk gemaakt worden. En iedereen komt er nog mee weg ook. Zo'n L_Angel wordt ook constant overheen gelopen.
|
Citaat:
Dit is nou eenmaal de demografie van het forum, en het klimaat. Als alle 'haters' niet zouden reageren zouden er mss twee posts staan. Conclusie: dit forum is niet geschikt om over jumpstyle te willen praten. Maar op deze manier wordt men nog een beetje vermaakt ook:). |
Citaat:
|
Nou ja, persoonlijk vind ik dat alles gedaan moet worden om jumpstyle uit te roeien dus ik houd me er nog wel eens mee bezig:).
En natuurlijk is iedereen hier 'welkom', maar je moet ook een beetje common sense gebruiken. Er is nu eenmaal 0,0001 % die geďnteresseerd is in jumpstyle, dus waarom zou je dan met alle geweld uitgerekend HIER een topic erover willen starten? Dat is dan toch ook een beetje dom? Ga dan naar superdudes of hitkrant of hoe dat ook heet. |
Hip man.
Citaat:
Bovendien, als die groep zo klein is, waarom laat je die kleine groep dan niet gewoon met rust? Kan toch niet zo veel kwaad lijkt me? Het is niet zo dat 70% van de eerste pagina volstaat met topics over jump- of hardstyle en hardcore. |
DanielC, als je problemen hebt ga maar klagen op Beleidszaken. Iemand die van jumpstyle houdt is natuurlijk welkom op dit forum, maar het staat de andere leden vrij om hun mening te geven of die nu positief of negatief is. (Hoewel sommigen daar te fel op reageren idd maar dat wordt ook genoteerd en onthouden uiteraard) Punt is dat het 'standaard' muziek lid, voor zover je van een standaard lid kan spreken, gewoon dat soort muziek niet leuk vindt.
Maar goed, ik heb dit topic in het algemeen lang genoeg open gelaten en de rest genoeg kansen gegeven om ONTOPIC te reageren maar zoals ik al zei, als jullie je niet kunnen inhouden met gezeik dan gaat hij dicht. edit; overige opmerking etc kunnen via PM. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |