![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: momenteel ben ik er spijt van aan het hebben dat ik niet op tijd naar bed ben gegaan. 7 uur opstaan is hel! Maar mijn haar zit goed (y) |
Ontbijt/lunch aan het maken.
Citaat:
|
Officieel ruim ik mijn kamer op.
|
Net alle routers en modems gereset en nu heb ik weer internet, dus ga ik kijken naar 't huis waar m'n ouders vandaag gaan kijken. (Of ja, huisje, maar vooral veel grond :) )
|
Ik ben nog steeds bezig met Richard Feynman's 'Surely you're joking mr. Feynman'. Ik heb 'm bijna uit, na drie dagen. Jammer. :(
|
Niks ik ben bij een vriendin en ik zit hier achter deze prachtige pc. en ze kookt maar dat is weer offtopic.
|
Citaat:
Nee, ik heb er niet zoveel mee. Ik doe eigenlijk bar weinig:P |
Ik at een sinaasappel en nu ga ik maar weer aan het werk. Het is een eindeloze lijst vragen en het houdt maar niet op, maar ik ga toch een poging wagen. :o
|
Keuzecursussen aan het reserveren ;)
|
Ik ben aan het msn'en en half naar RTV Utrecht aan het kijken. Ik moet zo maar gaan eten ofzo. En aan de studie, dat is wel nodig - ik moet nog een afschuwelijk verhaal lezen en hoofdstukken uitlezen en beginnen aan een boek.
|
Ik mik loreland aan het kijken :o
|
Ik typ de college aantekeningen voor een medestudent.
|
Ik eet een nep-raket
|
Citaat:
|
Wachten tot mijn brownies klaar zijn.
|
Ik eet ijsblokjes en drink thee.
|
Koffie aan het drinken, in mijn ooghoeken naar RTL 4 aan het kijken naar een of ander slecht metaformoseprogramma. Zo ga ik eens wat pannenkoeken opwarmen en iets later ga ik het aanrecht schoonmaken. En nog even een verhaal aflezen voor literatuurwetenschap.
|
Internetbankieren, msnen, roken!
|
Me gigantisch vervelen, heel erg trillen en het koud hebben en ik doe poging mijn pot appelmoes open te krijgen zodat mijn keel minder pijn doet maar het lukt niet ;x
|
Roken, jericho 1x21 aan het kijken.
|
beetje vervelen
|
Ik ben aan het balen. Ze hebben besloten om me niet aan te nemen. Dit omdat ze gezien mijn cv er niet zeker van zijn of ik wel echt een overeenkomst voor langere tijd aan wil gaan (wat ik wel wil!! :(). Wel complimenten gekregen toen ik naar verdere feedback vroeg. Ik kwam zeer intelligent over en kon mezelf goed verwoorden. Ik kwam niet onzeker over wat erg positief was en ze waren ervan overtuigd dat ik een goede baan moest kunnen vinden omdat ik daar wel de kwaliteiten voor had. Het was puur die onzekerheid waardoor ze me afwezen. Stom cv :(
|
Citaat:
Heel veel beterschap! OT: Wachten op DP's PM zodat ik weet waar wat en hoe laat ik in utrecht ben.. En Reisplannen met NS :) Naar Utrecht CS, dus |
Teentjes zoeken ... :D
|
Ik ben 'Good Will Hunting' aan het downloaden.
|
Citaat:
OT: ik ben ideeën aan het uitdenken voor een evenement dat ik ga organiseren. |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, ik ben weer verder aan het kijken. Vandaag weer gebeld door een bedrijf dat erg graag wilde dat ik op gesprek kwam, maandag dus weer een sollicitatie! :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja he :P? [/ego]
|
Ja! Wat geweldig :D :p
|
Luisteren naar muziek.
|
Aan het na genieten van de meet.. oid :)
|
valsspelen
|
Thee aan het drinken, youtubevideo's aan het kijken en bedenken wat voor huiswerk ik nog moet doen.
|
Een beetje verveeld zijn :(
|
Spotten met The Sandman
|
Aanstalten aan het maken om naar bed te gaan! Welterusten lieve mensen!
|
Dag leekah!
|
PWS maken ofzoiets.
en ik wil iedereen op dit prachtige forum duidelijk maken dat Sylph geen 1meter 90 of groter is en ook niet heel bleek! |
Douchen en daarna weer krullen tevoorschijn toveren, mijn poging tot het hebben van stijl haar was dus mislukt. ;(
|
Ik sta op het punt de stad in te gaan en daar een aantal dingen aan te schaffen;
- 2 hoeslakens, - 1 boek afhalen bij selexyz, - 1 paar slippers scoren bij de bijenkorf (want mijn huidige slippers zijn eigenlijk te klein en schuren) Dusss, ik ga dat maar doen :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |