![]() |
mijn collega die haar vriendin minstens vijf keer op een dag zowat uiteat over de telefoon en denkt dat ik het niet kan horen
|
Mijn rugpijn die opeens vanuit het niets terug is!
Verdomme. |
Griep :(
|
Citaat:
|
m'n tokkieburen die een feestje geven en tokkiemuziek draaien en AAAAHRRRGGGG.
|
Citaat:
leuke sterretjes :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
En ze heeft The Green Mile in haar 'TOP VIJFJES' staan, gatverdamme, ik gun stomme mensen het kijken van gave films niet. |
Citaat:
Mijn ergernis van vandaag is de imbeciele buurman die al een uur lang door de poort heen sjeest op zijn gepimpte tomos. |
Citaat:
Citaat:
vooral 4 ik heb overigens eel ergere persoonlijke sites gezien |
De Chriet Titulaer-look-a-like-docent die mijn afstudeerverslag heeft afgekeurd en me probeerde van mn stuk te brengen met steken onder water mbt mijn succesvolle vluchtpoging van Polen naar NL. Wat een zak.
En die scheiding in zn haar, die is ook irritant. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij asovolk is het alleen vaak zo dat 'ie tussen absolute CRAP staat, dat is zo zielig. :( En nog erger is als zulk soort lui hem (en andere films van ongeveer 't zelfde kaliber) gaan ophemelen op een bepaalde manier, alsof het een gruwelijk underground zeer-onbekend iets is. Over het algemeen geven ze zichzelf ook dikke props voor het 'ontdekken' ervan en vinden ze zichzelf helemaal de uberfilmkenner enzo. Nu zijn films gewoon tof en moeten mensen veel gave films kijken, maar stomme lui rukken het zo uit het verband en doen er zo debiel over en aghhh. Ik heb een keer ergens letterlijk een verhaal zien staan over Kubrick en dan een heel verhaal van 'dit is een heel onbekende regisseur' en 'zijn films zijn nergens te krijgen' en 'wat een geweldige ontdekking' en 'bijna net zo goed als titanic' (bij wijze van) en 'iedereen moet A Clockwork Orange kijken'. Ja, dat laatste moet ook, maar aarrggghhhhhh dat gepraat er over is zo gruwelijk ergelijk. Het klinkt overigens heel elitair allemaal. Maar dat is een goede oefening voor Media & Cultuur volgend jaar (a) Waar de heuse elitairen mij gaan uitlachen omdat ik nog niks van Fellini heb gezien en omdat ik Scary Movie 1 in m'n dvd-collectie heb staan huhuuu. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen...levende mensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Afzender: Simone - zondag, 31 december 2006 om 22:34 Dag Monique! Ik zit met oud en nieuw alleen en jouw site helpt me door de avond heen. Ik volg je al een hele tijd op je site en ik vind het enig om al je avonturen mee te lezen!! Ga zo door! Dikke kus voor Sarah en Michael! |
Citaat:
|
ik vind the green mile 1 van de meest kutte films die ik ooit heb gezien.
ik maar denken dat ik naar een mooi gevangenisdrama zit te kijken, blijkt die gozer een soort van gandalf te zijn met z'n tovertrucjes. wat een slappe hap zeg. |
idd, die film lijkt de eerste keer heel indrukwekkend maar al snel krijg je door dat het een zware, slome, TomHanksige dransige film is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
gut ohw gut, dat er mensen zijn die maar liefst meer dan negen keer posten in dit topic omdat ze zichzelf ergeren. Ga dan gewoon lekker twee weken op vakantie ofzo.
|
Gut ohw gut, dat er mensen zijn die bijhouden hoeveel mensen waar en hoe vaak wat posten. En om welke redenen zoal. Ga dan gewoon een keer naar buiten om je eens lekker te ergeren aan mensen buiten het internet. :confused:
|
gut ohw gut, ik kan niks leuk verzinnen om mee te jennen.
|
Citaat:
|
http://www.kameleonboeken.com/pics/sipke.jpg
met z'n wenkbrouwen |
Citaat:
(nouja, ik kan er wel klikken, maar dat haalt niks uit.) |
Citaat:
|
ik vind em wel een beetje vies.
|
|
Citaat:
|
hahahaha de 'backward prei' :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik achter de groentekraam sta, en mensen lopen overal aan te voelen en te kneeën of het een partij tieten zijn. Het is geen voelkraam, ik erger me dan helemaal ziek
|
Citaat:
mensen die zeggen dat ze wel een half uur kunnen wachten maar als ze dan een kwartier verder zijn beginnen te zeiken dat ze TOCH WEL GAAN AARGH WANT HET DUURT TE LANG, wtf... :confused: oh en de mongool die vandaag t raar vond dat ik zei dat ie op moest zouten en maar open water moest gaan zoeken om in te vissen ipv de VIJVER OM HET NAI HEEN... retard... en toen kwam ie later terug met zn vrouw om weer te vissen.... echt te zielig... mag je trouwens gewoon officieel vissen in een vijver? |
eh koekjes?
|
Citaat:
dankje? |
loop je ook wel eens gewoon chill rond, ipv mensen vertellend waar ze wel of niet mogen vissen?:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je er ervaring mee? ;)
|
visboer ipv groenteman, dus. :(
|
Citaat:
Het is ook leuker om dat te vragen aan een vrouwelijke groenteboer. HAHAHAAA |
Citaat:
|
een moord in de punkscene, blehg wat ranzig (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |